Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Wymiana błotnika + lakierowanie


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Prze_Cinek


  • Postów: 290
  • Na forum od: 01 mar 2008
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W203 m111.982 + turbo

Napisano 13 stycznia 2009 - 12:22

Witajcie bracia ;] kupuje na allegro błotnik i mam pytanie czy błotnik oryginalny będzie pasował na 100% bo chce go kupić i polakierować bez zadnego przymierzania ile moze kosztować malowanie u lakiernika farbą metaliczną? aha jeszcze jedno czy śruby mocujące go to tylko te pod maską czy jeszcze gdzieś schowane są? ;]



#2 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 13 stycznia 2009 - 12:40

Prze_Cinek, jak sama nazwa wskazuje, ze oryginal to oryginal nic lepszego nie znajdziesz :zeby:
Co do malowania to od 200-300zl za element zalezy od regionu i jak lakiernik sie ceni ;-)

#3 Offline   _arson


  • Postów: 440
  • Na forum od: 22 sty 2007
  • Miejscowość: Gliwice

Napisano 13 stycznia 2009 - 13:48

Prze_Cinek, blotnik jest przykrecony:
-pod maska
-po otwarciu drzwi zobaczysz sruby pod boczna powierzchnia blotnika
-pod listwa przy progu
-pod zderzakiem
-za kierunkowskazem
Zreszta dostaniesz blotnik w rece i juz bedziesz wszystko wiedzial ;-)

#4 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 13 stycznia 2009 - 14:02

Prze_Cinek, każdy szanujący się blacharz/lakiernik najpierw odpowiednio spasuje element do reszty dopiero potem maluje i przykręca na stałe. Pamiętaj że nie każde auto jest w 100% takie same, niektore miały jakies przygody, naprawy.

#5 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 stycznia 2009 - 23:37

To ja mam jeszcze takie pytanie...wiadomo, ze tak czy tak, obojetnie jaki kolor kupie danej czesci to zeby wszystko gralo (odcien) element musi byc pomalowany. Lakiernikiem nie jestem, wiec chodzi mi to po glowie... czy jest wazne jakiego koloru element sie kupi? Czy im bardziej zblizony kolor do doocelowego to bedzie lepszy efekt?
Niech mnie ktos oswieci :old:

#6 Offline   Maniak124


  • Postów: 198
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj

Napisano 14 stycznia 2009 - 08:46

Borat napisał:

Czy im bardziej zblizony kolor do doocelowego to bedzie lepszy efekt?
Z pewnością tak, choć to zalezy od lakiernika czy błotnik lekko zmatuje, zczyści czy może do podkładu. Jesli będziesz brał błotnik musisz mieć pewność że jest idealny ponieważ nawet niewielkie wgniecenia będą pewnie lekko pokryte szpachlą. Wymieniałem błotniki dwa lata temu "orginały" ale z kierunkowskazami w błotnikach które mi zaspawali (po co dodatkowe źródło zarażenia rdzą :P ) błotniki kupiłem taniutko i w super stanie więc dlatego nie czekałem na błotniki bez kierunków.
Okazało się później że różnica jest! Niewielka no ale... Zwróć uwagę na dolny rant błotnika przy szerokiej listwie, czy ma jednakowe szerokości, bo u mnie coś to za bardzo nie chciało pasować :P. Niech po wewnetrznej błotnika po połozeniu podkładu, lakieru, baranka nie załują. Ja przed zimą swój zabezpieczyłem niby od środka ale każdy wie gdzie można spodziewać się pierwszej rdzy.

#7 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 stycznia 2009 - 12:35

Maniak124, :P

#8 Offline   Prze_Cinek


  • Postów: 290
  • Na forum od: 01 mar 2008
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W203 m111.982 + turbo

Napisano 14 stycznia 2009 - 13:49

heej a rozmawiałem z sprzedawcą i powiedział że "błotnik nie jest mocno zgnity" ;) :P chyba będe musiał poszukac innego sprzedacy a na allegro jest dużo ofert i mam pytanie czy błotniki sa takie same od cupe i kombi ? kombi mają taką kratke przy kierunku ?! :P
znalazłem ale od 260E będzie pasował do 230e?

#9 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 14 stycznia 2009 - 14:53

Prze_Cinek, wszystkie blotniki przednie są zamienne

#10 Offline   Mateusz


  • Postów: 1 142
  • Na forum od: 25 wrz 2007
  • Miejscowość: Olkusz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Suzuki SJ410

Napisano 14 stycznia 2009 - 22:06

Cytat

kombi mają taką kratke przy kierunku ?! :jump:
Takie kratki mają wszystkie diesle turbo i wszystkie E-klasy z dieslem niezależnie od tego czy z turbo, czy bez. Chyba tylko 200D nigdy nie miało wlotu :ok:








Podobne tematy Zwiń