Kolodzy mam pytanie, bede wdzieczny za wszelkie informacje!
jaki wplyw ma/moze miec pompa wtryskowa lub jej niedomaganie na prace asb! mowa oczywiscie o diesel'u! pominmy puszke podcisnienia na pompie bo o niej wiem!
0
[w124] pompa a asb
Rozpoczęty przez patrykL, sty 28 2009 20:56
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 stycznia 2009 - 20:56
#2
Napisano 28 stycznia 2009 - 21:38
Cytat
jaki wplyw ma/moze miec pompa wtryskowa lub jej niedomaganie na prace asb!
Jeżeli źle są wyregulowane wolne obroty to ASB będzie szarpać przy zmianach biegów.
#3
Napisano 28 stycznia 2009 - 21:41
tzn. rozumiem, ze jesli bede za niskie lub za wysokie, tak? a czy cos jeszcze?
#4
Napisano 28 stycznia 2009 - 21:45
patrykL napisał:
a czy cos jeszcze?
Nie. A masz jakieś podejrzenia że te elementy są powiązane?
#5
Napisano 28 stycznia 2009 - 21:58
chodzi mi o to czy moze powodowac (w jakikolwiek sposob) slizganie sie asb, przy zmianach biegow?
#6
Napisano 28 stycznia 2009 - 22:05
patrykL napisał:
chodzi mi o to czy moze powodowac (w jakikolwiek sposob) slizganie sie asb, przy zmianach biegow?
Nie. A może opiszesz co się dzieje?
#7
Napisano 06 lutego 2009 - 20:18
mam problem z asb (konkretnie slizganie wlasnie), jestem w trakcie naprawy/wymiany itd., ale wlasnie zastanawiala mnie ta kwestia pompy, czy ona moze miec jakis wplyw, ale juz uzyskalem informacje! dziekuje ci kolego za szybka i konkretna odpowiedz
#8
Napisano 09 lutego 2009 - 16:08
ślizganie skrzyni wynikać może z niedostatecznej ilości oleju w niej. Sprawdź dobrze na rozgrzanej skrzyni (po przejechaniu 10km) w trybie "P" na pracujacym silniku stan na bagnecie. W razie niedostatecznej ilości uzupełnij. Jeżeli to nie jest przyczyną obawiam się, że tarczki w skrzyni do wymiany.
#9
Napisano 09 lutego 2009 - 17:32
Najczęściej kłopty ze skrzynką wynikają z wad regulacji, szczelności podciśnień i je trzeba zdiagnozować na samym początku.
Poczytaj, wyłap słowa kluczowe i znajdziesz wszystko w google na temat strojenia podciśnień w MB.
http://mercedesshop....ka/TransVacTune
Poczytaj, wyłap słowa kluczowe i znajdziesz wszystko w google na temat strojenia podciśnień w MB.
http://mercedesshop....ka/TransVacTune
#10
Napisano 09 lutego 2009 - 18:52
gdyby to byla kwestia oleju to juz dawno bym zapomnial o problemie, ale dzieki za zainteresowanie!
Ukaniu, bardzo ciekawa strona, szkoda tylko ze po angielsku, nie mam tyle czasu, zeby to tlumaczyc! wiem, ze musze przyjrzec sie regulacji, zwlaszcza tej puszki na pompie!
Ukaniu, bardzo ciekawa strona, szkoda tylko ze po angielsku, nie mam tyle czasu, zeby to tlumaczyc! wiem, ze musze przyjrzec sie regulacji, zwlaszcza tej puszki na pompie!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
Pompa paliwa w124 om603 2,5td problem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Sylwek12321 |
|
||
[w201/w124] Vacum pompa - brak podciśnienia |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dudziako |
|
||
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
|