Skocz do zawartości




- - - - -

Ciśnienie oleju problem.


40 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Przemek PL


  • Postów: 17
  • Na forum od: 15 cze 2012
  • Miejscowość: Słupsk
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 listopada 2018 - 20:47

Wskaźnik poziomu oleju podnosi się po 10 sekundach i idzie na 3 bary bez dodawania gazu przy odpalaniu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu za np 10 min jest szybko 2-3s. Po rozgrzaniu do 85 stopni 2,5 Bara. Na włączonym zapłonie bez odpalania 0 Bar. Wymiana licznika i te same odczyty. Wymiana czujnika na inny i to samo. Olej Valvoline 15w40. Styki świecą się jak nowe. Przewód sprawdzony. Jakieś pomysły?



#2 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 listopada 2018 - 21:33

Małe oringi na sztycy od filtra oleju nowe?

#3 Offline   patrykwarszawa


  • Postów: 246
  • Na forum od: 10 sty 2015
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2018 - 00:39

Panewki?

#4 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 16 listopada 2018 - 00:54

a w czym problem?

#5 Offline   Przemek PL


  • Postów: 17
  • Na forum od: 15 cze 2012
  • Miejscowość: Słupsk
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2018 - 15:27

Tak oringi nowe razem z filtrem miałem.

#6 Offline   Przemek PL


  • Postów: 17
  • Na forum od: 15 cze 2012
  • Miejscowość: Słupsk
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2018 - 15:29

Problem jest taki, że nie ma smarowania wtedy gdyt jest to najbardziej wymagane.

#7 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2018 - 16:03

Rwij miskę, zobacz w jakim stanie masz panewki, zobacz w jakim stanie jest pompa.

#8 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 16 listopada 2018 - 16:48

Ja nie za wiele zrozumiałem, chodzi o czas narastania ciśnienia po odpaleniu?

#9 Offline   Przemek PL


  • Postów: 17
  • Na forum od: 15 cze 2012
  • Miejscowość: Słupsk
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 listopada 2018 - 17:07

Tak właśnie o to chodzi. Po paru godzinach np 8h długo czekam, aż ciśnienie urośnie.

#10 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 16 listopada 2018 - 19:56

Trzeba sprawdzić zawór zwrotny 212 w podstawie fitru.
https://www.ilcats.r...045&language=en








Podobne tematy Zwiń