Witam forumowiczów. Muszę odblokować automatyczną skrzynię biegów, żeby wypchać auto z garażu. Rozebrałem ten panel przy lewarku ale nie widzę niczego co można wcisnąć żeby przełożyć dźwignię lewarka biegów z P na N. Szukałem po You Tube ale nigdzie nie ma filmu do tego modelu. Czy ktoś może wie, gdzie znajduje się przycisk odbloku skrzyni w tym modelu? W140 CL 600 12V 1993 rok. Będę wdzięczny za pomoc.
1
[W140] Odblokowanie ASB CL600 1992 rok.
Rozpoczęty przez milik, lut 08 2020 19:20
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 lutego 2020 - 19:20
#2
Napisano 11 lutego 2020 - 16:03
Ale co jest nie tak, że normalnie nie da się na n dac?
#3
Napisano 12 lutego 2020 - 08:45
Nie mam kluczyka. Muszę wyciągnąć auto z garażu żeby wyciągnąć stacyjkę. Normalnie się nie da otworzyć drzwi bo wąsko strasznie.
#4
Napisano 12 lutego 2020 - 19:16
Kiedyś to parę razy robiłem i nie było to trudne. Ale było to chyba ze sto lat temu
Najpierw musisz zdjąć drewno naokoło lewarka. Były dwie wersje: podzielone na przejściu z konsoli poziomej na pionową i całościowe. To pierwsze łatwiejsze do wyjęcia. Jak już je zdejmiesz, to zobaczysz na boku lewarka co i jak. Są tam dwa cięgna: jedno do stacyjki, i jedno do hamulca.
Najpierw musisz zdjąć drewno naokoło lewarka. Były dwie wersje: podzielone na przejściu z konsoli poziomej na pionową i całościowe. To pierwsze łatwiejsze do wyjęcia. Jak już je zdejmiesz, to zobaczysz na boku lewarka co i jak. Są tam dwa cięgna: jedno do stacyjki, i jedno do hamulca.
#5
Napisano 18 lutego 2020 - 14:31
Użytkownik Gerri dnia 12 lutego 2020 - 19:16 napisał
Kiedyś to parę razy robiłem i nie było to trudne. Ale było to chyba ze sto lat temu
Najpierw musisz zdjąć drewno naokoło lewarka. Były dwie wersje: podzielone na przejściu z konsoli poziomej na pionową i całościowe. To pierwsze łatwiejsze do wyjęcia. Jak już je zdejmiesz, to zobaczysz na boku lewarka co i jak. Są tam dwa cięgna: jedno do stacyjki, i jedno do hamulca.
Najpierw musisz zdjąć drewno naokoło lewarka. Były dwie wersje: podzielone na przejściu z konsoli poziomej na pionową i całościowe. To pierwsze łatwiejsze do wyjęcia. Jak już je zdejmiesz, to zobaczysz na boku lewarka co i jak. Są tam dwa cięgna: jedno do stacyjki, i jedno do hamulca.
Czyli trzeba odpiąć te cięgna? Bo w innych modelach podobno "coś" się wciska, ale u mnie nie widzę nic co można wcisnąć.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
[W201] tato81 2.0D 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | tato81 |
|
|