Skocz do zawartości




- - - - -

Odczytywanie kodów i ich kasowanie m111


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Maciej84


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 wrz 2021
  • Miejscowość: Szczytno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 września 2021 - 06:16

Witam , wiem że ten wątek już się pojawił ale nie znałem odpowiedzi jak podłączyć diodę do kostki które mam w aucie ponieważ mój pin 16 jest pusty c124 2,2 m,111



#2 Offline   Maciej84


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 wrz 2021
  • Miejscowość: Szczytno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 września 2021 - 06:32

Jedyne wypełnione piny to 1,5,6,7,8,10 chcialem wstawić zdjęcie ale nie wiem jak zrobić miniaturkę

#3 Offline   Maciej84


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 wrz 2021
  • Miejscowość: Szczytno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 września 2021 - 06:03

Dołączona grafika

#4 Offline   Vinnie


  • Postów: 134
  • Na forum od: 06 maj 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 września 2021 - 21:09

Teoretycznie w pinie 16 powinno być +12 V, więc możesz to wziąć z akumulatora. Być może było tam coś grzebane, a być może nie - znalazłem, że wczesne wersje mogły nie mieć nic podłączone pod pin 16. Masz rocznik 1992, więc może się to zgadzać.
W pinie 1 pownna być masa - potwierdź, żeby upewnić się, że nie jest tam coś poprzestawiane.

#5 Offline   Maciej84


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 wrz 2021
  • Miejscowość: Szczytno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 października 2021 - 12:31

Dobrze rozumiem 1- masa plus pod akumulator trzeci kabel pod 5 .?

#6 Offline   Vinnie


  • Postów: 134
  • Na forum od: 06 maj 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 października 2021 - 08:30

Niezupełnie ;-)

1: masa
16: +12V
8: błędy ze sterownika silnika

5 to ASD / 4Matic

#7 Offline   Maciej84


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 wrz 2021
  • Miejscowość: Szczytno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 października 2021 - 13:58

Dzięki za podpowiedź wezmę się za sprawdzenie w weekend. Ponieważ jak podpinam przepływomierz to silnik leje paliwem i szaleje .

#8 Offline   Vinnie


  • Postów: 134
  • Na forum od: 06 maj 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 października 2021 - 10:32

Jeżeli podpinasz przepływomierz i dzieją się takie rzeczy (zakładam, że oznacza to, że na odłączonym przepływomierzu silnik pracuje lepiej niż na podłączonym) to oznacza to co najmniej:
a) uszkodzony przepływomierz
b) sypiącą się wiązkę silnika (w tym okablowania przepływomierza)
lub jedno i drugie.
Jeżeli wiązka nie była zrobiona to jest to pierwszy krok. I trzeba zrobić ją porządnie, łącznie z przewodami we wtyczkach, bo i tam też izolacja pęka. Bez zrobionej wiązki nie ma zupełnie sensu zabierać się za jakiekolwiek inne czynności. W tym, za podłączanie nowego przepływomierza, bo wiązka z przebiciami często uszkadza też przepływomierz.
Poniżej link do filmu jak zdemontować wiązkę:
https://www.youtube....h?v=XJVdSNeVUcs

Film zrobiony przez Kubę Szpindora, który przywraca te wiązki do stanu fabrycznego. Jest na tym forum pod nickiem "Kubasz".

Do tego do zrobienia byłaby wiązka cewek, ale to jest na tyle proste, że można zrobić to samemu. To przewody idące od cewek do podłączenia wtyczki przy kolektorze ssącym.

#9 Offline   Maciej84


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 wrz 2021
  • Miejscowość: Szczytno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 lutego 2022 - 21:05

Witam po dłuższej przerwie ,nie było czasu zająć się Mercedesem więc musiał poczekać na odrobinę czasu . Do rzeczy wymieniłem wiązkę okazało się że przepływomierz był do wymiany oraz czujnik temperatury powietrza w kanale dolotowym. Tak dla potomnych to przepływomierz był nowy ale został uszkodzony przez wiązkę.Dziekuje za porady








Podobne tematy Zwiń