Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] 260E zgasł z powodu braku benzyny, nie odpala


46 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   maniac97


  • Postów: 56
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW E46 330i

Napisano 29 listopada 2016 - 23:53

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 29 listopada 2016 - 23:48 napisał

Czyli zimny bangla. A nie podlewa go czasem w miarę nagrzewania?

Mogłem po tym jak zgasł wyciągnąć świece bez kolejnego kręcenia i sprawdzić czy są zalane, ale było już późno i tak zimno, że odpuściłem :E

Jakbym zrobił tak jak mówię i byłyby podlane świece to co obstawiasz?



#32 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 30 listopada 2016 - 00:37

Że leje paliwo szerokim strumieniem i go dławi jak już się zagrzeje (zimny potrzebuje bogatej mieszanki). Jeśli jakiś brud rzeczywiście zaciągnąłeś z dna to może zniszczyłeś wtryskiwacze i teraz leją zamiast rozpylać.
Przetestuj je sobie.

Użytkownik Sawyer edytował ten post 30 listopada 2016 - 00:38


#33 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 listopada 2016 - 07:52

Brud z dnia nie pójdzie na wtryskiwacze. Nie ma takiej opcji - po drodze masz zespół filtra paliwa, potem filtr siateczkowy w króćcu przyłącza do rozdzielacza, potem magnes w górnej komorze rozdzielacza, później filtry siateczkowe w każdej komorze rozdzielacza z osobna. To, co przeszło przez rozdzielacz nie ma znaczenia, nie uszkodzi wtryskiwaczy.

#34 Offline   Daw8


  • Postów: 8
  • Na forum od: 22 lis 2015
  • Miejscowość: wrocław
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 m111 2.2 sedan

Napisano 30 listopada 2016 - 09:17

Wygląda jakby wyłącznik termiczno czasowy szwankował

#35 Offline   maniac97


  • Postów: 56
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW E46 330i

Napisano 30 listopada 2016 - 11:44

Wyświetl postUżytkownik carl00s dnia 30 listopada 2016 - 07:52 napisał

Brud z dnia nie pójdzie na wtryskiwacze. Nie ma takiej opcji - po drodze masz zespół filtra paliwa, potem filtr siateczkowy w króćcu przyłącza do rozdzielacza, potem magnes w górnej komorze rozdzielacza, później filtry siateczkowe w każdej komorze rozdzielacza z osobna. To, co przeszło przez rozdzielacz nie ma znaczenia, nie uszkodzi wtryskiwaczy.

Czyli co mogło się uszkodzić?
Przed chwilą znowu byłem odpalić auto, odpaliło od razu, mogłem delikatnie gazować po odpaleniu do nieco ponad 1tyś. obrotów, auto im bardziej wciskałem gaz tym bardziej przygasało, jak odpuściłem - stabilizowało obroty. W końcu po przegazówce zgasło - nie chciało już potem odpalić.

Wygląda to tak, jakby go zalewało, już chciałem próbować ( :E ) brać się za te wtryski, ale widzę że sądzisz, że to nie to.

Co w takim razie zrobić? Autko musi działać na sobotę :E

#36 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 listopada 2016 - 12:04

Wiesz, Sawyer może mieć rację z brudem, ale raczej nie wtryski, a pompy i filtry, ale ja zacząłbym od tego, co można zrobić samemu, a więc najpierw zajął się układem zapłonowym. Będę się tego trzymał, bo w MB zapłon jest kapryśny i ile samochodów, tyle różnych problemów. Jeśli czyszczenie i ewentualna wymiana kopułki, palca i przewodów nie pomoże, to w dalszej kolejności jest sprawdzenie ciśnienia paliwa oraz pomiary i regulacja układu wtryskowego. Ale to wyższa szkoła jazdy, więc zaczyna się od najprostszych czynności.
Nie miałeś problemów z pracą silnika przedtem? Żadnych :> ?

#37 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 30 listopada 2016 - 12:05

Jest też filterek w głowicy każdego wtryskiwacza. Tym niemniej wypada zobaczyć, czy masz jeszcze wtryskiwacze czy już "deszczowniki".

#38 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 listopada 2016 - 12:27

Ale jeśli nawet miałby deszczowniki, to przy niskich przepływach, a przecież na jałowym auto pracuje. Przy wyższych obrotach to nie ma zaś w ogóle znaczenia, bo nawet najbardziej zapyziałe wtryskiwacze przy przepływach rzędu 40 - 50 ccm/min. podają w miarę ładnie, nawet jeśli tylko połową strugi czy kapiąc, to i tak obroty silnika i podciśnienie w kolektorze zasysa sobie to paliwo i silnik się kręci, najwyżej zauważalne są drgania w pracy, powodowane detonacją mocniejszą lub słabszą - jeśli np. dawka na którymś cylindrze stanowczo różni się od reszty.

Tutaj moim zdaniem dochodzi do zaniku iskry na wyższych obrotach - mam swoją teorię, ale się nie podzielę, bo nie sprawdziłem tego empirycznie na takim typie silnika. Generalnie upieram się przy układzie zapłonowym i ewentualnym składzie mieszanki. Ale osobiście zacząłbym od zapłonu jeśli akcja dotyczyłaby mojego auta.

#39 Offline   maniac97


  • Postów: 56
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW E46 330i

Napisano 30 listopada 2016 - 12:32

Wyświetl postUżytkownik carl00s dnia 30 listopada 2016 - 12:04 napisał

Wiesz, Sawyer może mieć rację z brudem, ale raczej nie wtryski, a pompy i filtry, ale ja zacząłbym od tego, co można zrobić samemu, a więc najpierw zajął się układem zapłonowym. Będę się tego trzymał, bo w MB zapłon jest kapryśny i ile samochodów, tyle różnych problemów. Jeśli czyszczenie i ewentualna wymiana kopułki, palca i przewodów nie pomoże, to w dalszej kolejności jest sprawdzenie ciśnienia paliwa oraz pomiary i regulacja układu wtryskowego. Ale to wyższa szkoła jazdy, więc zaczyna się od najprostszych czynności.
Nie miałeś problemów z pracą silnika przedtem? Żadnych :> ?

po zakupie auta, zdarzyło się ze dwa razy, że auto dostało trochę w przysłowiowy "palnik" i chwilę potem jak się zatrzymałem to zgasło, dopóki nie ostygło - nie chciało zapalić, minęło 15 minut i wszystko wróciło do normy, gdy jeździłem normalnie lub agresywnie ale bez przesady nic się nie działo

#40 Offline   maniac97


  • Postów: 56
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW E46 330i

Napisano 08 grudnia 2016 - 19:53

ściągnię ta kopułka, było tam dużo wody, po przeczyszczeniu autem można było pojeździć, chodził 30 minut i do póki go nie zgasiliśmy to wszystko było OK.

zamówiłem drugą kopułkę, zamontowana została zaraz po tym jak auto sie nagrzało i zgasło, nic to nie działa - był nagrzany i z drugą kopułka na ciepłym nie palił, jak jutro z rana zapali na dotyk, to kopułka i palec odpada.

kJet był rozebrany też na części i osoba która robiła już sporo takich mercedesów stwierdziła że z nim jest wszystko git, wychodzi na to że to nadal wina prądu, tylko już nie wiem gdzie szukać.

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 09 grudnia 2016 - 08:17









Podobne tematy Zwiń