Witam wszystkich,
Problem dotyczy SLK 230 z 1998.
Po ostatniej ulewie, przestało działać mi sterowanie centralnym zamkiem. Udało mi się znaleźć informacje (a raczej potwierdzić moje obserwacje), że SLK zbiera dużo wilgoci w bagażniku, a przez to awarii mogła ulec pompa sterowania centralnym. Wskazuje też na to fakt, że wybija mi bezpieczniki odpowiedzialne za tą funkcję.
Główny problem leży w fakcie, że mój bagażnik prawdopodobnie ładnych parę ostatnich lat nie był otwierany z klucza i wchodzi on tylko do połowy, nie dając się przekręcić.
Proszę o sugestię jak dostać się do bagażnika w obecnej sytuacji. Czy jest szansa manualnie wymusić otwarcie zamka centralnego? Może jedynym rozwiązaniem jest (niestety) wywiercenie zamka? Od 2 dni regularnie traktuję ten zamek WD40. Wiem, że czarów tym preparatem nie zdziałam, ale może choć trochę przybliży mnie do sukcesu (ponoć znajomemu ruszyło dopiero po 4 dniach). Jeden z warsztatów stwierdził (na odległość), że jest szansa wpuścić powietrze pod ciśnieniem do instalacji centralnego żeby wymusić otwarcie wszystkich zamków - może macie z tym jakieś doświadczenie?
Pozdrawiam wszystkich.
Bartosz
0
[R170] Zacięty zamek bagażnika - niedziałający centralny.
Rozpoczęty przez bgkce, mar 22 2014 17:17
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[w201] Centralny zamek - podłączenie sterownika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matstarling |
|
|
|
[124] Niedziałający silnik dmuchawy w EKlasse z automatem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hhaalloo |
|
||
SL500 r230 - problem z klapą bagażnika |
Mercedes SL, SLK | munder |
|
||
[W124] Przywrócenie do życia klimatyzacji. Niedziałający motorek pompy chłodziwa? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mice |
|