Skocz do zawartości




- - - - -

Konserwacja podwozia przed zimą


55 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 08 października 2008 - 20:46

dzięki. już zakupiłem na allegro :ok:

Masz punkcika ode mnie.

Paweł



#12 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 08 października 2008 - 21:52

Tylko nie zapomnij aby przeczyścić odpływów wszystkich przed zimą (co by woda zeszła w razie czego) - ja zapomniałem (no nie raz nawet :oops: ) i mam drzwi do wymiany :star:

#13 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 08 października 2008 - 22:19

jak już o odpływach mowa to trzeba zwrócić uwagę na gumy podnośnika i lejki w progach - czy aby są na swoim miejscu.

#14 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 09 października 2008 - 08:20

Piszecie o odpływach i jakiś lejkach w progach. Jak to wszystko wygląda i gdzie tego mogę szukać by w miarę wszystko oczyścić?

Paweł

#15 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 09 października 2008 - 09:43

Posprawdzaj wszystkie odpływy, m.in. te na rogach pod maską.
Warto tez zajrzeć w otwory na podnośnik (jest to słaby punkt), ewentualnie posmarować odrdzewiaczem Cortanin a potem tym samym środkiem co podwozie.

P.S. koledze chodziło o gumy znajdujące się na dole progów (pod otworami na podnośnik) ;-)

#16 Offline   michelangelo


  • Postów: 1 471
  • Na forum od: 28 lis 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2008 - 09:44

no właśnie ja też bym chciał wiedzieć jak te progi zdjąć żeby to przeczyścic?jakie komplikacje mogą wystapic?i jak zdjac nakladki na progi?

#17 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 09 października 2008 - 09:47

Było Panie kolego, było :star:
Po krótce: od spodu cała nakładka progowa przykręcona jest na wkręty. Od czoła, pod uszczelką również są wkręty. I to wszystko.

Jeśli ktoś ma możliwości a nigdy tego nie robił wcześniej, radzę te nakładki zdemontować i zajrzeć. Wiem z własnego doświadczenia że tam rudy uwielbia chrupać blachę.

#18 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2008 - 09:57

..i duzo blota tam sie zbiera... warto przeczyscic :spokoj:

#19 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 09 października 2008 - 10:09

Trzeba wjechać na kanał by odkręcić te progi? By mieć jakiś tam dostęp

Paweł

#20 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 09 października 2008 - 10:30

klata1981 napisał:

Trzeba wjechać na kanał by odkręcić te progi? By mieć jakiś tam dostęp
Nie sądzę by przy normalnym zawieszeniu było to konieczne - jak ja jakoś na (bardzo) obniżonym daję radę :spokoj:








Podobne tematy Zwiń