Skocz do zawartości




[W124] spokoemil 4.2E 1994


102 odpowiedzi w tym temacie

#91 Offline   maciejd


  • Postów: 753
  • Na forum od: 03 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Clio, Laguna, 2x Transit, Żuk

Napisano 03 października 2017 - 15:12

Ślady na podwoziu od wideł wózka to niestety norma. Nikt ich w kontenerze nie parkuje... dość bezceremonialnie są widlakiem ładowane. U mnie były ślady na wahaczach przednich i mam wgiętą podłogę. Taki los.

Wyświetl postUżytkownik spokoemil dnia 02 października 2017 - 22:15 napisał

Pytanie do was, może ktoś posiada przewód na 4ty cylinder (ten najdłuższy), bo wymieniał u siebie, a przypadkiem ma stare?
Jutro pojadę na działkę i zerknę, czy nie leżą moje stare kabelki.



#92 Offline   spokoemil


  • Postów: 356
  • Na forum od: 09 kwi 2009
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Passat B4, Skoda Octavia III

Napisano 10 października 2017 - 12:36

Naprawę podwozia czas zacząć! To już kolejna paczka za delikatne 500zł..... :) zgubiłem już rachubę..... Może to i lepiej. Osłony wahaczy tył, drążki wahaczy tył + osłony, komplet gum na drążek stabilizatora plus nowe nakrętki. Niedziela zapowiada się kanałowo!
Dołączona grafika

Użytkownik spokoemil edytował ten post 10 października 2017 - 12:38


#93 Offline   GregJozefow


  • Postów: 67
  • Na forum od: 19 sie 2015
  • Miejscowość: Józefów
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Corsiarka

Napisano 10 października 2017 - 13:53

Wyświetl postUżytkownik spokoemil dnia 02 października 2017 - 22:15 napisał

niestety mała katastrofa, grzybek został mi w ręku Nie dotykałem już tego przewodu. Zająłem się wspólnie z tatą rzędem lewym, tu wszystko poszło bez problemów. Reasumując wymieniłem 7 świec, uszkodziłem przewód wysokiego napięcia na 4 cylindrze w prawym rzędzie silnika, i już go nie ruszałem (nie ciągnąłem za kabel, bo nawet jakbym go wyjął, to nie włożę uszkodzonego, nowych przewodów nie miałem, a też wymiany na razie nie planowałem ) Pytanie do was, może ktoś posiada przewód na 4ty cylinder (ten najdłuższy), bo wymieniał u siebie, a przypadkiem ma stare? Chętnie odkupię
Cześć
prawdopodobnie masz oryginalne przewody Beru i możesz wymienić samą fajkę tzn artykuł Bosch nr. 0 356 150 022. Fajkę się odkręca z przewodu, odkręcasz starą i nakręcasz nową . Przewody oryginalne są prawie niezniszczalne.
Pozdrawiam
Grzesiek

#94 Offline   spokoemil


  • Postów: 356
  • Na forum od: 09 kwi 2009
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Passat B4, Skoda Octavia III

Napisano 12 października 2017 - 09:48

Wyświetl postUżytkownik GregJozefow dnia 10 października 2017 - 13:53 napisał

Cześć
prawdopodobnie masz oryginalne przewody Beru i możesz wymienić samą fajkę tzn artykuł Bosch nr. 0 356 150 022. Fajkę się odkręca z przewodu, odkręcasz starą i nakręcasz nową . Przewody oryginalne są prawie niezniszczalne.
Pozdrawiam
Grzesiek
Dziękuję za podpowiedź! Nie wiedziałem, że można je kupić osobno, ciekawe czy jak będę wyciągał starą za kabel, to go nie urwę :/

Wczoraj wymieniłem chyba ostatnie możliwe filtry w aucie, plus wyczyściłem ich obudowy.

