Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Blokowanie kół przy hamowaniu


27 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   lukasz812


  • Postów: 25
  • Na forum od: 11 maj 2008
  • Miejscowość: Kartuzy

Napisano 24 listopada 2008 - 19:46

wspomniałem wczesniej ze mam folujace obroty . jak kupiłem auto to na początku miał za niskie tak mi sie wydawało , objawiało sie to tym ze po dojechaniu do skrzyzowania naciskałem hamulec auto staneło i zgasło a obroty spadały ponizej 500 ,więc podkręciłem se je troche :/ . Tylko mysle ze w złym miejscu bo przy pedale gazu jest tam taka nakretka plastikowa , nie gasnie bynajmniej ...a gdzie sie reguluje prawidłowa i jakie sa odpowiednie obroty :?:



#12 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 listopada 2008 - 19:53

lukasz812 napisał:

więc podkręciłem se je troche :/

To se niedługo skrzynię albo wandler naprawisz :?:

#13 Offline   lukasz812


  • Postów: 25
  • Na forum od: 11 maj 2008
  • Miejscowość: Kartuzy

Napisano 24 listopada 2008 - 20:05

to miało byc dorażnie :roll: od maja tak jezdze , to jak to naprawic chodzi mi o te obroty :shock:

[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 19:05 ]
wandler co to

#14 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 24 listopada 2008 - 20:09

lukasz812 napisał:

to jak to naprawic chodzi mi o te obroty

Było sporo na forum i to dość długie posty, spróbuj poszperać. Jak nie znajdziesz to pomożemy. To pchanie przy lekkim hamowaniu to na 100% wina zbyt wysokich obrotów wolnych, kiedy to skrzynia już przenosi moment na koła - dopiero mocniejsze zahamowania daje radę przełamać/zatrzymać tą siłę na kołach. Ale jak jeszcze se podkręcisz bardziej obroty to coś zapewne nie wytrzyma i będzie brummm...
A co do ABS to masz na pewno.

lukasz812 napisał:

wandler co to

To takie sprzęgło przy ASB

#15 Offline   lukasz812


  • Postów: 25
  • Na forum od: 11 maj 2008
  • Miejscowość: Kartuzy

Napisano 03 stycznia 2009 - 23:52

Witam kolegów obroty zmniejszyłem na ciepłym 800 , autko dalej ma te same objawy co wspominałem :mrgreen: no i jak hamowałem to obroty spadna do 500 swiatła przygasną , czy tak powinno byc :ok: Wydaje mi się ze dlatego ze sie nadal siłuje bo jak włącze na N to wrucą do 800

[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 22:52 ]
Witam ponownie . to był włącznik to znaczy jeśli chodzi o błąd asd , po wymianie błąd nie wraca . ąle nadal pcha przód przy chamowaniu . rozmawiałem z pewnym mechanikiem i on twierdzi ze automaty tak maja :). czy tak też uważacie ?

#16 Offline   Mateusz


  • Postów: 1 142
  • Na forum od: 25 wrz 2007
  • Miejscowość: Olkusz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Suzuki SJ410

Napisano 04 stycznia 2009 - 00:09

lukasz812 napisał:

on twierdzi ze automaty tak maja :smile:
Przecież Rob pisał, że to może być wina nieprawidłowych obrotów :roll:

#17 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 stycznia 2009 - 12:03

lukasz812 napisał:

ąle nadal pcha przód przy chamowaniu .

W czy ma kolega w skrzyni przełącznik W/S?

#18 Offline   lukasz812


  • Postów: 25
  • Na forum od: 11 maj 2008
  • Miejscowość: Kartuzy

Napisano 04 stycznia 2009 - 16:14

a co to takiego W/S ?

#19 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 stycznia 2009 - 16:15

Pewnie nie ma... W- tryb zimowy, S- starndard. Znacznie ułatwia to jazde w zime.

Jezeli tego nie masz to pozostaje Ci zrzut na N przy dohamowywaniu...

#20 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 04 stycznia 2009 - 17:29

Borat napisał:

Jezeli tego nie masz to pozostaje Ci zrzut na N przy dohamowywaniu...

Nie jest to żadne wyjście. Jak wspominałem albo auto ma hamulce do roboty albo za wysokie obroty silnika powodują iż konwerter wytwarza za dużą siłę i moment zostaje przekazywany na koła.

Jakie sa obroty silnika na N i P?








Podobne tematy Zwiń