Panowie nie wiem co sie stalo wiec nie wiem jak zatytulowac temat , otoz jade sobie normalnie moim MB a tu nagle zapalaja sie wszystkie kontrolki i mb nie ma ladowania i nie wiem co jest , moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem . Jezeli tak to prosilbym o odpowiedz. pala sie wszystkie mozliwe kontrolki
0
[w124] Palą się wszystkie kontrolki na desce
Rozpoczęty przez majdan1986, sie 14 2008 00:45
29 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 sierpnia 2008 - 00:45
#2
Napisano 14 sierpnia 2008 - 06:49
Proponował bym mase dokładnie poczyścić, a jezeli to niepomoze to szukał bym wtedy dalej
#3
Napisano 14 sierpnia 2008 - 09:30
Dalej czyli gdzie ??
#4
Napisano 14 sierpnia 2008 - 10:57
Moim zdaniem jest uszkodzony regulator napięcia.
#5
Napisano 14 sierpnia 2008 - 11:37
Auto prawdopodobnie przestalo miec ladowanie i tego sie trzymaj zacznij szukac moze kolega miec racje z regulatorem napiecia.
#6
Napisano 14 sierpnia 2008 - 13:22
majdan1986
witam ja proponuje koledze wymienić szczotki na nowe bo pewnie się skończyły tez tak miałem wymieniłem i po kłopocie
witam ja proponuje koledze wymienić szczotki na nowe bo pewnie się skończyły tez tak miałem wymieniłem i po kłopocie
#7
Napisano 14 sierpnia 2008 - 13:39
majdan1986, alternator do remontu i nic innego nie trzeba szukac.
#8
Napisano 19 sierpnia 2008 - 08:38
pierścienie dystansowe + szczotki i ładowanie musi być ok!
#9
Napisano 24 listopada 2010 - 16:52
witam ja mam to samo co majdan1986 ,wymieniłem szczotki i nic nie zmieniło się nadal się świecą. proszę o pomoc lub rade.
#10
Napisano 24 listopada 2010 - 21:39
Najpierw nalezaloby wziac w lape miernik, moze byc nawet taki z marketu za parenascie zlotych (chyba kazdego stac na taki) i zmierzyc napiecie ladowania na akumulatorze. Jezeli bedzie nieprawidlowe to dopiero grzebac w alternatorze. Jesli ladowanie jest ok to najprawdopodobniej brak gdzies masy, jak karoor wczesniej pisal.
A co do altka-czasami nie oplaca sie grzebac w uszkodzonym, taniej i szybciej jest kupic sprawny na szrocie
P.S. Maniak124, pierscienie nie dystansowe a raczej slizgowe, miales na mysli te ktore wspolpracuja ze szczotkami zapewne..
A co do altka-czasami nie oplaca sie grzebac w uszkodzonym, taniej i szybciej jest kupic sprawny na szrocie
P.S. Maniak124, pierscienie nie dystansowe a raczej slizgowe, miales na mysli te ktore wspolpracuja ze szczotkami zapewne..
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|
||
[W124] Brak kontrolki SRS przy przekręcaniu kluczyka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Filip02052000 |
|
||
Świecąca się zielona kontrolka na desce rozdzielczej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Turbock |
|
|
|
[w124] nie odpala , kontrolki sie pala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | nO_oNe |
|
||
włączam kierunkowskaz - wszystkie kontorolki wariują |
Mercedes SL, SLK | miszkar |
|