Dołączona grafika

W środku siedziały jeszcze starocie z USA :)

Dołączona grafika

Użytkownik spokoemil edytował ten post 12 października 2017 - 09:48


#95 Offline   spokoemil


  • Postów: 356
  • Na forum od: 09 kwi 2009
  • Miejscowość: Malbork
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Passat B4, Skoda Octavia III

Napisano 15 grudnia 2017 - 10:16

Tym którzy nie wiedzą, chciałbym zaprezentować specjalne wydanie gazety AUTO ŚWIAT z serii YOUNGTIMERY.
Z tego miejsca chciałbym pozdrowić Maćka Rąpałę z firmy FLEX, który wczoraj powiedział mi o tym wydaniu. Swój egzemplarz nabyłem w sieci EMPIK, więc tam z pewnością i Wy go znajdziecie.
Gorąco polecam wszystkim fanom auta z celownikiem 130 stron historii tej marki :) Miłej lektury.
Dołączona grafikaDołączona grafika

Użytkownik spokoemil edytował ten post 15 grudnia 2017 - 10:17


#96 Offline   mars121


  • Postów: 181
  • Na forum od: 28 kwi 2015
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 15 grudnia 2017 - 20:04

Kupuję regularnie Wszelkiej maści prasę dot klasyków, w autoświecie z wypiekami czytanym przez młodzież najwięcej jest bzdur, które niestety powtarzane stają się " prawdą powszechną" niewiele mającą wspólnego z rzeczywistością.

#97 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 23 grudnia 2017 - 17:31

W sekcji odnośnie 500E jest napisane ze tylny zderzak został przeprojektowany i zostały w nim zamontowane halogeny 😊 I ze silnik pracuje na układzie wtryskowym Bosch motronic. System motronic ogolnie oznacza zintegrowany system wtryskowo zapłonowy, a w w124 tylko w silniku m111 i m104 cos takiego zastosowano. M119 w 500e pracuje na LH-jetronic i jest to system rozproszony. Oddzielne sterowanie wtryskiem LH, oddzielne sterowanie zaplonem EZL, oddzielna kontrola przepustnicy EGAS.
Napisali tez ze opcją była skóra podczas gdy ciężko znaleźć samochód z pół skórami. Możliwe że świadczy to o zamożności klienteli ale moje ex 500 prawie nie miało opcji a skóry były 🤔

#98 Offline   gnusma


  • Postów: 43
  • Na forum od: 15 maj 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Skoda Octavia Tour

Napisano 26 grudnia 2017 - 23:23

Polecam Classicauto i Automobilistę, tego pierwszego mam wszystkie numery ( nawet te początkowe jako GT Classic ) jest to rewelacyjne pismo, bardzo dużo było i jeszcze pewnie będzie o W124. Ten drugi tytuł traktuje bardziej o oldtimerach ale tez jest super.
Redakcja Classicauto sprzedaje tę gazetkę ( archiwalne numery ) w zestawach np. tylko o Mercedesie lub o BMW , Volvo. Polecam !!!

Dla mnie Auto Świat również w wersji Classic to taki motoryzacyjny brukowiec... czysty przedruk z niemieckiego, suche fakty, błędy ogólnie lipa za dużą kasę.

Spróbujcie tamtych tytułów, nie pożałujecie ;)

Użytkownik gnusma edytował ten post 26 grudnia 2017 - 23:27


#99 Offline   AiM


  • Postów: 932
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 27 grudnia 2017 - 08:55

Wyświetl postUżytkownik gnusma dnia 26 grudnia 2017 - 23:23 napisał

Redakcja Classicauto sprzedaje tę gazetkę ( archiwalne numery ) w zestawach np. tylko o Mercedesie lub o BMW , Volvo. Polecam !!!


O tym mówisz?

http://classicauto.p...yczny-mercedes/

#100 Offline   gnusma


  • Postów: 43
  • Na forum od: 15 maj 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Skoda Octavia Tour

Napisano 27 grudnia 2017 - 09:24

Tak, właśnie o to chodzi ;) , tylko może teraz jest tego więcej ponieważ w numerze 124 "gwiazdą numeru" był właśnie Mercedes W124.

Użytkownik gnusma edytował ten post 27 grudnia 2017 - 09:26









Podobne tematy Zwiń