To pewnie dużo by wyjaśniało, poprzedni właściciel może go wymieniał i kupił zły, zastanawiałoby mnie tylko czemu objawy pojawiłyby się z czasem.
Użytkownik piotrekmb190 edytował ten post 13 stycznia 2016 - 10:47
Napisano 13 stycznia 2016 - 10:43
Użytkownik piotrekmb190 edytował ten post 13 stycznia 2016 - 10:47
Napisano 13 stycznia 2016 - 11:09
Napisano 13 stycznia 2016 - 14:00
Użytkownik piotrekmb190 edytował ten post 13 stycznia 2016 - 14:01
Napisano 13 stycznia 2016 - 14:35
Użytkownik piotrekmb190 dnia 13 stycznia 2016 - 14:00 napisał
Napisano 13 stycznia 2016 - 15:38
Użytkownik piotrekmb190 edytował ten post 13 stycznia 2016 - 15:39
Napisano 13 stycznia 2016 - 17:28
Napisano 13 stycznia 2016 - 17:45
Napisano 13 stycznia 2016 - 17:51
Napisano 13 stycznia 2016 - 17:59
Napisano 13 stycznia 2016 - 18:02
Użytkownik piotrekmb190 edytował ten post 13 stycznia 2016 - 18:05
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[W201] Brak podświetlenia tablicy zegarów i wskaźników |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lelebial |
|