Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Wiązka silnika m111.960


19 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   wurcel


  • Postów: 4
  • Na forum od: 20 kwi 2017
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 stycznia 2018 - 21:19

Wyświetl postUżytkownik atal dnia 12 stycznia 2018 - 11:38 napisał

(...) Potrzebuje schematu albo żeby ktoś mi na przpływomierzu zaznaczył, gdzie jest plus, masa i dwa pozostałe kable. (...)

Może taki schemat pomoże: https://www.motor-ta...hmentId=612659. Przepływomierz to pozycja B2/5.
Pozdrawiam



#12 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 maja 2018 - 15:27

Twoj problem z odpalaniem na cieplym silniku to pewnie zawor regulujący cisnienie paliwa w zbiorniku.

#13 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 maja 2018 - 18:01

ma ktoś schemat podłaczenia przewodów od kostki komputera do całej reszty? Kostke rozebrałem przewody obciąłem ale nie ma kolorów izolacji wiec jestem w czarnej du...

#14 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 19 sierpnia 2019 - 07:23

Auto kaput. Wymieniałem wiązkę(sam regenerowałem). Po złożeniu auto odpala i od razu gaśnie. Plusy: Działa wcześniej nie działające gniazdo samo-diagnostyki. Minusy: auto nie działa :)
Czasem odpali i gaśnie, czasem popracuje i tez gaśnie. Na gaz reaguje. Czy możliwe że na nowej wiązce trzeba od nowa regulować ke-jeta? Jakie napięcia powinna mieć wtyczka trzypinowa przepustnicy. Na odpiętej masę mam na środkowym pinie, po wpięciu jest też na trzecim pinie. Jakie wartości powinny mieć piny na pks? Dolny to zasilanie. Jednak niepokoi mnie przy wypiętej kostce na środkowym 0v. Przy wpiętej środkowa pokazuje 0,14 na kontrolkach. Pilna pomoc, auto zostało na działce :D
Model : 190 E 2.3 s
Silnik : 102985 12 119148

#15 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 19 sierpnia 2019 - 08:02

Wyświetl postUżytkownik EvilSmile dnia 19 sierpnia 2019 - 07:23 napisał

Auto kaput. Wymieniałem wiązkę(sam regenerowałem). Po złożeniu auto odpala i od razu gaśnie. Plusy: Działa wcześniej nie działające gniazdo samo-diagnostyki. Minusy: auto nie działa :)
Czasem odpali i gaśnie, czasem popracuje i tez gaśnie. Na gaz reaguje. Czy możliwe że na nowej wiązce trzeba od nowa regulować ke-jeta? Jakie napięcia powinna mieć wtyczka trzypinowa przepustnicy. Na odpiętej masę mam na środkowym pinie, po wpięciu jest też na trzecim pinie. Jakie wartości powinny mieć piny na pks? Dolny to zasilanie. Jednak niepokoi mnie przy wypiętej kostce na środkowym 0v. Przy wpiętej środkowa pokazuje 0,14 na kontrolkach. Pilna pomoc, auto zostało na działce :D
Model : 190 E 2.3 s
Silnik : 102985 12 119148

Własnie, jeszcze po wymianie wiązki przestał działać obrotomierz. eh

#16 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 20 sierpnia 2019 - 07:08

Wyświetl postUżytkownik EvilSmile dnia 19 sierpnia 2019 - 08:02 napisał

Własnie, jeszcze po wymianie wiązki przestał działać obrotomierz. eh


Przyjmę wszelką pomoc:)

#17 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 21 sierpnia 2019 - 07:40

Wyświetl postUżytkownik EvilSmile dnia 20 sierpnia 2019 - 07:08 napisał

Przyjmę wszelką pomoc:)


Problem rozwiązany :)

#18 Offline   Kżyho


  • Postów: 168
  • Na forum od: 28 sty 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes E320T (W210) '98
  • Trzeci Mercedes:Opel Omega B Caravan 2.2 '02
  • Inne auto:Ford Consul 2.8 '73

Napisano 17 września 2019 - 14:20

Wyświetl postUżytkownik EvilSmile dnia 21 sierpnia 2019 - 07:40 napisał

Problem rozwiązany :)

To może napisz w jaki sposób? Wtedy będzie to miało jakąkolwiek wartość merytoryczną...

#19 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 02 października 2019 - 12:45

Wyświetl postUżytkownik Kżyho dnia 17 września 2019 - 14:20 napisał

To może napisz w jaki sposób? Wtedy będzie to miało jakąkolwiek wartość merytoryczną...

Oczywiście.
Konkretnie objaw występował ponieważ przy lutowaniu zamieniłem(przypadkiem) dwie wtyczki jednopinowe. Konkretnie jedna to oczko na module zapłonowym. druga jest połączona poniżej modułu na nadkolu z przewodem wtyczka(baryłką).
Ew. mogę wstawić zdjęcia, jednak to taki błąd ze sam się wstydzę :D

#20 Offline   EvilSmile


  • Postów: 78
  • Na forum od: 10 mar 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0D 87'

Napisano 02 października 2019 - 12:50

Nie wiem czy to odpowiedni watek, ale zapytam.
Po wymianie wiązki auto daje się regulować.
Cały czas jest problem z wolnymi, pracuje ale jakby przerywa, dodatkowo czasem łapie obroty ok 500, czasem 1000. Zależy jak leży. Komputer nie pokazuje błędów błyskowych. Cały czas jednak świeci mi się kontrolka o2 sensor. Sonda lambda została wymieniona. Auto jest wyposażone w EGR w którym jest czujnik. Pytanie czy to on może być walnięty? Bo zaczyna mi brakować pomysłów. ZPD sprawdzony, klika. Gumy wszystkie nowe. Czujnik położenia przepustnicy wymieniony sprawny.








Podobne tematy Zwiń