Wayne, 3.0 TURBO DIESEL mial 177KM i to nowoczesniejszy i lepszy silnik niz 3.5 TD (150KM)
0
Dobór odpowiedniego silnika dla MB.... PB czy ON
Rozpoczęty przez Wayne, lip 15 2007 16:34
19 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 16 lipca 2007 - 07:18
#12 Gość__
Napisano 16 lipca 2007 - 08:18
Poleciłbym koledze Wayne, usiąść i pomyśleć na co chce się zdecydować.
Różnica pomiędzy w140 a w124 jest kolosalna a ta rozmowa przypomina mi pogaduchy w piaskownicy.
P.S. zmień sobie kolego opis auta w avatarze bo wygląda on tak, jakbyś nie wiedział dokładnie jaki masz model auta.
Różnica pomiędzy w140 a w124 jest kolosalna a ta rozmowa przypomina mi pogaduchy w piaskownicy.
P.S. zmień sobie kolego opis auta w avatarze bo wygląda on tak, jakbyś nie wiedział dokładnie jaki masz model auta.
#13
Napisano 16 lipca 2007 - 08:30
darul, Może łatwo Ci mowić zeby się zdecydować... Czesto siedze i sie zastanawiam i dlatego rozmawiam o tym na tym forum...
Gdybym podjął decyzje to nie pytałbym się co jest lepsze, tylko bym kupował. Miałem w124 i zostane przy w124, na to się juz zdecydowałem, teraz tylko chce wiedziec ile pali 3,2 litra, podobno 15 LGP przy jeździe mieszanej, co kiedys potwierdził KAMILW124.
Możemy zamknąć temat jezeli komuś on przeszkadza.
Dzieki
Gdybym podjął decyzje to nie pytałbym się co jest lepsze, tylko bym kupował. Miałem w124 i zostane przy w124, na to się juz zdecydowałem, teraz tylko chce wiedziec ile pali 3,2 litra, podobno 15 LGP przy jeździe mieszanej, co kiedys potwierdził KAMILW124.
Możemy zamknąć temat jezeli komuś on przeszkadza.
Dzieki
#14 Gość__
Napisano 16 lipca 2007 - 08:42
Cytat
Miałem w124 i zostane przy w124, na to się juz zdecydowałem,
Bardzo elegancko, tu już widzę konkrety.
A skąd KAMILW124 miałby wiedzieć ile pali 3,2
Może na to pytanie odpowiedziałby Luki79, który ma dobrą instalację LPG i najlepiej wie ile to konsumuje.
Pozdrawiam.
#15
Napisano 16 lipca 2007 - 09:29
pomyłka:) Juz rozmawiałem z luki79, wiec E320 pali 17LPG przy ciężkiej nodze w mieście.
#16
Napisano 16 lipca 2007 - 10:08
Przy ciezkiej nodze to mysle ze moze nawet wiecej, ale przy dynamicznej jezdzie po miescie to tak gdzies bedzie palil. Z reszta mozesz zobaczyc w danych MB na temat tego silnika, bo gdy silnik jest w dobrym stanie to mniej wiecej trzyma te wartosci podane przez MB. To oczywiscie zalezy jeszcze od tego jak duze i szerokie masz kolka oraz ile sprzetu audio w niego zapakujesz :-P
Tu masz DANE 320TE
Tu masz DANE 320TE
#18 Gość__
Napisano 16 lipca 2007 - 18:08
Wayne - we Włoszech jest więcej CE z mniejszymi pojemnościami, to m.in. na ten rynek mercedes wyprodukował kilka tys. egzemplarzy o poj. 2.0
Myślę że nie jest żadną ujmą sprowadzić stamtąd auto, mniej soli na drogach a większość w standardzie ma klimę , może włosi mniej dbają o wnętrze niż niemcy.
Co do tego egzemplarza;
- bardzo podoba mi się jego wyposażenie,
- felgi ma znajome :grin:
- cmoknięty był w prawy przedni narożnik
i tyle.
Proponowałbym dobrze rozeznać rynek polski (ja kupiłem dwie CE i nie narzekam), czasem można coś fajnego wyrwać, a dobrze targując się można uzyskać niezłą cenę za autko, które nie musisz opłacać, a masz przynajmniej możliwość sprawdzić w autoryzowanym serwisie.
Pozdrawiam.
Myślę że nie jest żadną ujmą sprowadzić stamtąd auto, mniej soli na drogach a większość w standardzie ma klimę , może włosi mniej dbają o wnętrze niż niemcy.
Co do tego egzemplarza;
- bardzo podoba mi się jego wyposażenie,
- felgi ma znajome :grin:
- cmoknięty był w prawy przedni narożnik
i tyle.
Proponowałbym dobrze rozeznać rynek polski (ja kupiłem dwie CE i nie narzekam), czasem można coś fajnego wyrwać, a dobrze targując się można uzyskać niezłą cenę za autko, które nie musisz opłacać, a masz przynajmniej możliwość sprawdzić w autoryzowanym serwisie.
Pozdrawiam.
#19
Napisano 16 lipca 2007 - 19:25
Samochody na wlochy mialy nieco inne wyposazenie i miedzy innymi nie mialo podgrzewanych spryskiwaczy. Ogolnie sa gorzej przystosowane do naszych malo przyjaznych zim. Kiedys slyszalem ze blachy maja gorzej zabezpieczone, ale nie mam pojecia ile w tym prawdy.
#20
Napisano 19 lipca 2007 - 12:32
KAMILW124 napisał:
Wayne, zdecydowanie odradzam 350 TURBODIESELA - mam duzo znajomych ktorzy nazekali na ten silnik - awaryjny tak jak Koledzy wyzej pisza...
...
Wiemy o tym ze nieraz milczac wypowiada sie znacznie wiecej niz slowami, ale to jednak jest forum Prosze wypowiadac sie nieco bardziej zrozumiale i rozwiezle
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|