Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Maska otwiera się podczas jazdy


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:21

Witam,
Mam taki problem, ze otwiera mi sie maska podczas jazdy, tzn jak sie otworzy to oczywiscie trzyma sie na tym zabezpieczeniu jeszcze, no ale tak nie powinno być. Może ktoś miał już podobny problem ;). Mnie to bardzo irytuje...



#2 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:26

Cos z linka jest chyba nie teges. Zobacz tez ten uchwyt do otwierania.

#3 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:28

Witaj elasto.

Jak otworzysz machę zobaczysz w masce taką trójkątną (prawie) blachę na trzy (lub dwie - nie pamiętam) śruby na kluczyk 10.
Tam jest regulacja i jak spojrzysz to sam stwierdzisz w którą stronę trzeba tą blachę lekko przesunąć (2-3mm).

Zdarza się że w w/w blasze pęka gniazdko na zaczep od zamka maski i trzeba to smarnąć (czyt. naspawać i zeszlifować) lub kupić używany element.
Mam nadzieję że coś pomogłem.
Pozdrawiam.

#4 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:40

elasto, jestes juz kawalek czasu na forum i powinienes sie zorientowac ze najpierw trzeba spradzic samemu czy nie da sie cos zrobic (tym bardziej ze w tym przypadku trzeba tylko otworzyc maske i zobaczyc co sie dzieje). darul, opisal Ci co gdzie i jak, ale wydaje mi sie, ze najpierw powinienes sam zobaczyc co sie dzieje a nie zakladac watek. Mechanizm otwierania maski jest tak prosty, ze nawet nowicjusz jest w stanie pojac zasade jego dzialania a jak pokombinujesz i popatrzysz co sie dzieje to bedziesz wiedzial co i gdzie podregulowac.
Moze i sie czepiam ale kurcze wystarczy zejsc, pootwierac pare razy maske i popatrzec co sie dzieje. Panowie troche wlasnego wkladu bo niedlugo bedziemy zakladac watek "jak przykrecic wkret" i temu podobne...

#5 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:45

Borat popieram Twoj wniosek w calej rozciaglosci ;).

A co do maski - mozna jeszcze sprawdzic "odboje" po prawej i lewej stronie wzmocnienia czolowego (nad lampami). Sa to sruby z gumowym grzybkiem. Reguluje sie nimi "spasowanie" linii maski i blotnikow. Jesli sa za mocno wykrecone zaczep maski nie bedzie sie zatrzaskiwal.

#6 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:53

Chlopaki jakby kazdy wszystko najpierw sprawdzal a pozniej pisal to bylaby cisza na forum ;)

Charlie9, mi sie wydaje ze w W124 nie ma tych "odbojów", chyba ze one sa na blotnikach, ale ich nie pamietam.

#7 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:56

Ja się na temat zakładania takich wątków już nie wypowiadam bo wczoraj już dostałem opierdziel ;-) :grin:

EssiRS - te odboje (grzybki) są w każdym w124.

#8 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:57

Ja pamietam tylko takie metalowe, ktore sa nieregulowane, no ale pewnie macie racje ;-)

#9 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 sierpnia 2007 - 15:01

darul, dobrze wiesz ze to nie byl opierdziel tylko moja mala prosba... ;-)

EssiRS napisał:

Chlopaki jakby kazdy wszystko najpierw sprawdzal a pozniej pisal to bylaby cisza na forum

Zakladanie nowych watkow jest zasadne wtedy jak nie wiesz co zrobic lub nie wiesz gdzie w ogole szukac problemu. Ale dla mnie to pytanie jest troche w stylu : jak odkrecic kolo? choc widac ze jest piec srub i kazdy wie jak to zrobic... a najlepiej to jakby w ogole nad niczym sie nie zastanawiac i dostac gotowa porade : przekrec lewa srube o 3/4 obrotu w prawo i bedzie ok.
a jescze lepiej to jakby ktos na odleglosc zrobil...

#10 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 20 sierpnia 2007 - 23:21

Borat, racja ale obrionie się, i powiem ze z tatą mojego kolegi (lakiernik) rokzminalismy czemu tak sie dzieje, je..ął 2 razy młotkiem, i narazie nie "odbija". Chciałbym też podkreslic ze nie kazdy ma czas zeby sprawdzać zamki w masce ;) (oczywiscie bez urazy). A ze nie znalazłem żadnego tematu podobnego do mojego proboemu załązyłem wątek... powiem szczerze, ze troche mnie zaskoczył twój "atak", no ale nie o to sie rozchodzi...

EssiRS napisał:

Chlopaki jakby kazdy wszystko najpierw sprawdzal a pozniej pisal to bylaby cisza na forum ;)

;-)








Podobne tematy Zwiń