mieto132 napisał:
może ktoś powie mi czy te parametry są zgodne lub w normie
kąt wyprzedzenia: L 9°25' P 9°10'
kąt pochylenia: L -0°40' P -0°10'
zbieżność przód: 0°10'
problem w tym że auto ściąga mi na prawo a mechanik mówi że na 100% jest wszystko ok
kąt wyprzedzenia: L 9°25' P 9°10'
kąt pochylenia: L -0°40' P -0°10'
zbieżność przód: 0°10'
problem w tym że auto ściąga mi na prawo a mechanik mówi że na 100% jest wszystko ok
zmień warsztat..
W przyzwoitym zakładzie po ustawianiu powinieneś dostać wydruk z wynikami pomiarów przed i po regulacji oraz informacją jaka jest norma. I powinna być sprawdzana całość, czyli i przód i tył.
Wg. książki Etzolda "Sam naprawiam E200D, E250D .." dla sedanów po X 1988 powinno być:
Pochylenie kół 0°25' +10'/-20' (maksymalna różnica L-P 0°20')
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 10°25' +/- 30' (maks. różn. L-P 0°30')
Zbieżność 0°20' +/- 10'