Użytkownik Sawyer edytował ten post 17 lipca 2016 - 21:52
1
[W201/W124] Diesel - dźwignia STOP na pompie wtryskowej
Rozpoczęty przez Ravandil, lis 03 2013 16:42
66 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 17 lipca 2016 - 21:52
Zgoła nietypowe, bo zwykle dźwigni nie opuszcza przy gaszeniu = za słabe podciśnienie. Tutaj kompletnie odwrotnie. Diesel'a nie mam już lata, ale czy przy pompie vakuum nie było membrany, która z wiekiem zaczyna przepuszczać? Coś w ten deseń raz oddawałem do regeneracji...
#62
Napisano 17 lipca 2016 - 22:29
Opis wskazuje na zamienione wężyki podciśnienia na zaworku w stacyjce. Nie musi to być akurat przy stacyjce, bo taka możliwość istnieje również w komorze silnikowej.
#63
Napisano 04 lipca 2017 - 15:12
Mam pytanko, mam pompe po regeneracji, koncowki wtryskiwaczy tez wymienione i mam dwa problemy, oba pojawily sie po przejechaniu powiedzmy 400km, jeden to problem z uruchamianiem na cieplym silniku. Trzeba zakrecic z 4-6sek, wczesniej palil od strzalu (akku nowy 100Ah), a drugi to gaszak, sprawdzalem szczelnosc podcisnienia i wszystko pieknie chodzi. Problem jest taki, ze dzwignia stop opada pod wplywem podcisnienia dopiero po popchnieciu jej o jakies 20-25st w kierunku dolu. Kwestia jest taka, czy to jest objaw padania silownika gaszaka, czy zlej regulacji wewnatrz pompy? Moze w pompie poszla jakas kontra, albo "cos siadlo". Jest to mozliwe? Na budowie pompy zbytnio sie nie znam i nie wiem do kogo z tym jechac i w czym szukac problemu, a sami wiecie jaka jest wiekszosc mechanikow, wie tyle co ja, albo mniej... Pytanie koncowe, czy oba problemy moga byc powiazane? Dodam jeszcze, ze jesli sie nie podepchnie dzwigni, to podcisnienie zachowuje sie jakby byla nieszczelnosc tj spada jego wartosc na manometrze
Użytkownik Marschall edytował ten post 04 lipca 2017 - 15:14
#64
Napisano 04 lipca 2017 - 16:39
Auto gaśnie samo czy pomagasz ręką, jak dasz dźwignię do samej góry to jak pali.A jak jedzie ma moc dedykowaną do tego silnika czy trochę muli.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#65
Napisano 17 kwietnia 2019 - 21:59
Mam pytanko na temat oringa uszczelniającego dzwignię STOP jak go wymienić i jakie ma wymiary. Moze ktoś ma nr oringu.
#66
Napisano 18 kwietnia 2019 - 05:50
8x4 mm
#67
Napisano 20 kwietnia 2019 - 08:09
Może być przydatne dla osób, które mają na liście wymianę zaworu przy pompie paliwa (ten od stopu silnika)
https://www.youtube....h?v=C5Mo3QE36LI
https://www.youtube....h?v=C5Mo3QE36LI
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|
|
Eko diesel om603 |
LPG i Paliwa Alternatywne | OldStunt |
|