Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] m111 zmiana miksera na blos


37 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 kwietnia 2015 - 17:56

Witam.

Posiadam aktualnie mikser zamontowany bezpośrednio do przepustnicy w taki sposób, że koniec kolektora dolotowego wchodzi bezpośrednio do miksera, z pominięciem tego gumowego łącznika.
Chciałbym zmienić mikser na blos'a tylko, ze takie samo połączenie chyba nie jest możliwe z racji większej długości blos'a.
Jak najlepiej to wszystko połączyć?



#2 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 03 kwietnia 2015 - 08:22

Chyba chodziło Ci o m111.940 :)

Wyświetl postUżytkownik tinOFbeer dnia 02 kwietnia 2015 - 17:56 napisał

Jak najlepiej to wszystko połączyć?
Dołączona grafika

I reduktor jakoś blisko posadzić.

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 03 kwietnia 2015 - 09:43


#3 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 kwietnia 2015 - 09:32

Dzięki, nie zwróciłem uwagi na literówkę.

O to chodziło, czyli wystarczy dolot dać na max do tyłu i wejdzie.
Szkoda, że fotka taka mała, na połączeniu blos'a z dolotem jest jakaś guma? Bo z drugiej strony to coś tam widać.

#4 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 03 kwietnia 2015 - 10:10

Wyświetl postUżytkownik tinOFbeer dnia 03 kwietnia 2015 - 09:32 napisał

na połączeniu blos'a z dolotem jest jakaś guma? Bo z drugiej strony to coś tam widać.
Gumy z obu stron
Blos ma 70mm
Blos - przepustnica musi być szczelnie na 100%
Blos - filtr nie trzeba się tak spuszczać, bo przepływki tam niema, ale lepiej zrobić to dobrze i szczelnie

Opaski muszą być na wszystkich łączeniach, tzn od strony filtra plastikowej rury raczej nie dasz rady mocno zacisnąć, ale wykombinuj coś, żeby nie spadało.

Użytkownik JuR edytował ten post 03 kwietnia 2015 - 10:12


#5 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 kwietnia 2015 - 12:50

Nie lepiej wsadzić trochę kasy i przejść na sekwencję ? Chociaż jak ma wszystkie elementy układanki, to można eksperymentować...

#6 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 kwietnia 2015 - 16:19

Auto wymaga i tak sporego wkładu bo np. urwały mi sie mocowania wozka, do tego jest trochę spawania podłogi. Przestał też ostatnio otwierać sie szyber, siadło otwieranie drzwi ciśnieniem, itd...
Wiec na sekwencje nie ma na tą chwilę funduszy :(

#7 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 kwietnia 2015 - 19:00

Mam jeszcze jedno pytanie, nie wiem czy jest związany z instalacją gazową ale nie chce zakładać nowego tematu.
Nie mogę wkręcić silnika powyżej 4000, trzymam gaz w podlodze ale gdy wskazówka przekroczy tę wartość nastepuje jakby odcięcie, obroty spadają i znów zaczyna gazować i tak w kółko. Próbę robiłem na PB bo gazu nie mam w butli (ostatnio nie tankowałem bo gasł na wolnych obrotach i cięzko było hamować z dodawaniem gazu) a auto porozbierane, wię nie wiem na ile się wkręca na LPG.

Jesli można to proszę o zcalenie z poprzednim postem.

Użytkownik tinOFbeer edytował ten post 03 kwietnia 2015 - 19:01


#8 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 04 kwietnia 2015 - 06:40

Rozumiem, że na postoju .. Przejedź się z butem w podłodze.

#9 Offline   tinOFbeer


  • Postów: 63
  • Na forum od: 27 lut 2015
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2015 - 12:56

Na tą chwile nie da rady, auto porozbierane i czeka na spawanie mocowań wózka.

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 03 kwietnia 2015 - 12:50 napisał

Nie lepiej wsadzić trochę kasy i przejść na sekwencję ? Chociaż jak ma wszystkie elementy układanki, to można eksperymentować...

Tak z ciekawości to jaki to mniej więcej wydatek?

#10 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2015 - 15:24

Gdzieś około 600 zł.








Podobne tematy Zwiń