Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Strzały przy instalacji III gen - czy możliwe?


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Loyd


  • Postów: 126
  • Na forum od: 02 cze 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W163 4,3 '01
  • Trzeci Mercedes:W208 3,2 '98

Napisano 25 września 2008 - 13:30

Mam takie pytanie czy przy instalacji III gen czyli wtrysk ale niesekwencyjny istnieje możliwość wystrzału?
Chodzi mi o to, ze samochód nie pracuje mi dobrze na benzynie (na gazie póki sie nie rozgrzeje tez nie jest najlepiej) i chcę wykluczyć możliwość uszkodzenia klapy spiętrzającej. Dodam ze instalacja ma około 1,5 mies.



#2 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 25 września 2008 - 14:00

w K-Jet wszystko jest mozliwe :slinka:

#3 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 25 września 2008 - 15:28

Loyd napisał:

ze samochód nie pracuje mi dobrze na benzynie

Loyd napisał:

istnieje możliwość wystrzału?
Wystrzał się słyszy i/lub czuje, często wypadają przy tym elementy silnika niezbędne do kontynuacji jazdy, a silnik nie puszcza "cichaczy" :-P
Więc jeżeli nic nie słyszałeś / czułeś przyczyna zapewne tkwi gdzieś indziej ;-)
Ale wracając do pytania o możliwość wystrzału:

MICHAL200 napisał:

w K-Jet wszystko jest mozliwe :slinka:
Amen :star:

#4 Offline   Loyd


  • Postów: 126
  • Na forum od: 02 cze 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W163 4,3 '01
  • Trzeci Mercedes:W208 3,2 '98

Napisano 25 września 2008 - 18:43

MICHAL200 napisał:

w K-Jet wszystko jest mozliwe

Hehe dobre :slinka:

Cytat

Wystrzał się słyszy i/lub czuje, często wypadają przy tym elementy silnika niezbędne do kontynuacji jazdy, a silnik nie puszcza "cichaczy"

Dla tego pytam. Miałem wcześniej opla i on sobie czasami kichał. Dawałeś mu dalej gazu i szedł :star: a jak tak przyczyny będę szukał gdzie indziej.

Wracając jeszcze do tematu. To zdaje mi sie ze jak gaz podawany jest poprzez wtryski to niby gdzie ma dojść do eksplozji. Przy instalacji II gen gaz podawany jest do komory spalania tak jak powietrze (czyli plastikowymi rurkami leci juz mieszanka) i wtedy tam on sobie wybucha. Natomiast w III gen ? Wybucha w kolektorze dolotowym ?czy jeszcze gorzej przed samymi zaworami. Oświećcie mnie.

#5 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 25 września 2008 - 23:14

Loyd napisał:

Wybucha w kolektorze dolotowym ?
Tak tam właśnie wybucha - dlatego plastikowy kolektor źle wróży ewentualnemu wystrzałowi w niektórych autach, bo może go rozsadzić ;-) MB to raczej nie dotyczy (metalowy kolektor), za to w pupę dostaje przepływomierz - co bynajmniej nie oznacza że w wersjach z plastikowym kolektorem przepływomierz jest bezpieczny :-P








Podobne tematy Zwiń