Użytkownik pawel14b3 dnia 01 czerwca 2016 - 11:12 napisał
Miałem takie 2,5 w karawanie - fuj. Do tej pory boli mnie lewe kolano od wsiadania, nawet deska na rogu była odgnieciona od mojego kolana
, a ogórki i pomidory po czarnobylu do mnie nie dotarły i wzrost mam średni. Przypomniałeś mi i już kolano boli
Auto fajne, pozycja siedząca na podłodze generalnie dodaje sportowego zacięcia podczas jazdy
Awaryjnie to pamiętam że kolektor wymieniałem i z wymianą oleju w skrzyni był rebus. Nawet dyskusja gdzieś była na forum - wymieniać , nie wymieniać. Połowa aso w polsce zaleca wymianę, a druga twierdzi że jej konstrukcja jest przewidziana na nie wymianę oleju tylko cały element z nowym olejem
Wizualnie bardzo ładne autko
Generalnie to tam jest jakiś bajer, że przy wymianie oleju w skrzyni trzeba poł skrzyni rozebrać
jednak póki co (20 000 km) i nie musiałem robić nic poza sprawami eksploatacji
Użytkownik wojtek81 dnia 01 czerwca 2016 - 14:21 napisał
Silnik wolnoobrotowy jak widzę.
240 RPM i prawie 4,5 km/h.
Nieźle.
Swoją drogą, zobacz jakie mamy podziały w tym kraju.
Jeden kupuje sobie taki dupowóz - i jeszcze narzeka - a drugi kupuje sobie cały dupowóz za cenę przełącznika zespolonego tamtego dupowozu i się cieszy jak dziecko
Jaki znowu podziały? Trafiłby się zadbany passat też bym brał
Użytkownik majsterus dnia 01 czerwca 2016 - 18:55 napisał
Oba srebrne...nie pomylisz przy wsiadaniu????
nie jest najłatwiej ale staram się nie mylić
Chociaż ciągnie mnie do W124
zawsze
Użytkownik XperT dnia 01 czerwca 2016 - 18:56 napisał
Mamy w rodzinie taką tylko 2,5 177KM w kombi, fajnie się jeździ aczkolwiek chętniej wybieram V8
tutaj podyktowane jest to czystą ekonomią. Moje E280 spala w miescie 14 litrów a E60 zadowala się mniej więcej połową z tego
Użytkownik Rybba edytował ten post 02 czerwca 2016 - 10:15