zawsze mozna zaprosić rzeczoznawcę do warsztatu. panom majstrom może rura zmięknąć
0
[w124] nie odpala , kontrolki sie pala
Rozpoczęty przez nO_oNe, gru 04 2009 09:47
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 02 stycznia 2010 - 10:48
#22
Napisano 04 stycznia 2010 - 18:10
zaproszenie rzeczoznawcy niestety kosztuje 300, a i bez fakturek i podkładek papierkowych to niechętnie się on zjawia.
Auto miałem z powrotem do dziś rana.
Elektryka była ok, ale palił 1/5 prób (rozruch aż chcę odlecieć ale silnik nie startuje - świece mam nowe Boscha, przewody paliwowe szczelne, szczotki w rozruchu i kostke stacyjki, świezo po wymianie)
Więc oddałem im auto i zagroziłem, że zamknę im tą jaskinię, jak się nie wezmą do roboty.
Jak ja nie cierpię papudroków.
Auto miałem z powrotem do dziś rana.
Elektryka była ok, ale palił 1/5 prób (rozruch aż chcę odlecieć ale silnik nie startuje - świece mam nowe Boscha, przewody paliwowe szczelne, szczotki w rozruchu i kostke stacyjki, świezo po wymianie)
Więc oddałem im auto i zagroziłem, że zamknę im tą jaskinię, jak się nie wezmą do roboty.
Jak ja nie cierpię papudroków.
#23
Napisano 06 stycznia 2010 - 18:46
Dziś odebrałem po wielkich bólach -
okazało się, że przytkany jest jeden zawór podciśnieniowy w stacyjce.
A te osły mi ją przekręciły (klucz obracał się o 360 stopni i nie dał się wyciągnąć) - na szczęście po długiej perswazji wymienili na własny koszt.
Auto pali jak dawniej, więc cieszę się chociaż, że mam je z powrotem.
Nie polecam tego warsztatu.
okazało się, że przytkany jest jeden zawór podciśnieniowy w stacyjce.
A te osły mi ją przekręciły (klucz obracał się o 360 stopni i nie dał się wyciągnąć) - na szczęście po długiej perswazji wymienili na własny koszt.
Auto pali jak dawniej, więc cieszę się chociaż, że mam je z powrotem.
Nie polecam tego warsztatu.
#24
Napisano 06 stycznia 2010 - 19:51
widziałem stacyjkę - widziałem dwa zawory (takie wystające grzybki) - na jednym byl jeszcze przewód a drugi był goły.
#25
Napisano 06 stycznia 2010 - 19:52
Zaworek ma tylko dwa przewody podciśnieniowe - i tak jak roxa, napisał nie mogą być zamienione. Jeżeli zostaną zamienione to właśnie powstaje wrażenie, że zaworek się zapchał.
Kompletna niekompetencja...
Kompletna niekompetencja...
#26
Napisano 05 grudnia 2020 - 17:44
Witam co to może być
Kontrolki nie świecą dmuchawa działa i rozrusznik nie kreci i czasem coś w zegarach zaskwierczy
https://www.youtube....h?v=C9ktvKcwMCg
Kontrolki nie świecą dmuchawa działa i rozrusznik nie kreci i czasem coś w zegarach zaskwierczy
https://www.youtube....h?v=C9ktvKcwMCg
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[W124] M104 Kręci ale nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BiG BoSs |
|