Skocz do zawartości




- - - - -

Na gazie ok, na benzynie głupieje


29 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   dany318


  • Postów: 7
  • Na forum od: 11 wrz 2008
  • Miejscowość: Białystok

Napisano 15 września 2008 - 07:16

Tak, to był imbus ale chyba od przepustnicy. No właśnie będę prowadził do jakiegoś lepszego szpeca żeby zrobili mi benzyne.



#12 Offline   Arturo86r


  • Postów: 23
  • Na forum od: 21 cze 2008
  • Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

Napisano 16 września 2008 - 18:49

a propo sondy lambda to proponuje wlasnie ja sprawdzic najpierw

#13 Offline   kaju007


  • Postów: 110
  • Na forum od: 23 cze 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 września 2008 - 21:28

Sondę nie ruszaj możesz ją jedynie odpiąć.

A jak gostek kręcił pod filtrem to pewnie chciał dolną przepustnica podnieść obroty, do tego kręcenie imbusem miej nadzieje że potencjometru nie ruszał.

Sam rozbierz cały układ i poustawiaj dolna przepustnica ma być zamknięta może będziesz widział na śrubie jak była wcześniej ustawiona a skład imbusem jak kręcisz w prawo tak jak wskazówki zegara to wzbogacasz mieszankę (dodajesz benzyny) a w lewo powietrza.

#14 Offline   lysy300ce


  • Postów: 8
  • Na forum od: 24 lut 2010
  • Miejscowość: Busko Zdrój

Napisano 02 marca 2010 - 20:32

Witam. Kupilem nie dawno MB 300ce z Lpg. Tylko jest taki problem ze na gazie jest wszystko OK a na benzynie musze trzymac go na obrotach bo zgasnie. Do 4 tys chodzi jak by nie palil na jakis gar, strasznie nie rowno nawet nie raz nie chce wogole wejsc na obroty i gasnie. Czasem tez jest problem z odpaleniem bo odpala na benzynie. Jak jest zimny motor to wszystko jest ok i na lpg i na benzynie dopiero jak zlapie temperature to cos mu sie dzieje. POMOCY!!

#15 Offline   tylus


  • Postów: 17
  • Na forum od: 14 lis 2009
  • Miejscowość: Szczecin

Napisano 02 marca 2010 - 22:43

Witam Panowie moj mb 2.0 e na gazie dziala ok ale szaleje na benzynie. ciezko odpala, na luzie raz ma obroty 800 a raz 1400. Przy odpalaniu pedal w podloge inaczej nie zalapie. wymienilem sterownik (komputer), świece, przewody, zawór powietrza dodatkowego, mechanik sprawdzal wtrysk, wyregulował przepustnice, i dalej to samo.... prosze o pomoc i dzięki z góry pozdrawiam :hahaha:

#16 Offline   Kufel186


  • Postów: 2
  • Na forum od: 15 sty 2010
  • Miejscowość: Pomorskie

Napisano 30 marca 2010 - 18:45

Ostatnio wymieniłem wtrysk mechaniczny kompletny kupiłem uzywany. Przed wymianą auto chodziło tylko kiedy trzymałem pedał gazu i tylko na gazie Miałem urwana lape od wtrysku ktora dopuszcza powietrze. po wymianie auto chodziło tylko na gazie na benzynie tylko jak trzymałem pedał gazu. Pojezdziłem nim jeden dzien i kiedy przyjechałem do domu i chciałem cofnąc to obroty zamiast w gore zaczeły schodzic w dół. Auto normalnie odpala ale jak wciskam pedał gazu to obroty dalej w dół. co to moze byc?? Kolega mówił ze moze silniczek krokowy ?? Pomocy

#17 Offline   Tom2804


  • Postów: 2
  • Na forum od: 01 sty 2011

Napisano 01 stycznia 2011 - 23:11

Witam! Miałem takie same objawy. Na gazie chodził jako tako, chociaż wolne obroty za wysokie ok.1200 - 1300. Na benzynie wariował aż miło.Nie trzymał wolnych obrotów. Mój mechanik kombinował, ale w końcu stwierdził, że konieczna jest wymiana głowicy wtrysku, bo moją całkiem gaz dobił. Wymieniłem wtrysk, wywaliłem instalację gazową i cieszę się bezproblemową jazdą.
Panowie 90 % Merców na KE- JETRONIC nie jeździ dobrze na gazie. To moje skromne zdanie.
Pozdrowka dla Gwiazdorów!

#18 Offline   viarus81


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 mar 2011
  • Inne auto:passat b3 x3

Napisano 30 marca 2011 - 21:42

sprawa wyglada tak ,pieknie sie sprawował na gazie (pb tylko na wysokich obrotach inaczej gasł)przy rozgrzanym silniku (90st)gaz tracil niskie obroty.Po pierwszym wystrzale i szybkiej naprawie na poboczu autko dalej sie zachowywalo tak samo az do wczoraj wystrzeliło naprawa i nie pali po pewnym czasie odpalil na pb trzymajac obroty ale tylko wkrecajac sie na 2000/ob na gazie gasl po przejechaniu 2km benzyna sie odblokowala i dostal kopa i stracil niskie obroty dzieki czemu gaz znowu zaczol dzialac .
moja decyzja zapadla wywalam gaz i tak zrobilem teraz gazu niema na pb odpala po kreceniu 40sekund z pedalem w podlodze obrotów niskich nie trzyma . wszystko posprawdzalem kalosz caly ,wezyki na miejscu ,silnkiczek krokowy po odlaczenu bez zmian paliwo dochodzi do rozdzielacza, jutro wymienie swiece i przewody ale moze ktoś mial taki przypadek ? co może być jeszcze ?
prosze o pomoc bo do tej pory były tylko dizle i z benzyna niemam doswiadczenia tymbardziej ze to muj pierwszy :czujnik:

#19 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 marca 2011 - 00:00

Klapa spiętrzająca cała/prosta i na miejscu? A ten :evil: zawór powietrza dodatkowego :evil: chodzi wogule?

#20 Offline   viarus81


  • Postów: 7
  • Na forum od: 28 mar 2011
  • Inne auto:passat b3 x3

Napisano 31 marca 2011 - 20:43

wiec wszystko na miejscu od dzis ustawiona klapa zawór chodzi pali ladnie ale nawet na lince nie jestem wstanie ustawic niskich obrotów zaczeła sie fala ."kalosz "wyglada na caly nie widać nigdzie dziury wtryski podaja paliwo i jest cisnienie na rozdzielaczu .swiece nowe na kable czekam ale wyglada ze niedawno byly zmieniane . czy mozna jakos usawic obroty bo zauwazylem ze wmiejscu w kturym u kumpla jest zaslepione u mnie jest jakas sprezynka i po wprowadzeniu tam srubokreta klapka dolotowa sie opuszcza a chyba tak nie powinno byc tylko powinien byc ustawiony jakis punkt zero?








Podobne tematy Zwiń