Czy mógłby ktoś zamieścić zdjęcia prawidłowo zamontowanego Miksera LPG w silniku M102.
Chodzi mi w jaki sposób jest doprowadzony (połączony) przewód doprowadzający gaz poprzez obudowę filtra do miksera.
0
[w201] Mikser LPG w M102
Rozpoczęty przez majkel, kwi 10 2007 10:07
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 kwietnia 2007 - 10:07
#3
Napisano 26 lipca 2007 - 11:53
Ponawiam Prośbę.
Czy mógłby ktoś zamieścić zdjęcia prawidłowo zamontowanego Miksera LPG w silniku M102.
Chodzi mi w jaki sposób jest doprowadzony (połączony) przewód doprowadzający gaz poprzez obudowę filtra do miksera.
Chcę wymienić mikser, mam nową obudowę filtra i chce to zrobić porządnie, a nie chce oddawać auta do partaczy.
Czy mógłby ktoś zamieścić zdjęcia prawidłowo zamontowanego Miksera LPG w silniku M102.
Chodzi mi w jaki sposób jest doprowadzony (połączony) przewód doprowadzający gaz poprzez obudowę filtra do miksera.
Chcę wymienić mikser, mam nową obudowę filtra i chce to zrobić porządnie, a nie chce oddawać auta do partaczy.
#4
Napisano 26 lipca 2007 - 16:25
majkel, mlody moze ci powiedziec jak on mial to zrobione tylko napisz mu na priva, bo on cos malo ostatnio ma czasu na forum.
#5
Napisano 26 lipca 2007 - 16:58
OKi, dzieki Essi
#7
Napisano 27 lipca 2010 - 18:02
Witam mam MB 3,0 z LPG, jako że jeżdżę tylko na benzynie chciałbym wymontować mikser żeby nie przytykał dolotu.
I tu mam pytanie czy mogę wymontować sam mikser i w dolocie zostawić wąż od niego, czy to jest bezpieczne?
Czy może jednak wyciągnąć wąż i wstawić jakąś zaślepkę w miejscu jego wprowadzenia do tej puszki. No i czy w ogóle można coś takiego zrobić nie ściągając całej instalacji LPG.
I tu mam pytanie czy mogę wymontować sam mikser i w dolocie zostawić wąż od niego, czy to jest bezpieczne?
Czy może jednak wyciągnąć wąż i wstawić jakąś zaślepkę w miejscu jego wprowadzenia do tej puszki. No i czy w ogóle można coś takiego zrobić nie ściągając całej instalacji LPG.
#8
Napisano 27 lipca 2010 - 19:32
Śmiało możesz wywalić mikser. Wąż od gazu wyciągnij z obudowy filtra powietrza i zaślep głównie po to żeby syf do niego nie naleciał ( na wszelki wypadek gdyby bida przycisła i chciałbyś powrócić do zasilania LPG :pig: ) Dziurę po wężu starannie zaślep żeby nie przedostawało się lewe powietrze. Jazda w ten sposób jest bezpieczna, ale nie przełączaj na gaz Zresztą nawet jak przełączysz to elektrozawory puszczą gaz->benzyna zostanie odcięta->auto zgaśnie->elektrozawory zamkną gaz->nic się nie stanie
#9
Napisano 27 lipca 2010 - 20:07
OK dzięki za szybka odpowiedź. Jutro to w końcu wywalę
#10
Napisano 27 lipca 2010 - 20:31
Napisz czy silnik lepiej pracuje i czy mocy mu przybyło )
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|