Użytkownik mixx edytował ten post 09 grudnia 2018 - 11:05
0
33 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 09 grudnia 2018 - 10:58
Na przedostatniej fotce jest potencjometr klapy spiętrzającej - na wolnych obrotach powinno być 0,7V między górnym a środkowym pinem. Aby to sprawdzić trzeba lekko zsunąć wtyczkę żeby odsłonić bolce (ale zachować podłączenie) i zmierzyć woltomierzem. W stronę pompy wodnej idą dwa przewody, a w zasadzie to dwie rurki osłonowe: w jednej jest podłączenie elektromagnesu wiatraka, a w drugiej podłączenie czujnika 60st/C włączającego listwę podgrzewającą mieszankę podczas pracy na zimno (ów czujnik wyłącza ją po osiągnięciu temperatury 60st/C). Sprawdź dokładnie, można przemyć delikatnie benzyną pod termostatem jak niewiele widać (lubi się tam odkładać brud przy nieszczelności odmy - olej właśnie tamtędy spływa na dół).
#32
Napisano 09 grudnia 2018 - 14:56
ECU masz złe. Końcówka powinna być 344 albo 346. Mam takie a Ty masz do mnie niedaleko. Możemy też przeprowadzić diagnostykę.
I połączyłem z istniejącym tematem, bo już było to omawiane. Nie dublujemy bo robi się bałagan.
I połączyłem z istniejącym tematem, bo już było to omawiane. Nie dublujemy bo robi się bałagan.
#33
Napisano 11 grudnia 2018 - 20:59
Użytkownik Sawyer dnia 09 grudnia 2018 - 14:56 napisał
ECU masz złe. Końcówka powinna być 344 albo 346. Mam takie a Ty masz do mnie niedaleko. Możemy też przeprowadzić diagnostykę.
I połączyłem z istniejącym tematem, bo już było to omawiane. Nie dublujemy bo robi się bałagan.
I połączyłem z istniejącym tematem, bo już było to omawiane. Nie dublujemy bo robi się bałagan.
Dzięki za porady czyli może być wina tego ECU że nie taki i nie ma tego ssania. A to jak mam nie daleko do Ciebie to możemy się umówić na jakiś dzień nie jest to dla mnie pilna sprawa do ogarnięcia ale jak znajdziesz czas to z chęcią podjadę. Ja jakoś nie mogłem wyszukać tego tematu.
#34
Napisano 11 grudnia 2018 - 23:46
Śmiało możemy, daj tylko znać kiedy byś chciał.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|