Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Palą się wszystkie kontrolki na desce


29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   majdan1986


  • Postów: 82
  • Na forum od: 07 kwi 2008
  • Miejscowość: slupsk

Napisano 14 sierpnia 2008 - 00:45

Panowie nie wiem co sie stalo wiec nie wiem jak zatytulowac temat , otoz jade sobie normalnie moim MB a tu nagle zapalaja sie wszystkie kontrolki i mb nie ma ladowania i nie wiem co jest , moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem . Jezeli tak to prosilbym o odpowiedz. pala sie wszystkie mozliwe kontrolki



#2 Offline   karoor


  • Postów: 304
  • Na forum od: 12 gru 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 14 sierpnia 2008 - 06:49

Proponował bym mase dokładnie poczyścić, a jezeli to niepomoze to szukał bym wtedy dalej

#3 Offline   majdan1986


  • Postów: 82
  • Na forum od: 07 kwi 2008
  • Miejscowość: slupsk

Napisano 14 sierpnia 2008 - 09:30

Dalej czyli gdzie ??

#4 Offline   romek


  • Postów: 539
  • Na forum od: 31 sie 2007
  • Miejscowość: Tychy
  • Mercedes:W124 3.0D-24V >93r. - OM606
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210

Napisano 14 sierpnia 2008 - 10:57

Moim zdaniem jest uszkodzony regulator napięcia. :(

#5 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 sierpnia 2008 - 11:37

Auto prawdopodobnie przestalo miec ladowanie i tego sie trzymaj zacznij szukac moze kolega miec racje z regulatorem napiecia.

#6 Offline   PIOTREK77


  • Postów: 31
  • Na forum od: 21 mar 2008
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 14 sierpnia 2008 - 13:22

majdan1986
witam ja proponuje koledze wymienić szczotki na nowe bo pewnie się skończyły tez tak miałem wymieniłem i po kłopocie :(

#7 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 14 sierpnia 2008 - 13:39

majdan1986, alternator do remontu i nic innego nie trzeba szukac.

#8 Offline   Maniak124


  • Postów: 198
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj

Napisano 19 sierpnia 2008 - 08:38

pierścienie dystansowe + szczotki i ładowanie musi być ok! :czujnik:

#9 Offline   mariuszosa


  • Postów: 4
  • Na forum od: 08 maj 2008
  • Miejscowość: Międzyzdroje

Napisano 24 listopada 2010 - 16:52

witam ja mam to samo co majdan1986 ,wymieniłem szczotki i nic nie zmieniło się nadal się świecą. proszę o pomoc lub rade.

#10 Offline   cyborg


  • Postów: 172
  • Na forum od: 28 cze 2010
  • Miejscowość: Brodnica
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C107
  • Inne auto:Voyager, Stratus, PT, Audi A2

Napisano 24 listopada 2010 - 21:39

Najpierw nalezaloby wziac w lape miernik, moze byc nawet taki z marketu za parenascie zlotych (chyba kazdego stac na taki) i zmierzyc napiecie ladowania na akumulatorze. Jezeli bedzie nieprawidlowe to dopiero grzebac w alternatorze. Jesli ladowanie jest ok to najprawdopodobniej brak gdzies masy, jak karoor wczesniej pisal.
A co do altka-czasami nie oplaca sie grzebac w uszkodzonym, taniej i szybciej jest kupic sprawny na szrocie

P.S. Maniak124, pierscienie nie dystansowe a raczej slizgowe, miales na mysli te ktore wspolpracuja ze szczotkami zapewne..








Podobne tematy Zwiń