Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Odblokowanie ASB CL600 1992 rok.


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   milik


  • Postów: 15
  • Na forum od: 07 kwi 2014
  • Miejscowość: Chrzelice
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 lutego 2020 - 19:20

Witam forumowiczów. Muszę odblokować automatyczną skrzynię biegów, żeby wypchać auto z garażu. Rozebrałem ten panel przy lewarku ale nie widzę niczego co można wcisnąć żeby przełożyć dźwignię lewarka biegów z P na N. Szukałem po You Tube ale nigdzie nie ma filmu do tego modelu. Czy ktoś może wie, gdzie znajduje się przycisk odbloku skrzyni w tym modelu? W140 CL 600 12V 1993 rok. Będę wdzięczny za pomoc.



#2 Offline   impex


  • Postów: 443
  • Na forum od: 13 gru 2015
  • Miejscowość: Opolskie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SEL

Napisano 11 lutego 2020 - 16:03

Ale co jest nie tak, że normalnie nie da się na n dac?

#3 Offline   milik


  • Postów: 15
  • Na forum od: 07 kwi 2014
  • Miejscowość: Chrzelice
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 lutego 2020 - 08:45

Nie mam kluczyka. Muszę wyciągnąć auto z garażu żeby wyciągnąć stacyjkę. Normalnie się nie da otworzyć drzwi bo wąsko strasznie.

#4 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 12 lutego 2020 - 19:16

Kiedyś to parę razy robiłem i nie było to trudne. Ale było to chyba ze sto lat temu ;)
Najpierw musisz zdjąć drewno naokoło lewarka. Były dwie wersje: podzielone na przejściu z konsoli poziomej na pionową i całościowe. To pierwsze łatwiejsze do wyjęcia. Jak już je zdejmiesz, to zobaczysz na boku lewarka co i jak. Są tam dwa cięgna: jedno do stacyjki, i jedno do hamulca.

#5 Offline   milik


  • Postów: 15
  • Na forum od: 07 kwi 2014
  • Miejscowość: Chrzelice
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 lutego 2020 - 14:31

Wyświetl postUżytkownik Gerri dnia 12 lutego 2020 - 19:16 napisał

Kiedyś to parę razy robiłem i nie było to trudne. Ale było to chyba ze sto lat temu ;)
Najpierw musisz zdjąć drewno naokoło lewarka. Były dwie wersje: podzielone na przejściu z konsoli poziomej na pionową i całościowe. To pierwsze łatwiejsze do wyjęcia. Jak już je zdejmiesz, to zobaczysz na boku lewarka co i jak. Są tam dwa cięgna: jedno do stacyjki, i jedno do hamulca.

Czyli trzeba odpiąć te cięgna? Bo w innych modelach podobno "coś" się wciska, ale u mnie nie widzę nic co można wcisnąć.








Podobne tematy Zwiń