Witam,
Mam taki problem, ze otwiera mi sie maska podczas jazdy, tzn jak sie otworzy to oczywiscie trzyma sie na tym zabezpieczeniu jeszcze, no ale tak nie powinno być. Może ktoś miał już podobny problem . Mnie to bardzo irytuje...
0
[W124] Maska otwiera się podczas jazdy
Rozpoczęty przez Gość_elasto_, sie 20 2007 14:21
20 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość__
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:21
#2
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:26
Cos z linka jest chyba nie teges. Zobacz tez ten uchwyt do otwierania.
#3 Gość__
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:28
Witaj elasto.
Jak otworzysz machę zobaczysz w masce taką trójkątną (prawie) blachę na trzy (lub dwie - nie pamiętam) śruby na kluczyk 10.
Tam jest regulacja i jak spojrzysz to sam stwierdzisz w którą stronę trzeba tą blachę lekko przesunąć (2-3mm).
Zdarza się że w w/w blasze pęka gniazdko na zaczep od zamka maski i trzeba to smarnąć (czyt. naspawać i zeszlifować) lub kupić używany element.
Mam nadzieję że coś pomogłem.
Pozdrawiam.
Jak otworzysz machę zobaczysz w masce taką trójkątną (prawie) blachę na trzy (lub dwie - nie pamiętam) śruby na kluczyk 10.
Tam jest regulacja i jak spojrzysz to sam stwierdzisz w którą stronę trzeba tą blachę lekko przesunąć (2-3mm).
Zdarza się że w w/w blasze pęka gniazdko na zaczep od zamka maski i trzeba to smarnąć (czyt. naspawać i zeszlifować) lub kupić używany element.
Mam nadzieję że coś pomogłem.
Pozdrawiam.
#4
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:40
elasto, jestes juz kawalek czasu na forum i powinienes sie zorientowac ze najpierw trzeba spradzic samemu czy nie da sie cos zrobic (tym bardziej ze w tym przypadku trzeba tylko otworzyc maske i zobaczyc co sie dzieje). darul, opisal Ci co gdzie i jak, ale wydaje mi sie, ze najpierw powinienes sam zobaczyc co sie dzieje a nie zakladac watek. Mechanizm otwierania maski jest tak prosty, ze nawet nowicjusz jest w stanie pojac zasade jego dzialania a jak pokombinujesz i popatrzysz co sie dzieje to bedziesz wiedzial co i gdzie podregulowac.
Moze i sie czepiam ale kurcze wystarczy zejsc, pootwierac pare razy maske i popatrzec co sie dzieje. Panowie troche wlasnego wkladu bo niedlugo bedziemy zakladac watek "jak przykrecic wkret" i temu podobne...
Moze i sie czepiam ale kurcze wystarczy zejsc, pootwierac pare razy maske i popatrzec co sie dzieje. Panowie troche wlasnego wkladu bo niedlugo bedziemy zakladac watek "jak przykrecic wkret" i temu podobne...
#5
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:45
Borat popieram Twoj wniosek w calej rozciaglosci .
A co do maski - mozna jeszcze sprawdzic "odboje" po prawej i lewej stronie wzmocnienia czolowego (nad lampami). Sa to sruby z gumowym grzybkiem. Reguluje sie nimi "spasowanie" linii maski i blotnikow. Jesli sa za mocno wykrecone zaczep maski nie bedzie sie zatrzaskiwal.
A co do maski - mozna jeszcze sprawdzic "odboje" po prawej i lewej stronie wzmocnienia czolowego (nad lampami). Sa to sruby z gumowym grzybkiem. Reguluje sie nimi "spasowanie" linii maski i blotnikow. Jesli sa za mocno wykrecone zaczep maski nie bedzie sie zatrzaskiwal.
#6
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:53
Chlopaki jakby kazdy wszystko najpierw sprawdzal a pozniej pisal to bylaby cisza na forum
Charlie9, mi sie wydaje ze w W124 nie ma tych "odbojów", chyba ze one sa na blotnikach, ale ich nie pamietam.
Charlie9, mi sie wydaje ze w W124 nie ma tych "odbojów", chyba ze one sa na blotnikach, ale ich nie pamietam.
#7 Gość__
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:56
Ja się na temat zakładania takich wątków już nie wypowiadam bo wczoraj już dostałem opierdziel ;-) :grin:
EssiRS - te odboje (grzybki) są w każdym w124.
EssiRS - te odboje (grzybki) są w każdym w124.
#8
Napisano 20 sierpnia 2007 - 14:57
Ja pamietam tylko takie metalowe, ktore sa nieregulowane, no ale pewnie macie racje ;-)
#9
Napisano 20 sierpnia 2007 - 15:01
darul, dobrze wiesz ze to nie byl opierdziel tylko moja mala prosba... ;-)
Zakladanie nowych watkow jest zasadne wtedy jak nie wiesz co zrobic lub nie wiesz gdzie w ogole szukac problemu. Ale dla mnie to pytanie jest troche w stylu : jak odkrecic kolo? choc widac ze jest piec srub i kazdy wie jak to zrobic... a najlepiej to jakby w ogole nad niczym sie nie zastanawiac i dostac gotowa porade : przekrec lewa srube o 3/4 obrotu w prawo i bedzie ok.
a jescze lepiej to jakby ktos na odleglosc zrobil...
EssiRS napisał:
Chlopaki jakby kazdy wszystko najpierw sprawdzal a pozniej pisal to bylaby cisza na forum
Zakladanie nowych watkow jest zasadne wtedy jak nie wiesz co zrobic lub nie wiesz gdzie w ogole szukac problemu. Ale dla mnie to pytanie jest troche w stylu : jak odkrecic kolo? choc widac ze jest piec srub i kazdy wie jak to zrobic... a najlepiej to jakby w ogole nad niczym sie nie zastanawiac i dostac gotowa porade : przekrec lewa srube o 3/4 obrotu w prawo i bedzie ok.
a jescze lepiej to jakby ktos na odleglosc zrobil...
#10 Gość__
Napisano 20 sierpnia 2007 - 23:21
Borat, racja ale obrionie się, i powiem ze z tatą mojego kolegi (lakiernik) rokzminalismy czemu tak sie dzieje, je..ął 2 razy młotkiem, i narazie nie "odbija". Chciałbym też podkreslic ze nie kazdy ma czas zeby sprawdzać zamki w masce (oczywiscie bez urazy). A ze nie znalazłem żadnego tematu podobnego do mojego proboemu załązyłem wątek... powiem szczerze, ze troche mnie zaskoczył twój "atak", no ale nie o to sie rozchodzi...
;-)
EssiRS napisał:
Chlopaki jakby kazdy wszystko najpierw sprawdzal a pozniej pisal to bylaby cisza na forum
;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[w124] "Komputer" elektrycznego otwierania szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | derwu |
|
||
Podczas manewrowania 1 bieg - wsteczny bieg - stuka przy wciśnięciu sprzęgła |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rychu90 |
|
||
[W124] Piszczenie podczas przyspieszania. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matwrobel |
|