Skocz do zawartości




- - - - -

[m103] Nowy wtrysk mechaniczny


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kubad13


  • Postów: 116
  • Na forum od: 21 lut 2015
  • Miejscowość: Wln
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:c124 2.0

Napisano 26 kwietnia 2015 - 17:10

Witam, kupuje inny wtrysk , ktory nie jezdzil nigdy na gazie i mam w związku z tym pytanie.
Nie chciałbym zeby po podłączeniu gazu od razu zaliczył strzał , mam zwyklą instalację i mam pytanie , czy dobrym sposobem będzie od razu założenie blosa? czy moze w ogole zamiast zmieniać wtrysk , to przerobić na wtryski elektroniczne? Od czego zacząć zeby od razu nie popsuć nowego wtrysku ? swiece i kable mają po dwa miesiące... kable - beru , swiece-ngk



#2 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 27 kwietnia 2015 - 21:27

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 26 kwietnia 2015 - 17:10 napisał

czy moze w ogole zamiast zmieniać wtrysk , to przerobić na wtryski elektroniczne?
A masz wiaderko kasy i znachora który Ci to ogarnie ? Sam się z tym położysz.

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 26 kwietnia 2015 - 17:10 napisał

Nie chciałbym zeby po podłączeniu gazu od razu zaliczył strzał , mam zwyklą instalację i mam pytanie
Jak zrobisz wszystko zgodnie ze sztuką, to zmniejszysz te ryzyko. Pamiętaj, że prawdopodobieństwo strzału na mikserze, można tylko zmniejszyć, ale nie wyeliminować.

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 26 kwietnia 2015 - 17:10 napisał

czy dobrym sposobem będzie od razu założenie blosa?
Dobrym, jeżeli zrobi to ktoś z głową. Jak chcesz sam regulować w garażu, to pomysł już nie jest taki dobry.

Wyświetl postUżytkownik kubad13 dnia 26 kwietnia 2015 - 17:10 napisał

Od czego zacząć zeby od razu nie popsuć nowego wtrysku ? swiece i kable mają po dwa miesiące... kable - beru , swiece-ngk
Ten wtrysk nie jest papierowy. Wymiany rozdzielacza paliwa, lekarstwem na wszystko ostatnio... Zniesie tak dużo strzałów, aż się ramie nie wygnie lub nie złamie, nic więcej mu nie grozi. Te jeżdżone na lpg są podobno gorsze, bo niby zatarte, sponiewierane wybuchami itp itd ...

Ja chyba zacznę od was skupować te zniszczone rozdzielacze za grosze, wsadzę do auta, wyreguluje i bd sprzedawał jako sprawne .. Kupie za 50, sprzedam za 250.
Interes życia zrobię na tych ke jetach :E

#3 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 kwietnia 2015 - 21:46

Cała operacja, w perspektywie czasu bezsensowna.

#4 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 27 kwietnia 2015 - 22:11

Wyświetl postUżytkownik Chang dnia 27 kwietnia 2015 - 21:46 napisał

Cała operacja, w perspektywie czasu bezsensowna.
Co konkretnie masz na myśli ? Ratowanie samochodu przez kolegę, czy coś z powyższego ?

#5 Offline   Chang


  • Postów: 1 019
  • Na forum od: 11 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 kwietnia 2015 - 22:16

Mam na myśli cały koncept. Czyli mechaniczny wtrysk + konwencjonalny LPG.

#6 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 27 kwietnia 2015 - 22:34

Użytkowanie ke-jetronica jest bezsensowne w każdym wydaniu, czy bez czy z lpg :) Mimo iż miałem święty spokój i wszystko zachowane w normie, jeżeli chodzi o wtrysk, to dzień w dzień zastanawiałem się kiedy go wkońcu wywalę z auta. Kropką nad I była śmierć m102, na którą w głębi duszy czekałem i trochę musiałem przyśpieszyć i wspomóc ten proces :D I taadaaa ani ke jeta, ani lpg w aucie niema :P w sumie m102 też już niema :D

#7 Offline   manieczek


  • Postów: 130
  • Na forum od: 19 cze 2014
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 kwietnia 2015 - 05:53

Załóż sobie instalację ze sterowaniem elektronicznym i wtryskiwaczami, zero ryzyka strzału, spalanie rozsądne i relatywna bez awaryjnośc.

#8 Offline   Mastur


  • Postów: 180
  • Na forum od: 11 sty 2012
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 kwietnia 2015 - 11:04

Dlaczego wymieniasz ke-jet? Wtryski el. pb trochę trudne do wszczepienia. Żeby ograniczyć strzały potrzebny dobry ukł. zapłonowy i dobrze ustawiony lpg - nie ubogo.

Wyświetl postUżytkownik manieczek dnia 28 kwietnia 2015 - 05:53 napisał

Załóż sobie instalację ze sterowaniem elektronicznym i wtryskiwaczami, zero ryzyka strzału, spalanie rozsądne i relatywna bez awaryjnośc.
Sam sterownik trudno dostępny, a jak już to kosztuje 400-800 zł przeważnie.

#9 Offline   kubad13


  • Postów: 116
  • Na forum od: 21 lut 2015
  • Miejscowość: Wln
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:c124 2.0

Napisano 08 maja 2015 - 19:40

Postawiłem , na blosa , ale muszę to najpierw skompletować , regulacje zrobi gazownik

#10 Offline   kubad13


  • Postów: 116
  • Na forum od: 21 lut 2015
  • Miejscowość: Wln
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:c124 2.0

Napisano 10 maja 2015 - 15:12

A jak to jest z sekwencja? Wystarczy sterownik do 6cyl silnika i wtryski od sekwencji?

Użytkownik kubad13 edytował ten post 10 maja 2015 - 15:13









Podobne tematy Zwiń