[C124] Szarik 3.0 24V 1992r.
#21
Napisano 03 grudnia 2018 - 12:49
#22
Napisano 03 grudnia 2018 - 13:43
#23
Napisano 04 grudnia 2018 - 00:18
Beamerve, zdjęcia będą, ale muszę znaleźć czas i ogarnąć auto.
#24
Napisano 04 grudnia 2018 - 10:02
#25
Napisano 04 grudnia 2018 - 10:19
#26
Napisano 04 grudnia 2018 - 10:47
#27
Napisano 04 grudnia 2018 - 13:17
Potencjometr zamówiony, mam nadzieję, że będzie w tym tygodniu. W sobotę zacznę działać .
#28
Napisano 09 grudnia 2018 - 01:18
Stare są trochę jasne, brązowo-czerwone. To wskazuje raczej na ubogą mieszankę. Więc wziąłem się za regulacje. No i tu problem. Na pracującym silniku napięcie między 3 a masa = 13,92. Na 3 a 5 mniej więcej tak samo. No to wzbogacam mieszankę śrubą w kominie. Udało mi się dojść do momentu, w którym napięcie oscyluje między 2.6-3.2V. Ale wtedy obroty wzrosły do 1500obr/min i nie chciały spaść. Dopiero przy tych prawie 14V obroty jałowe są prawidłowe. Ja coś źle reguluje, czy jeszcze coś jest nie tak?
Znalazłem jeszcze wolny króciec. Znajduje się on mniej więcej pod potencjometrem, tylko wgłąb. Nie da się go dostać palcem, nie wiem, czy zasysa powietrze. Chodzi o ten króciec:
Czy ma tam być coś podłączone?
Ogólnie, po wymianie świec i potencjmetru, silnik chodzi trochę lepiej. Ale jeszcze trochę faluje no i ta mieszanka mnie niepokoi.
Użytkownik Szarik edytował ten post 09 grudnia 2018 - 01:22
#29
Napisano 09 grudnia 2018 - 12:18
#30
Napisano 16 grudnia 2018 - 19:22
Użytkownik Szarik dnia 16 grudnia 2018 - 19:22 napisał
Idzie do jakiegoś zaworka (EVAP?)
Po podpięciu auto chodzi trochę równiej i ASB pracuje lepiej (wcześniej przy gwałtownym dodaniu gazu auto szło do odcinki i po jakimś czasie zmieniało bieg, teraz zmienia zaraz przy czerwonym polu). Mimo to, nadal nie mogę ustawić mieszanki. Przy napięciu 5-masa 14.14V na 3-5 jest ok. 13.85V. Po wzbogaceniu mieszanki udało mi się uzyskać wynik 2.6-3-2V na pinach 3 i 5 (czyli ok. 36-45%), ale obroty zatrzymują się wtedy na 1600 i nie spadają. Co robić, jak żyć?
Błędy wybłyskane. Pojawił się błąd nr. 2, czyli od czujnika przepustnicy. Jest to możliwe, bo odpinałem wtyczkę od czujnika, żeby go sprawdzić (działa). Po skasowaniu nie ma żadnych błędów (jeden błysk). Potrncjometr skontrolowałem i trzyma 0,7V. Co jeszcze może być przyczyną?
Niepodpięty wężyk znaleziony:
Idzie do jakiegoś zaworka (EVAP?)
Po podpięciu auto chodzi trochę równiej i ASB pracuje lepiej (wcześniej przy gwałtownym dodaniu gazu auto szło do odcinki i po jakimś czasie zmieniało bieg, teraz zmienia zaraz przy czerwonym polu). Mimo to, nadal nie mogę ustawić mieszanki. Przy napięciu 3-masa 14.4V na 3-5 jest ok. 13.85V. Po wzbogaceniu mieszanki udało mi się uzyskać wynik 2.6-3.2V na pinach 3 i 5 (czyli ok. 36-45%), ale obroty zatrzymują się wtedy na 1600 i nie spadają. Co robić, jak żyć?
Błędy wybłyskane. Pojawił się błąd nr. 2, czyli od czujnika przepustnicy. Jest to możliwe, bo odpinałem wtyczkę od czujnika, żeby go sprawdzić (działa). Po skasowaniu nie ma żadnych błędów (jeden błysk). Potencjometr skontrolowałem i trzyma 0,7V. Co jeszcze może być przyczyną?
Użytkownik Szarik edytował ten post 16 grudnia 2018 - 19:25
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
C124 Swap Om606 Potrzebuje pomocy |
Modyfikacje,Tuning | habana50 |
|
|