Skocz do zawartości




- - - - -

Przepustnica brak napięcia


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   Pablo098


  • Postów: 15
  • Na forum od: 28 lis 2019
  • Miejscowość: Durlasy
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2020 - 22:20

Witam
Dalej walczę z obrotami silnika. We wcześniejszym poście nakierowaliście mnie na szukanie problemu w przepustnicy. Dziś rozebrałem i wyczyściłem ją. Wcześniej sprawdziłem, że podczas włączenia zapłonu nic nie było z niej słychać- nakierowało mnie to od razu na wiązkę. Rozebrałem pokrywę przepustnicy i tu zdziwienie przewody całe nic niepokojącego nie zauważyłem naciąłem dalej otulinę - nic się nie kruszy.
Miałem już przecinać kostkę ale tknęło mnie żeby sprawdzić napięcie na gnieździe, które łączy instalację z przepustnicą.
Po przekręceniu zapłonu na żadnym z pinów nie ma napięcia i co Wy na to?
Kiedyś ktoś pisał,że winnym braku zasilania na kość był moduł zapłonowy-myślicie że to może być to?



#2 Offline   Pablo098


  • Postów: 15
  • Na forum od: 28 lis 2019
  • Miejscowość: Durlasy
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 lutego 2020 - 18:54

Dziś byłem na diagnostyce, po podpięciu jest błąd 022 CC, EFP, actuator signals emergency mode.
Błąd powraca po skasowaniu. Przez program HHTWIN odłączaliśmy przepustnice-jest reakcja czyli dostaje napięcie.
Podciśnienia sprawdzone, adaptacja zrobiona. Obroty na jałowym nadal w granicach 1300.
Gdzie szukać przyczyny?








Podobne tematy Zwiń