markusso77, pamietaj rownież ze rozposzczenie syfow moze tez skutkowac pojawieniem sie nieszczelnosci na laczeniu wezy itd. Musisz czasami przejrzec uklad i sprawdzic czy nie bedziesz gdzies gubil paliwa.
1
[w201/w124] Oczyszczanie wtryskiwaczy środkiem LIQUI MOLY
Rozpoczęty przez markusso77, lip 12 2007 06:46
140 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 13 lutego 2008 - 09:13
#42
Napisano 13 lutego 2008 - 09:15
markusso77 napisał:
To zupełnie przypadkiem dobrze się złożyło bo jestem po wymianie filtra głównego i wstępnego.
Operacja czyszczenia układu paliwa jak najbardziej wskazana
Tylko trzeba dołożyć starań aby ten syf jakoś z tego układu wydobyć by jak najmniej dostało się go do wtryskiwaczy. Jedyne miejsca skąd możemy "wybierać i łapać" zanieczyszczenia to właśnie filtry (nie zawsze jest wstępny). A jak wiadomo czysty filtr jest sprawniejszy jak zapchany i dodatkowo nie ma się w nim co rozpuszczać.
#43
Napisano 13 lutego 2008 - 13:45
markusso77 napisał:
Dodam jeszcze że przez dwa dni od dolania tego preparatu potrafiło podczas odpalania zimnego silnika trochę nim zatelepać...jakby ruszyły się jakieś osady...ale już wszystko jest
Borat napisał:
rozposzczenie syfow moze tez skutkowac pojawieniem sie nieszczelności na laczeniu wezy itd.
#44
Napisano 14 lutego 2008 - 07:41
Korzystając z okazji chciałem tylko powiedzieć że mixol w moim przypadku sprawdził się w 100 % Jak jest zimny to troche klepie jeszcze ale jak sie nagrzeje to cichuśko tak sobie chodzi...ohhh Rewelacja poprostu :-) A jaki jest taki orientacyjny koszt wymiany wtryskiwaczy i jakie najlepiej wybrać??
#45
Napisano 14 lutego 2008 - 08:12
karoor napisał:
orientacyjny koszt wymiany wtryskiwaczy i jakie najlepiej wybrać??
Całych wtrysków czy tylko wymiana końcówek i regulacja?
#46
Napisano 14 lutego 2008 - 08:29
Wiesz co nieznam się aż tak na tym chodziło mi poprostu o to zeby nie stukały... Jak znasz ceny na tyle to podaj mi obie wersje... Z góry serdeczne dzięki Pozdrofioonka
#47
Napisano 14 lutego 2008 - 21:38
Zwykle wystarczy wymiana samych końcówek. (a propo: dlaczego zmieniasz )
W tej chwili na rynku jedyne dobre końcówki wtrysków to BOSCH MADE IN FRANCE (ok. 60-70zł/szt)
Wszelkie produkowane w innych dziwnych krajach, choć kosztują mniej niż połowę tego co powyżej, mają duży odsetek zwrotów i reklamacji. Jednym słowem G**no...
Można sie jeszcze pokusić o polskie firmy ZTM. Będą tańsze.
W tej chwili na rynku jedyne dobre końcówki wtrysków to BOSCH MADE IN FRANCE (ok. 60-70zł/szt)
Wszelkie produkowane w innych dziwnych krajach, choć kosztują mniej niż połowę tego co powyżej, mają duży odsetek zwrotów i reklamacji. Jednym słowem G**no...
Można sie jeszcze pokusić o polskie firmy ZTM. Będą tańsze.
#48
Napisano 15 lutego 2008 - 07:56
Dzięki za odpowiedz :-) Nie narazie nie zmieniam bo cudowny środek Mixol pomógł ale tak orientacyjnie chciałem wiedzieć na przyszłość :-)
#49
Napisano 20 lutego 2008 - 17:17
Proponuje poczytac na temat skladu chemicznego oleju Mixol (, właściwości smarne ,zastosowane składniki,produkcja-z czego i co się z nim dzieje po spaleniu).Osobiście leje 1litr oleju półsyntetycznego( a zdarzało sie że był i pełny syntetyk) na zbiornik.Po pierwsze nie ma nagaru( co wynika z zastosowanych składników) a i właściwości czyszczące są lepsze.Końcówki troche klepią , ale tylko jak jest zimny.Po solidnym rozgrzaniu silnik tylko cicho i łagodnie "mlaska" ;-)
pozdr
pozdr
#50
Napisano 20 lutego 2008 - 19:39
Tak czytam i jestem zdziwiony bardzo. Jeśli ktoś ma zdjęcia części silnika po zastosowaniu oleju mixol, to podajcie linka, bo po prostu nie mogę w to uwierzyć. No nie chce mi sie wierzyć, ze mixol posiada wręcz magiczne jak piszecie właściwości czyszczące (co do smarujących to mu daje 3/10). Moje pytanie: Co będzie jak sie doleje takiego oleju jak np. Shell Super M, lub Castrol TT? Pewnie wyczyści silnika nawet z zewnątrz. To są wszystkie oleje stosowane do silników dwusuwowych. Kto miał do czynienia z podrasowanymi silnikami dwusuwowymi (nie Java, MZ, CZ, Romet, i tego typu) na pewno jest tak samo zdziwiony. Z praktyki wiem ze mixol to jest najgorsze g***o jakie istnieje na rynku, a w porównaniu z resztą konkurencji, ten olej zostawia tylko nagar, a na dodatek on się wogóle nie spala. Krótko mówiąc on jest bardzo dobry, ale na pewno nie do stosowania w silnikach spalinowych. Swoją drogą jak bym miał czyścić wtryskiwacze to zakręcił bym sie za środkiem CARBON REMOVER. Jak ktoś ma dostęp do tego to bardzo polecam, a jeśli ktoś stosował to proszę o opinie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
Wymiana końcówek wtryskiwaczy. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mizuno |
|
|
|
Wezyki w oplocie w gniazdach wtryskiwaczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | fazzi |
|
||
[W201] - 2,3 benzyna -Jakie jest kolejność podłączenia wtryskiwaczy do rozdzielacza ?a |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
(w201) benzyna 2,3 Litra . Czy jest jakiś domowy sposób sprawdzenia wtryskiwaczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|