Cytat
PS: prawa autorskie mam w głębokim poszanowaniu
spotkamy sie w sadzie ;-)
Co do płynów...
Plyn chlodniczy - Napisales wczesniej ze plyn chlodniczy zle wyglada, moze opisz dokladniej co tam jest? Widzisz jakies slady oleju, maź, czy po prostu plyn jest ostro zanieczyszczony? Tak czy inaczej polecam plyn Mobil Antifreeze ( taki byl lany w fabryce).
Most - sprawe wyjasnil Pablo
Silnik - Wiesz na jakim jezdzil wczesniej? wbrew pozorom to bardzo wazne jest aby zachowac ten sam... ja chcialem dobrze zalalem syntetyk ale cale szczescie, ze opanowalem sie w odpowiednim momencie bo nie skonczyloby sie na wymianie wwszystkich uszczelnien w glowicy...Takze dowiedz sie na czym smigal.
Plyn do wspomagania - Mobil 220 ATF + oczywiscie nowy filtr.
Skrzynia - no i tu nie jest tak latwo. Musisz podjechac do dobrego punktu aby dobrali odpowiedni olej do Twojej skrzyni. Niestety te skrzynie sa bardzo czule na zly olej. Prawidlowo procedura powinna wygladac tak, ze podajesz kolesiowi numer skrzyni i na jej podstawie powinien byc dobrany olej.