6
[W124] spokoemil 4.2E 1994
Rozpoczęty przez spokoemil, lis 19 2016 14:32
102 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 20 lutego 2017 - 15:17
Te zmieniarki podobno nie należą do tych "nieawaryjnych", ale zapytam niezobowiązująco... a na pewno wkładasz płytkę dobrą stroną?
#62
Napisano 20 lutego 2017 - 15:32
Użytkownik maciejd dnia 20 lutego 2017 - 15:17 napisał
Te zmieniarki podobno nie należą do tych "nieawaryjnych", ale zapytam niezobowiązująco... a na pewno wkładasz płytkę dobrą stroną?
#63
Napisano 20 lutego 2017 - 18:31
Z tą zmieniarką to po prostu nie czyta płyt i jak nie przeczyta CD1 to wrzuca następną i próbuje.Trzeba przeczyścić laser bo pewnie mocno zakurzony.Jest szansa że po tym zabiegu zacznie czytać.Najlepiej zanieś do pierwszego serwisu RTv na czyszczenie lasera ,to kosztuje 20-30zł ,więc nie ma sensu samemu się z tym męczyć.
#64
Napisano 26 lutego 2017 - 14:52
Odświeżam trochę temat w tą ponurą niedzielę. W tym tygodniu udało mi się "upolować" zderzak, którego szukałem dość długo i bez większych efektów. Jestem bardzo zadowolony ze stanu w jakim jest, mianowicie wszystko fabryczne, lakier, zaślepka haka, nic nie spawane, blenda ma może ze 2 rysy. Czeka mnie malowanie, ale w moim projekcie lakier zostawiam na sam koniec, więc włożę w takim kolorze, w jakim jest, bo nie wiem czy zrobię blacharkę w tym roku. A sam zderzak wygląda tak:
Dziś zająłem się czyszczeniem siedziska, więc wniosłem tylną kanapę do domu, żeby zrobić to dokładnie, i na spokojnie. Natomiast znalazłem pod nią masę różnych śmieci, okulary, i łącznie ze 3 dolary w bilonie Niestety jestem w stanie stwierdzić, że tego auta chyba nikt nigdy nie sprzątał
Miłej niedzieli życzę wszystkim!
Dziś zająłem się czyszczeniem siedziska, więc wniosłem tylną kanapę do domu, żeby zrobić to dokładnie, i na spokojnie. Natomiast znalazłem pod nią masę różnych śmieci, okulary, i łącznie ze 3 dolary w bilonie Niestety jestem w stanie stwierdzić, że tego auta chyba nikt nigdy nie sprzątał
Miłej niedzieli życzę wszystkim!
Użytkownik spokoemil edytował ten post 26 lutego 2017 - 14:53
#65
Napisano 26 lutego 2017 - 15:00
To u mnie było mniej "skarbów"
Tylko jeden rachunek ze stacji benzynowej, żeton do wózka do niemickiego marketu i kilka ojro...szkoda że nie marki
Tylko jeden rachunek ze stacji benzynowej, żeton do wózka do niemickiego marketu i kilka ojro...szkoda że nie marki
#69
Napisano 27 marca 2017 - 22:45
Użytkownik wulkan68 dnia 01 marca 2017 - 11:04 napisał
. Tylko nie wiem czy te panele sÄ… takie same í ½í¸‰
Witajcie. Minęło kilka tygodni, a ja zacząłem zbierać graty bardziej "mechaniczne" nazwijmy to Kilka drobiazgów do wymiany w najbliższym czasie. Olej do silnika + filtr, olej skrzynia + filtr + uszczelka, filtr paliwa, filtry kabiny. Dziś zająłem się uzbrajaniem drzwi kierowcy z racji +18* na zewnątrz, aż miło było coś pogrzebać, niestety nie zdążyłem złożyć całych drzwi, ubrałem je natomiast w wiązkę po wymianie nieszczęsnej gumowej harmonijki, nasmarowałem mechanizm podnoszenia szyby, wymieniłem siłownik zamka. Z racji tego, że było ciepło postanowiłem sprawdzić jak działa klimatyzacja (założyłem, że nie działa). Ku mojemu zdziwieniu, w kilka sekund zrobiło się w aucie jak w lodówce, a klima działa doskonale! Chłodzi jak trzeba, (a nawet ponad to), nic nie śmierdzi, nic nie wyje po załączeniu. Bylem naprawdę mile zaskoczony, oby więcej takich niespodzianek. Drugą rzeczą, która została przywrócona do stanu sprawności jest elektryczna antena. Wróciła właśnie od elektro-magika, który wlutował dwa nowe oporniki, i poprawił luty. Teraz wygląda tak: . Po podpięciu na szybko do wtyczki, antena działa w obydwie strony (wcześniej tylko rozwijała antenę). Teraz natomiast rozwija po włączeniu, i zwija po wyłączeniu. Kolejny mały sukces! oby tak dalej
#70
Napisano 31 marca 2017 - 23:34
Witam, z racji tego że zrobiło się nam lato, mam dziś zamiar spędzić dzień na dworze z moim smokiem. Potrzebuję natomiast porady. Chcę sprawdzić wyciągnięcie łańcuszka rozrządu. Czyli ustawiam silnik na 45 stopni, odkręcam prawą (strona pasażera) pokrywę zaworów, i klinuje górną zębatkę, jeżeli się nie da kręcę silnikiem do tego momentu, aż da się włożyć śrubkę/wiertło/. Różnica od 45 stopni do obecnego momentu jest wartością rozciągnięcia. Natomiast mam dwa pytania. Jak w silnik M119 zwolnić napinacz paska wilorowkowego? oraz co muszę wiedzieć ściągając pokrywę zaworów, czy jest to dość skomplikowana operacja? czy zwrócić na coś szczególną uwagę? z góry dziękuję za wskazówki
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
[W124] JGNZM 2.0E 1994 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | JGNZM |
|
||
W124 kombi 1994 300td mokro pod nogami kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Evolution328 |
|