Jak ją odkręcę od szybra i wcisnę otwieranie to wysunie się z silnika z bagażnika?
2
145 odpowiedzi w tym temacie
#111
Napisano 07 maja 2015 - 19:37
#112
Napisano 07 maja 2015 - 19:45
Wysunie. Uważaj, bo będzie w smarze - łatwo narobić sporego bałaganu.
#113
Napisano 08 maja 2015 - 07:33
Linka szyberdachu od miejsca mocowania przy szyberdachu do miejsca mocowania z tyłu dachu (mocowanie pancerza na dwie śrubki) jest prowadzona w takiej aluminiowej rurce, czy prowadnicy, czy jak to nazwać... u mnie ta aluminiowa rurka nie jest na stałe przymocowana tylko sobie lata luźno. Tak ma być?
#114
Napisano 09 maja 2015 - 09:06
milik sprawdze u siebie czy nie mam drugiej linki bo w ubieglym roku walczylem z szybrem i robilem z dwoch jeden, teraz ja z checia bym poprosil o pomoc w sprawie szybru. Otoz w miejscu gdzie rurka-pancerz prowadzaca linke wchodzi do szyberdachu i jest dokrecona do ramy na dwie sruby normalnie jest to caly element tzn rurka i dalej w samej juz ramie gdzie motylek sie przesuwa ta rurka jest nacieta po dlugosci aby motylek mial prowadzenie, natomiast ja mialem dwie te wlasnie rurki i szyberdachy przeciete w tym miejscu. Problem polega na tym ze kiedy dach jedzie do przodu na zamkniecie linka napiera na rurke i jak wiadomo rurka zeslizguje sie z tego ucietego krućca w ramie szybru a linka wychodzi ,,bokiem'' w podsufitke. Niedawno w ten sposob silnik wypchnal cala linke z siebie a dach na wpol otwarty pozostal, musialem go recznie dociagnac do przodu ale i tak jest zapadniety. Ma moze ktos jakis sprawdzony sposob jak to zrobic? Albo cala taka rurke-pancerz na sprzedanie? Chodzi o caly element od samego silnika az do do miejsca gdzie ma koniec nacieta rurka w ktorej sie przesuwa motylek.
Użytkownik kowalu7 edytował ten post 09 maja 2015 - 09:08
#115
Napisano 11 maja 2015 - 14:29
Ja tą rurkę spawałem. Problem jest o tyle duży, że rurka jest metalowa a uchwyt mosiężny i ciężko zespawać.
#116
Napisano 11 maja 2015 - 19:50
Byc moze jutro dorwe cala taka ale to sie jeszcze okaze bo nie wiem w jakim jest stanie poniewaz siedzi jeszcze w samochodzie. Spawanie takich stopow metali to pewne jest tylko przy uzyciu boraxu i specjalnej elektrody. A Ty jak to spawales milik?
#118
Napisano 04 lutego 2017 - 10:33
Użytkownik hazel dnia 09 maja 2016 - 10:15 napisał
Cześć, nie mogę edytować posta więc pisze pod spodem - może admin scali
Znalazłem ten motylek, chciałbym go wymienić, czy macie może jakąś foto instrukcję jak zdemontować podsufitkę i wymienić tą cześć?
Dodam że szyber jest elektryczny. Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc.
#120
Napisano 05 lutego 2017 - 21:21
Witam,ja mam pytanie odnośnie szyberdachu w W124 coupe 95r. Nie działa u mnie funkcja uchylania,gdy pociągne przycisk,silnik wydaje jakiś dźwięk ale nic się nie dzieje. Funkcja otwierania działa poprawnie,nasmarowałem prowadnice,szyber suwa się gładko. Nie działa też poprawnie 'krańcówka'-nie odcina silnika przy maksymalnym otwarciu-ma to związek ze sobą?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
[om602] ARA, proszę o dokładny opis działania układu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | markslew |
|
||
Cls 219 nie działają szyby i lusterka |
Mercedes C, E i CLK | bobecek |
|
||
Prowadnice, stelaż, szkielet szyberdachu w124 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kasjopeja124 |
|
||
[w124] el. szyby działają przy otwartych drzwiach :/ |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Irek |
|