Skocz do zawartości




- - - - -

[All] M102 brak podniesionych obrotów na zimno



33 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   mixx


  • Postów: 483
  • Na forum od: 07 sty 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0E 122KM 1991r.

Napisano 09 grudnia 2018 - 10:58

Na przedostatniej fotce jest potencjometr klapy spiętrzającej - na wolnych obrotach powinno być 0,7V między górnym a środkowym pinem. Aby to sprawdzić trzeba lekko zsunąć wtyczkę żeby odsłonić bolce (ale zachować podłączenie) i zmierzyć woltomierzem. W stronę pompy wodnej idą dwa przewody, a w zasadzie to dwie rurki osłonowe: w jednej jest podłączenie elektromagnesu wiatraka, a w drugiej podłączenie czujnika 60st/C włączającego listwę podgrzewającą mieszankę podczas pracy na zimno (ów czujnik wyłącza ją po osiągnięciu temperatury 60st/C). Sprawdź dokładnie, można przemyć delikatnie benzyną pod termostatem jak niewiele widać (lubi się tam odkładać brud przy nieszczelności odmy - olej właśnie tamtędy spływa na dół).

Użytkownik mixx edytował ten post 09 grudnia 2018 - 11:05




#32 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 09 grudnia 2018 - 14:56

ECU masz złe. Końcówka powinna być 344 albo 346. Mam takie a Ty masz do mnie niedaleko. Możemy też przeprowadzić diagnostykę.

I połączyłem z istniejącym tematem, bo już było to omawiane. Nie dublujemy bo robi się bałagan.

#33 Offline   adamadiwowo


  • Postów: 7
  • Na forum od: 06 gru 2018
  • Miejscowość: WEJHEROWO
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo xc 60

Napisano 11 grudnia 2018 - 20:59

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 09 grudnia 2018 - 14:56 napisał

ECU masz złe. Końcówka powinna być 344 albo 346. Mam takie a Ty masz do mnie niedaleko. Możemy też przeprowadzić diagnostykę.

I połączyłem z istniejącym tematem, bo już było to omawiane. Nie dublujemy bo robi się bałagan.

Dzięki za porady czyli może być wina tego ECU że nie taki i nie ma tego ssania. A to jak mam nie daleko do Ciebie to możemy się umówić na jakiś dzień nie jest to dla mnie pilna sprawa do ogarnięcia ale jak znajdziesz czas to z chęcią podjadę. Ja jakoś nie mogłem wyszukać tego tematu.

#34 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 11 grudnia 2018 - 23:46

Śmiało możemy, daj tylko znać kiedy byś chciał.








Podobne tematy Zwiń