Witam czy ma ktoś pomysł jak zrobić natrysk na denka tłoków w m102 może jest jakiś patent którego nie znalazłem będę rozmawiał w szlifierni na ten temat ale pracują dopiero od nowego roku
Na razie będzie soft turbo ale lepiej się zabezpieczyć a nie chce mi się dwa razy silnika rozbierać ewentualnie zostanie odprężony płytą pod głowicą w miarę apetytu na większą moc dołu wtedy już bym nie ruszał
1
29 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 grudnia 2014 - 19:23
#2
Napisano 21 grudnia 2014 - 19:48
Musi to zrobić fachowiec, bo spadnie ciśnienie smarowania, a wtedy polecą panewki.
#3
Napisano 21 grudnia 2014 - 20:05
A skąd wiesz że ja nie jestem fachowcem przeciecz napisałem że pojadę z tym do szlifierni
propos ciśnienia myślałem dać mniejsze koło na pompie oleju
choć wydaje mi się ze jak zastosuję oryginalne dysze od jakiegoś diesla to będzie ok. ciśnienie teraz na rozgrzanym silniku latem w korkach nie spada poniżej 2.0 bar przy takiej pogodzie jest 2.7 bar olej 10w40 mobil
oglądałem blok może z kanału którym idzie olej na smarowanie głównych stóp wału korbowego problem raczej z montażem
Czekam na inne propozycję chciałbym omówić za i przeciw
propos ciśnienia myślałem dać mniejsze koło na pompie oleju
choć wydaje mi się ze jak zastosuję oryginalne dysze od jakiegoś diesla to będzie ok. ciśnienie teraz na rozgrzanym silniku latem w korkach nie spada poniżej 2.0 bar przy takiej pogodzie jest 2.7 bar olej 10w40 mobil
oglądałem blok może z kanału którym idzie olej na smarowanie głównych stóp wału korbowego problem raczej z montażem
Czekam na inne propozycję chciałbym omówić za i przeciw
#4
Napisano 21 grudnia 2014 - 20:29
#5
Napisano 21 grudnia 2014 - 20:33
Czego się nie da EFI czy turbo bo nie rozumiem
do tego jest jeszcze stag 300ia2
turbo jest w budowie
do tego jest jeszcze stag 300ia2
turbo jest w budowie
#6
Napisano 21 grudnia 2014 - 20:46
A co on tak ch(_)j0wo chodzi ?
#7
Napisano 21 grudnia 2014 - 21:00
Myślę ze autora filmu trzeba by się zapytać choć ja w moim aucie od razu tez wszystkiego nie ogarnąłem ze chodził za pierwszym odpaleniem jak z fabryki i to przy pomocy kolegi dwie myślące głowy przez ponad rok czasu było kilka komplikacji ale teraz jest ok. dlatego czas na dalsze mody czyli turbo temat w Polsce dość słaby jest wiele osób które powiedzą ze się nie da dla odważnych świat należy
https://www.youtube....h?v=ResADlV-LxQ
oto moje auto na fotkach jeszcze zwykły lpg ale juz w trakcie montowania elektronicznego wtrysku paliwa
https://www.youtube....h?v=ResADlV-LxQ
oto moje auto na fotkach jeszcze zwykły lpg ale juz w trakcie montowania elektronicznego wtrysku paliwa
#8
Napisano 21 grudnia 2014 - 21:20
A jak ma chodzić? To było pierwsze kręcenie po podpięciu wszystkiego.
#9
Napisano 21 grudnia 2014 - 21:29
Kolego cobesh masz jakiś pomysł na natryski czy u ciebie jest juz turbo ?
#10
Napisano 21 grudnia 2014 - 21:34
Aha, myslalem ze juz zlozony na gotowo xD
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|