Skocz do zawartości




wojtek81: Ford Mondeo MK3


125 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 września 2016 - 07:03

W ramach ciekawostki: pod Diesel Service na Białośliwskiej w Poznaniu stoi więcej Mercedesów, niż Fordów.
:E

Wyświetl postUżytkownik inutile dnia 08 września 2016 - 09:55 napisał

Gadasz tak bo długo jeździłeś sedanem. Też piałem jak przesiadłem się z Imprezy GC. Bagażnik S124 jak tak patrzę ma podobną kubaturę jeśli nie nieco większą
To też prawda.
Nawet masz rację z tym kufrem, ale różnica znikoma.
Na korzyść Mondeo przy rozłożonej kanapie ( 540 litrów do 530 litrów S124 ), a na korzyść S124 przy kanapie złożonej ( 1824 litry do 1700 litrów Mondeo ), przy czym Mondeo jest 10 cm dłuższe od S124.

Użytkownik wojtek81 edytował ten post 09 września 2016 - 07:08




#32 Offline   inutile


  • Postów: 1 458
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 września 2016 - 23:40

Wyświetl postUżytkownik wojtek81 dnia 09 września 2016 - 07:03 napisał

W ramach ciekawostki: pod Diesel Service na Białośliwskiej w Poznaniu stoi więcej Mercedesów, niż Fordów.
MB mówisz, jakich? W211 czy W124? :P A tak na poważnie to nie zdziwiłbym się gdyby to były W124. Niektórzy reagują alergicznie na postukiwanie wtryskiwaczy i od razu wysyłają wóz na remont. Ja tam zalałem swojemu ATFa przy tankowaniu i jest dobrze.

#33 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 września 2016 - 13:27

Raczej tych pokroju W211 ;)

Pojechałem do nich kiedyś ze swoją sieczkarnią, jak poranne "tralalala" nawet mnie doprowadzało do szału ( i kury sąsiada też ).
Gość popatrzył, posłuchał, powąchał i mówi:
- Kopci?
- Nie.
- Dużo pali?
- No, nie.
- Ma moc jaką ma mieć?
- No, ma.
- To jedź chłopaku stąd, nie rób sobie problemów.

Więc chyba się zna.

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 05 września 2016 - 12:43 napisał

Można i jaguara kupić. Wojtek wybrał FORTA jak kiedyś wyczytałem na kartce
Swoją drogą, to zgadnij na częściach i płycie podłogowej od czego jest robiony X-Type...
Mam Jaga X! :E
Dla biednych, bo dla biednych, ale zawsze co Jag to Jag... :E

Użytkownik wojtek81 edytował ten post 18 września 2016 - 13:32


#34 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 18 września 2016 - 21:54

Z przykrością trzeba stwierdzić że ci co kupują jaguara maja forda, nawet kluczyk identyczny :D Miałem raz jaguara tego nie z forda zbudowanego w zielonej butelce, ależ on miał apetyt mało tego w wersji sport - plomby wypadały

Takie powiedzenie jest :
Co zrobić z ludźmi którzy jeżdżą pod prąd, leją wodę z dwóch kranów i uważają że ich masowo produkowane auta są coś warte - zesłać na wyspę niech się męczą

Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 18 września 2016 - 21:56


#35 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 września 2016 - 10:47

A które auta nie są masowo produkowane w dzisiejszych czasach?
Chyba tylko Zonda albo Huayra...

#36 Offline   AiM


  • Postów: 932
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 19 września 2016 - 19:04

Wyświetl postUżytkownik pawel14b3 dnia 18 września 2016 - 21:54 napisał


Co zrobić z ludźmi którzy jeżdżą pod prąd, leją wodę z dwóch kranów i uważają że ich masowo produkowane auta są coś warte - zesłać na wyspę niech się męczą
:D hahaha święte słowa :)

#37 Offline   MariuszB


  • Postów: 87
  • Na forum od: 19 lip 2012
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ML 270 CDI Final Edition
  • Inne auto:Nie MB

Napisano 20 września 2016 - 08:03

Był dobry Mundek MK3... z motorem TDDI, który pracował jak traktorek ale jeździł i jeździł...
Wprowadzili TDCI powered by Delphi i auto stało się utrapieniem dla właścicieli a ilość aut z opisem "motorschaden" na mobile.de pobijała swego czasu wszelkie rekordy :)

Ogólnie MK3 kombi ma mega bagarek i jak na czas w którym go konstruowano super układ kierowniczy + zawieszenie.

Użytkownik MariuszB edytował ten post 20 września 2016 - 08:03


#38 Offline   mars121


  • Postów: 181
  • Na forum od: 28 kwi 2015
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 października 2016 - 17:59

Wojtku,nie chcę Cię straszyć,ale jeśli układ paliwowy jest "po remoncie" to prawdopodobnie problem wróci. W TDCI po padnięciu (jesli jest ładny i opłacalne) robi sie właśnie remont i sprzedaje. By remont był na długo należałoby wymienić także przewody i zbiornik paliwa. Warsztaty płukają ale niestety nie jest to na 100% skuteczne. Podobaja mi się te mondea,miałem,jeżdziłem,dla mnie w środku za głośny i zbyt "zabawkowe/chińskie "plastiki ( dltego kupiłeś :) ? ). (jeżdżę na codzien c5 hdi i w środku o kilka klas ciszej przy przyspieszaniu). Jeśli chcesz eksploatować układ paliwowy minimalizując ryzyko ,dolewaj oleju 2T semisyntetic w proporcji 1- 200/300.

#39 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 października 2016 - 20:49

Wyświetl postUżytkownik mars121 dnia 02 października 2016 - 17:59 napisał

By remont był na długo należałoby wymienić także przewody i zbiornik paliwa. Warsztaty płukają ale niestety nie jest to na 100% skuteczne.
Czas pokaże jak to było zrobione.
A z ciekawości: dlaczego wymienić przewody? Rozpuszczają się od opiłków łuszczącej pompy?
Czy należy przy tym "remoncie" wymienić pompę paliwa również? Tak? A może nie? A dlaczego pompę nie, a przewody tak?
Pytam, bo może masz jakąś faktyczną i praktyczną wiedzę na ten temat i czegoś ciekawego się dowiem, a nie tylko bezkrytycznie powielasz frazesy z internetów...

Wyświetl postUżytkownik mars121 dnia 02 października 2016 - 17:59 napisał

zbyt "zabawkowe/chińskie "plastiki ( dltego kupiłeś ? )
Tak.
Chiński plastik to był wyznacznik przyszłego zakupu.
Bardziej chiński w środku jest jedynie Mercedes z podobnych okresów co mój chiński Ford, ale na chińskiego Mercedesa niestety nie było mnie już stać.
Jestem biedny.

Wyświetl postUżytkownik mars121 dnia 02 października 2016 - 17:59 napisał

Jeśli chcesz eksploatować układ paliwowy minimalizując ryzyko ,dolewaj oleju 2T semisyntetic w proporcji 1- 200/300
Ryzyko CZEGO?

Użytkownik wojtek81 edytował ten post 04 października 2016 - 20:51


#40 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 04 października 2016 - 21:33

wojtek81, tak zapytam serio. Znasz przyczynę łuszczącej się pompy ??? Jest z dobrego materiału, więc to odpada.








Podobne tematy Zwiń