Dawno mnie nie było, autko stoi sobie w garażu. Przez zimę zbierałem części, aura raczej nie pozwalała na pracę przy Mercedesie. Nie spieszy mi się jakoś więc powolutku autko się robi. Ogarnąłem sobie podświetlenie pokręteł wlotów i innych pierdół.
Długo szukałem materiału na zaszycie dziury z boku fotela, znalazłem w końcu w Gdańsku zagłówek ( w sumie cały fotel w idealnym stanie ale gość pomimo tego że chciałem kupić tylko poszycie w cenie całego fotela nie zgodził się żeby go rozebrać .... "bo mu się nie chce".... dobrobyt chyba już jest
) wyciąłem z niego materiał i zaszyłem uszkodzone miejsce ... może nie jestem tapicerem ale jest fajnie. Jest trochę roboty przy rozbiórce tak żeby czegoś nie rozwalić .... mogę pomóc jeżeli ktoś chce rozebrać fotel
Wymieniłem zderzak na wolny od wad i wywaliłem w końcu ten wstrętny hak holowniczy ... mam powierzchowną rdzę, ma może ktoś pomysł jak to naprawić ?
Dodatkowo wyleciała antena z Poloneza którą poprzedni właściciel zamontował w miejsce oryginalnej ...żeby weszła pomógł pilnikiem
Mam nową antenę, jak ja zamontować żeby nie ciekło do środka ?
Felgi czekają na opony ... nie wiem jaki rozmiar kupić, coś wymyślę.
Autko dostało nowy akumulator, po prawie pół roku nie odpalania odpaliło za pierwszym razem !!!!
Mam problem z przegrzewaniem się silnika ... raczej z nie włączaniem się sprzęgła elektromagnetycznego. Wczoraj uruchomiłem auto i włączyłem ogrzewanie, wskazówka była cały czas lekko powyżej 80'C, kiedy je wyłączyłem w ciągu kilku minut wzrosła do prawie 120'C a sprzęgło nie włączyło wentylatora, musiałem zgasić silnik.
Wcześniej miałem zamontowany taki czujnik, też się grzał ale tak ok 110'C wentylator zaskakiwał i chłodził silnik ...
Potem go wymieniłem na jakiś z Allegro a ten już wcale nie włącza ....
Mam pytanie... który czujnik włącza sprzęgło elektromagnetyczne ? A czy B ? czy może jakiś inny
Pomóżcie jak możecie .
Sorry za syf w garażu...
Pozdrawiam
Użytkownik gnusma edytował ten post 12 lipca 2017 - 22:13