[W124] spokoemil 4.2E 1994
#21
Napisano 22 listopada 2016 - 11:58
Z tego co się orientuje to te co wkleił bydle jeszcze jakiś czas temu były dostępne w ASO.
Auto fajne jako baza aczkolwiek kupa pracy i kasy do zainwestowania. Najpierw do wymiany kopułki wraz z palcami, kable zapłonowe i świece. Następnie trzeba sprawdzić wyciągnięcie łańcucha rozrządu i jeśli nie był wymieniany to zapewne będzie trzeba to zrobić. Na liczniku masz 132tyś mil czyli ok 220tyś km możliwe że jeszcze nie będzie hałasował ale dla świętego spokoju bym tam zajrzał, a będzie okazja bo na pewno do wymiany uszczelniacze wałków rozrządu i pasta pod elektromagnesami. Ogólnie całe uszczelnienie silnika wymaga przeglądu bo wiek i temperatura tego silnika z elementów gumowych robi plastik. Następnie trzeba wymienić wszystkie odmy pod filtrem powietrza dostępne tylko w ASO. No i tak jak wyżej piszą na 100% będzie rdza więc to od Ciebie zależy czy najpierw ogarnięcie silnika czy robota dla blacharza i lakiernika Jak już wydasz worek siana na ogarnięcie wyżej wymienionych rzeczy to wtedy już masz z górki i możesz szykować kolejny worek siana na doprowadzenie wnętrza zawieszenia podwozia skrzyni i mostu do stanu wzorowego Z własnego doświadczenia wiem ,że przy m119 pakiet startowy to nie mały wydatek a z czasem funduszy trzeba coraz więcej, ale za to satysfakcja z jazdy baleronem z v8 wynagradza wydane pieniądze. No i od razu znajdź kogoś kto podłączy Ci auto pod Star Diagnosis bo w sterowniku na pewno znajdą się jakieś błędy. Życzę powodzenia i przede wszystkim wytrwałości ja już walczę dwa lata i mimo że efekty jakieś tam są to i tak wiem że do ideału droga jeszcze daleka
#22
Napisano 22 listopada 2016 - 12:02
#23
Napisano 22 listopada 2016 - 12:05
#24
Napisano 22 listopada 2016 - 12:37
Użytkownik spokoemil dnia 21 listopada 2016 - 23:21 napisał
Jak na egzemplarz bez rdzy to jest podejrzanie dużo nalotu - od wydechu, przez kawałek wózka, który widać na zdjęciach po wnętrze ramki grilla, która cała jest rudą pokryta. Trzymam kciuki, aby newralgiczne miejsca były OK, ale warto to mimo wszystko sprawdzić i reagować możliwie szybko.
Nie ma znaczenia, czy to samochód z USA, Szwajcarii czy Japonii. Układ zapłonowy, wiązka górna i dolna silnika, zapewne rozrząd, gumy zawieszenia, widoczne początki korozji. Jak fura była katowana, to być może gumy wału napędowego. Wycieki wszelakie. Odmy silnika już wspomniane. Nie widzę specjalnego powodu, aby u Ciebie było dużo mniej albo dużo więcej pracy, niż przy innych.
Lista elementów do weryfikacji i naprawy/wymiany ma wiele pozycji i skreślenie trzech powoduje dopisanie czterech. I na tym zabawa polega.
Swoim przejechałem prawie nic (nie pamiętam stanu licznika, ale obstawiam 2-2,5 tysiąca km), ale już samo grzebanie przy furze daje radochę. O jeździe nie wspominam
Użytkownik bydle dnia 22 listopada 2016 - 11:25 napisał
Watpie zeby ktokolwiek je wymienial bo auto bylo bezwypadkowe.
Chyba ze do E-klasy byly juz inne wkladane.
Użytkownik XperT dnia 22 listopada 2016 - 12:05 napisał
Użytkownik maciejd edytował ten post 22 listopada 2016 - 12:38
#26
Napisano 22 listopada 2016 - 13:04
Użytkownik XperT dnia 22 listopada 2016 - 12:54 napisał
Już na FB widziałem taki projekt, jakiś warsztat na Śląsku chyba, czerwone 124. Cały spód jak leci siuwaksem na czarno. Po wszystkim. Silnik chyba szprajem na srebrno. Na zdjęciach się fajnie błyszczało, fakt. Na pytanie, dlaczego tak a nie inaczej usłyszałem, że klient sobie tak zażyczył.
No ok. Da się, da! Wiązkę można też na końcu robić
#27
Napisano 23 listopada 2016 - 11:16
#28
Napisano 27 listopada 2016 - 14:37
#29
Napisano 27 listopada 2016 - 23:13
#30
Napisano 27 listopada 2016 - 23:25
Zgubne marzenie o posiadaniu mercedesa którego się naprawi w wolnej chwili jak było to z 200d.
Realia są brutalne!!! Niestety zwykły rozrząd wiąże za sobą tyle innych wymian że 5 tysi to waciki
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
[W124] JGNZM 2.0E 1994 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | JGNZM |
|
||
W124 kombi 1994 300td mokro pod nogami kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Evolution328 |
|