Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] M104.980 3.0 24V problem z uruchomieniem silnika



35 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   robertrobert96


  • Postów: 40
  • Na forum od: 25 lip 2016
  • Miejscowość: Polska Nowoard zachpomorskie/Czasowo w Limerick Irlandia
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS W219 320 CDI 2009r
  • Trzeci Mercedes:C klasa 1.8 bezyna W202 1997r

Napisano 10 marca 2019 - 17:00

W moim jest jedna pompa pod spodem auta za plastikową osłoną nie pod kanapą.



#32 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 11 marca 2019 - 09:43

Wyświetl postUżytkownik robertrobert96 dnia 10 marca 2019 - 17:00 napisał

pod spodem auta za plastikową osłoną nie pod kanapą.

A czy przypadkiem, to nie jest miejsce pod kanapą? :E . W sensie, nie, że trzeba wyjmować kanapę i tam jest pompa. Ale patrząc od spodu, jest to pod kanapą. Masło maślane, ale chyba zrozumiemy, o co chodzi ;)

Użytkownik Szarik edytował ten post 11 marca 2019 - 09:43


#33 Offline   kopan


  • Postów: 6
  • Na forum od: 07 mar 2019
  • Miejscowość: Lodz
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 marca 2019 - 10:11

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 07 marca 2019 - 20:47 napisał

Pompy są przy tylnym prawym kole, pod kanapą. A gaśnie pewnie bo ma trafiony przekaźnik pomp. Albo nie działa regulacja jałowych obrotów i na zimno mu ciężko. Z gazem wciśniętym pracuje czy też kaplica?

No wlasnie z gazem wcisnietym dziala lepiej. znaczy dluzej wytrzymuje ale i tak po jakims czasie gasnie

#34 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 12 marca 2019 - 12:46

Potencjometr? ZPD? Tylko wtedy by pracował z wciśniętym gazem.

#35 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 12 marca 2019 - 13:21

No dobra, a pompy słychać na zapłonie? Syczą? Możesz też mieć coś nieszczelne i dostaje się lewe powietrze. Kopułę i palec oglądałeś? :E

#36 Offline   kopan


  • Postów: 6
  • Na forum od: 07 mar 2019
  • Miejscowość: Lodz
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2019 - 11:35

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 12 marca 2019 - 13:21 napisał

No dobra, a pompy słychać na zapłonie? Syczą? Możesz też mieć coś nieszczelne i dostaje się lewe powietrze. Kopułę i palec oglądałeś? :E
DObra, dzieki za pomoc juz mam, ogolnie byl problem z pompa, Kupilem nowa i wszystko jest okej :D








Podobne tematy Zwiń