Skocz do zawartości




- - - - -

Czy to jest stabilizator obrotów ? Gdzie go zamontować ?


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   RaQu


  • Postów: 151
  • Na forum od: 03 cze 2016
  • Miejscowość: Bobowa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 czerwca 2016 - 10:52

Witam wszystkich Forumowiczów.

Jeżeli źle zamieściłem post proszę o zwrócenie uwagi :)

Zakupiłem Mercedesa W124 kilka dni temu. Mam problem ponieważ gaśnie mi na niskich obrotach (prawdopodobnie wymontowany jest stabilizator niskich obrotów).

W aucie znalazłem taką kostkę jak na zdjęciu czy to jest ten stabilizator czy coś innego ? Gdzie to zamontować ?

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



#2 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 04 czerwca 2016 - 15:51

Dołączona grafika
To jest regulator biegu jałowego, jest wcisnięty w gumowej osłonie pomiędzy 3 i 4 rurę kolektora dolotowego. Jest połączony gumowymi wężami z obu stron (tych króćców), należy skontrolować czy nie są przerwane albo pęknięte albo spadnięte.
To na dobry początek, bo skoro w dodatku masz LPG to podejrzewam że czeka Cię trochę cięższa diagnostyka i regulacje. Ale po kolei...

#3 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 czerwca 2016 - 20:56

Wyświetl postUżytkownik RaQu dnia 04 czerwca 2016 - 10:52 napisał

(prawdopodobnie wymontowany jest stabilizator niskich obrotów).
To nie jest fabrycznie zamontowane, to jest druciarstwo dla popsutych układów wtryskowych bo takich jeździ po drogach myślę ok 80%.

#4 Offline   RaQu


  • Postów: 151
  • Na forum od: 03 cze 2016
  • Miejscowość: Bobowa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 czerwca 2016 - 21:21

Wyświetl postUżytkownik nicu89 dnia 04 czerwca 2016 - 20:56 napisał

To nie jest fabrycznie zamontowane, to jest druciarstwo dla popsutych układów wtryskowych bo takich jeździ po drogach myślę ok 80%.

Aha to takie buty. Czyli tego wcale nie montować ? A co do regulatora biegu jałowego to zobaczę na niego dopiero pod koniec tego tygodnia (Sesja). I tak nie będę jeździł dopóki nie będzie w 100% sprawny. Na razie dziękuję za odpowiedzi jak zobaczę czy jest tam wszystko ok to dam znać :)

#5 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 czerwca 2016 - 18:52

Zdemontuj na chwilę obecną, postaraj się doprowadzić układ wtryskowy do stanu używalności na benzynie, potem weź się za gaz i jeżeli będzię Tobie gasł lub przygasał to w ostateczności możesz zamontować go. Osobiście mam ten sam motor co Ty, też mam LPG i to na mikserze a śmigam bez żadnych stabilizatorów.








Podobne tematy Zwiń