Amortyzatorek, właśnie tak mam zamontowany. Ostatnio nawet go wyjąłem i sprawdzałem, ale na serio nie było nim żadnej strzałeczki, więc zamontowałem tym wychodzącym ramieniem do dołu, ale skoro u Ciebie też tak pracuje to chyba jest jednak ok
Warunki jako takie mam, więc w najbliższym czasie zabiorę się za to, dzięki wielkie za rady. Nie obiecuje, ale postaram się zrobić jakąś relacje zdjęciową z tego
1
[w201] Diesel zawór napowietrzający
Rozpoczęty przez mabo87, kwi 30 2013 12:40
19 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 26 maja 2013 - 11:05
#12
Napisano 26 maja 2013 - 11:11
Na zamienniku Febi faktycznie nie ma strzałki. Nie mam pojęcia jak to w środku wygląda, więc wcale nie wykluczam, że zamiennika nie powinno się montować odwrotnie albo obojętnie jak.
Co do fotorelacji, to rób jak tylko możesz! Takie rzeczy się bardzo przydają żeby każdy wiedział o czym się pisze. Opisy często są dość straszne i zniechęcające, a zdjęcia dodają odwagi, że nie taki diabeł straszny.
Co do fotorelacji, to rób jak tylko możesz! Takie rzeczy się bardzo przydają żeby każdy wiedział o czym się pisze. Opisy często są dość straszne i zniechęcające, a zdjęcia dodają odwagi, że nie taki diabeł straszny.
#13
Napisano 26 maja 2013 - 12:32
Co do wyjęcia fajki czyli zaworka napowietrzającego to nie ma potrzeby spuszczania paliva z baku
#14
Napisano 26 maja 2013 - 13:02
Hmm... teoretycznie można zacisnąć wężyk do którego jest zamocowany. O ile wytrzyma to zaciśnięcie po 20 latach .
#15
Napisano 26 maja 2013 - 14:05
XM co Ty opowiadasz..... ja wyjmowałem go i nic nie poleciało, tak mi się wydaje..... no chyba ze mam coś nie tak....Wydaje mi się ze wężyk idzie do góry baku i nie ma jak wylac się rokpa.
Użytkownik klata1981 edytował ten post 26 maja 2013 - 14:13
#16
Napisano 26 maja 2013 - 14:22
no właśnie szukałem jakiś schematów i znalazłem to http://imageshack.us/photo/my-images/40/baksedan1.jpg/?sa=0 i faktycznie niby to idzie do góry, ale może faktycznie dobrym pomysłem jest wyciągnięcie i oczyszczenie przy okazji baku.
#17
Napisano 26 maja 2013 - 14:41
Ja swój bak i sitko wyjmowałem. Gdzieś w galerii sa zdj. Bak czysty, sitko tez tragedii nie robiło. Ale jak chcesz to wyjmij jak same sitko to od spodu możesz
#18
Napisano 26 maja 2013 - 14:50
Czyli co kopromis? Wyciągnąć sitko i jeśli będzie syf to dopiero cały bak wyciągnąć i umyć?
#19
Napisano 26 maja 2013 - 15:26
Tak zobacz
#20
Napisano 26 maja 2013 - 16:18
Klata, wychodzi na to, że masz rację . Myślałem zawsze, że tylko w benzynie jest to tak pokombinowane.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|
||
[W201] Diesel - problem z rozrusznikiem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | metiu |
|
|
|
[W140] - NIVO zawór regulacji |
Mercedes S, CL i SEC | Walgoz |
|