Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] pasek wielorowkowy


22 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 07 kwietnia 2012 - 07:23

XM, czytałem troche o paskach i dużo też na innych forum i każdy narzekał na ta firme Gates ,że właśnie się strzępi jakoś i wyłażoł sznurki , i piszczą po kilkunastu km, wymień czym prędzej na Boscha ,chyba cena jest podobna.

Użytkownik melfio1 edytował ten post 07 kwietnia 2012 - 07:25




#12 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 kwietnia 2012 - 15:28

Hmm... kupując pasek, planowałem, że albo Gates albo ContiTech - obie firmy typowo "paskowe", Gates to w końcu nie "krzak". O ContiTechu, to pisałeś, że jest tak jakby szerszy i piszczy od razu, nie wiem czy nie Kloss72 też tak mówił - więc ContiTecha nie kupiłem. A Bosch... Jak niektórzy pisali w temacie np. wtryskiwaczy (czy choćby wycieraczek), że zdarzają się części z różnych dalekowschodnich fabryk i można trafić bubla... to dotąd nawet nie brałem pod uwagę by brać BOSCHa...

Hmm... możesz powiedzieć czy w BOSCHu, na krawędziach była tylko guma, bez wystających sznurków? A jak było w ContiTechu, który okazał się za szeroki - też ładna guma?

I jeszcze odnośnie szerokości... Wedle EPC, paski mają chyba przy wszystkich silnikach 21,36 mm szerokości. Mój (o ile wierzyć taniej suwmiarce) ma przed założeniem 21,4-21,5 mm. Czy pamiętasz jak było u Ciebie z tym ContiTechem, a jak jest teraz z BOSCHem?
dzięki

#13 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 07 kwietnia 2012 - 17:16

poniżej znalazłem te dana szerokości z naszego forum ,ja kiedys miałem pasek japoński kupiłem w inter cars nazywał się Mitsuboschi (nie wiem czy dobrze napisałem )ale to był super pasek super jakość na oko było widać ,że z dobrego materiału i ładnie chodził cichutko ,czy te sznurki wystawały to nie pamiętam mogę jutro zobaczyć w aucie mam Boscha.

PostCharlie9 » 20 lis 2009, o 20:01
Zakupilem pasek BOSCH. Napisane jest na nim made in Germany, ale kto to wie czy tak jest w istocie. Mniejsza o to. Zmierzylem ContiTech i ma szerokosc srednio 21,28mm (juz po zuzyciu); Bosch natomiast ma 21,00mm. Zobaczymy jak bedzie po zalozeniu :hmm:

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 20:01 ]
Poskladalem, pasek chodzi cichutko (

#14 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 kwietnia 2012 - 19:06

Czyli to Charlie9, a nie Kloss72 pisał... Ale wiedziałem, że ktoś ze "starszyzny" :) .
Hmm... jak by nie patrzeć, różnica w szerokości jest. Hmm... ciekawe jak w porównaniu do jeszcze Contiego.

#15 Offline   Kimi01


  • Postów: 453
  • Na forum od: 15 cze 2011
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 marca 2013 - 16:55

Witam.
Koledzy powiecie jak ściągnąć pasek w W201? Znalazłem w FAQ post Charliego ale zdjęcie się usunęło i nie wiem co robić :( Przesyłam podglądową fotkę. Jak ktoś może to niech zaznaczy co należy odkręcić po kolei :)
Dołączona grafika

Z góry dzięki

#16 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 marca 2013 - 22:16

Dołączona grafika

Najpierw luzujesz śrubę w białym kółku a potem odkręcasz tę w czerwonym do momentu aż pasek stanie się luźny.

#17 Offline   Kimi01


  • Postów: 453
  • Na forum od: 15 cze 2011
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 marca 2013 - 19:14

Teraz przyszła pora na ponowne założenie go. Robię to w odwrotnej kolejności czy muszę to zrobić inaczej?

#18 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 15 marca 2013 - 21:15

W odwrotnej w odwrotnej a jak Kimi?! :D

#19 Offline   Sly108


  • Postów: 1 147
  • Na forum od: 16 gru 2008
  • Miejscowość: Trzebinia
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 marca 2013 - 13:30

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 07 kwietnia 2012 - 17:16 napisał

w aucie mam Boscha.

Ja też mam założony pasek Boscha i poza tym, że trochę już słychać pompę wspomagania to pasek jest :ok: .

#20 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 22 marca 2020 - 16:24

Pasek mam popękany na tych rowkach ,na płaszczyźnie płaskiej jest ok ,czy trzeba już go wymienić?








Podobne tematy Zwiń