Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] E220 jaki gaz i gdzie w Wawie najlepiej zakładać?


18 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 08 marca 2009 - 23:09

Pompy są niezbędne bo konstrukcja instalacji jest inna. Gaz musi być podawany pod stałym ciśnieniem nie zależnie od jego ilości tak aby regulator ciśnienia miał co robić. Instalacja V generacji nie ma parownika/reduktora.
Ja takie zbiorniki widzę co dziennie ;-)
A i jeszcze jedno. Taka instalka już nie kosztuje 8 tyś, ale żeczywiście do 124 sądze że to przerost formy nad treścią.



#12 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 08 marca 2009 - 23:15

czy to się opłaca i po ilu km się zwróci :?

#13 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 08 marca 2009 - 23:22

Instalka V generacji się nie opłaca bo jest droższa niż IV generacja a w przypadku tego autka nie wniesie nić.
Gaz jest paliwem wysoko oktanowym i o niskiej wartości energetycznej dlatego samochody pala go więcej niż benzyny. W zależności od wielu czynników pali od 5 do 20 % więcej gazu niż benzyny. Sam policz kiedy się zwróci. Dodaj do tego koszty przeglądów instalacji, które przy wtrysku ciekłym są stanowczo droższe.

#14 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 marca 2009 - 23:23

Myślę, że taka średnia to 10 kkm, przynajmniej tak sobie policzyłem... (IV generacja)

#15 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 08 marca 2009 - 23:27

melfio1 napisał:

czy to się opłaca i po ilu km się zwruci :E
A ja tak dodam od siebie że do M102 na mechanicznym wtrysku o LPG IV lub V generacji można zapomnieć :)

#16 Offline   kaper


  • Postów: 110
  • Na forum od: 27 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:mercedes 124 2,8T 1993
  • Trzeci Mercedes:Mercedes 110 1963
  • Inne auto:Mercedes 201 2,0 1989

Napisano 08 marca 2009 - 23:35

Do m 102 zakłada się wtrysk ciągły, ale nie mówiemy o M102 :)

#17 Offline   Radhezz


  • Postów: 1 526
  • Na forum od: 26 gru 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0 - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Matrix

Napisano 09 marca 2009 - 00:08

kaper napisał:

ale nie mówiemy o M102 :mrgreen:
No w tym temacie to nie, ale odpowiadałem na to pytanie

"melfio1 napisał:

czy to się opłaca i po ilu km się zwruci :?:
To kolega melfio1 się pytał' date=' więc uznałem że chodzi mu o instalacje do JEGO silnika, a on posiada

Cytat

W201 1.8E - M102
Ot tak dla wyjaśnienia :hmm:

#18 Offline   jojo96


  • Postów: 14
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 09 marca 2009 - 09:03

Część moich wątpliwości rozwialiście jeszcze tylko jakby ktoś mi powiedział gdzie w Warszawie jest dobry fachowiec od tych instalacji 4 gen. Landi renzo np skoro są dobre to będę wdzięczny i widzę że chyba po rozmowie w warsztacie rozmyślę sie z gazu.

#19 Offline   WojtekW


  • Postów: 112
  • Na forum od: 29 mar 2007

Napisano 11 kwietnia 2009 - 15:23

skontaktuj się z gostkiem z MT Autogaz:
auto-gaz.waw.pl

ja tam zakładałem instalację do swojego auta i jestem b. zadowolony. Mam BRC 24 seq, butlę w kole zapasowym, wlew pod klapką paliwa - w zeszłym roku za wszystko zapłaciłem 2800 zł (poprosiłem aby ustawili mi przełączanie na 30C).

Gazownika polecił mi mój mechanik - sam też zakładał tam do swojego instalację.








Podobne tematy Zwiń