Witajcie bracia ;] kupuje na allegro błotnik i mam pytanie czy błotnik oryginalny będzie pasował na 100% bo chce go kupić i polakierować bez zadnego przymierzania ile moze kosztować malowanie u lakiernika farbą metaliczną? aha jeszcze jedno czy śruby mocujące go to tylko te pod maską czy jeszcze gdzieś schowane są? ;]
0
[w124] Wymiana błotnika + lakierowanie
Rozpoczęty przez Prze_Cinek, sty 13 2009 12:22
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 stycznia 2009 - 12:22
#2
Napisano 13 stycznia 2009 - 12:40
Prze_Cinek, jak sama nazwa wskazuje, ze oryginal to oryginal nic lepszego nie znajdziesz
Co do malowania to od 200-300zl za element zalezy od regionu i jak lakiernik sie ceni ;-)
Co do malowania to od 200-300zl za element zalezy od regionu i jak lakiernik sie ceni ;-)
#3
Napisano 13 stycznia 2009 - 13:48
Prze_Cinek, blotnik jest przykrecony:
-pod maska
-po otwarciu drzwi zobaczysz sruby pod boczna powierzchnia blotnika
-pod listwa przy progu
-pod zderzakiem
-za kierunkowskazem
Zreszta dostaniesz blotnik w rece i juz bedziesz wszystko wiedzial ;-)
-pod maska
-po otwarciu drzwi zobaczysz sruby pod boczna powierzchnia blotnika
-pod listwa przy progu
-pod zderzakiem
-za kierunkowskazem
Zreszta dostaniesz blotnik w rece i juz bedziesz wszystko wiedzial ;-)
#4
Napisano 13 stycznia 2009 - 14:02
Prze_Cinek, każdy szanujący się blacharz/lakiernik najpierw odpowiednio spasuje element do reszty dopiero potem maluje i przykręca na stałe. Pamiętaj że nie każde auto jest w 100% takie same, niektore miały jakies przygody, naprawy.
#5
Napisano 13 stycznia 2009 - 23:37
To ja mam jeszcze takie pytanie...wiadomo, ze tak czy tak, obojetnie jaki kolor kupie danej czesci to zeby wszystko gralo (odcien) element musi byc pomalowany. Lakiernikiem nie jestem, wiec chodzi mi to po glowie... czy jest wazne jakiego koloru element sie kupi? Czy im bardziej zblizony kolor do doocelowego to bedzie lepszy efekt?
Niech mnie ktos oswieci
Niech mnie ktos oswieci
#6
Napisano 14 stycznia 2009 - 08:46
Borat napisał:
Czy im bardziej zblizony kolor do doocelowego to bedzie lepszy efekt?
Okazało się później że różnica jest! Niewielka no ale... Zwróć uwagę na dolny rant błotnika przy szerokiej listwie, czy ma jednakowe szerokości, bo u mnie coś to za bardzo nie chciało pasować . Niech po wewnetrznej błotnika po połozeniu podkładu, lakieru, baranka nie załują. Ja przed zimą swój zabezpieczyłem niby od środka ale każdy wie gdzie można spodziewać się pierwszej rdzy.
#7
Napisano 14 stycznia 2009 - 12:35
Maniak124,
#8
Napisano 14 stycznia 2009 - 13:49
heej a rozmawiałem z sprzedawcą i powiedział że "błotnik nie jest mocno zgnity" chyba będe musiał poszukac innego sprzedacy a na allegro jest dużo ofert i mam pytanie czy błotniki sa takie same od cupe i kombi ? kombi mają taką kratke przy kierunku ?!
znalazłem ale od 260E będzie pasował do 230e?
znalazłem ale od 260E będzie pasował do 230e?
#9
Napisano 14 stycznia 2009 - 14:53
Prze_Cinek, wszystkie blotniki przednie są zamienne
#10
Napisano 14 stycznia 2009 - 22:06
Cytat
kombi mają taką kratke przy kierunku ?!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W124] wymiana uszczelki kolektora wydechowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
W124 OM603 Wyciek płynu, wymiana broka. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WMTOXIC |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Wymiana wiskozy na elektromagnes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|