Skocz do zawartości




- - - - -

Skaczące kombi


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Czarek_88


  • Postów: 77
  • Na forum od: 26 sie 2009
  • Miejscowość: Gostynin
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 sierpnia 2009 - 09:29

Witam jestem nowy na forum
Chciałem sie poradzić odnośnie mojego nowo zakupionego MB 124 250D kombi
1 sprawa Auto skacze (tył) jak żaba . Amortyzatory po 75% tył O co chodzi?
Ktoś mi podpowiadał że podobno Nivo sie zawiesiło nie znam się dlatego pytam sie znawców tematu.

2 sprawa przy wciskaniu pedału sprzęgła prz zmianie biegów słychać i czuć takie za przeproszeniem pier......cie z tyłu..
Prosiłbym o pomoc Dzięki Wielkie



#2 Offline   Carlsson


  • Postów: 10
  • Na forum od: 26 sie 2009
  • Miejscowość: Gdynia

Napisano 27 sierpnia 2009 - 10:42

Po pierwsze z tego co się orientuje to przy Nivo mało miarodajne jest sprawdzanie amortyzatorów procentowo, sprawdź jak wyglądają amortyzatory czy nie spocone, gdyż ostatnio oglądając jedno kombi z nivo i robiąc jazdę próbną auto skakało jak kangur, po oględzinach wyszło że jeden amor wylany, a za twardość sprzedający obwiniał świeży płyn w układzie, nie wiem na ile to jest prawdą i w tej kwestii warto żeby wypowiedział się któryś ze stałych użytkowników auta z nivo.

#3 Offline   ryszardon


  • Postów: 48
  • Na forum od: 25 lis 2007
  • Miejscowość: Sulęcin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 sierpnia 2009 - 11:13

Witam.Prawdopodobnie masz "gruszki" do wymiany.Wpisz do wyszukiwarki hasło nivo i stanie się jasność wielka.

#4 Offline   vietrzyk


  • Postów: 754
  • Na forum od: 21 maj 2008
  • Miejscowość: Konin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG