Witam,
czym może byc spowodowane ciągłe świecenie się kontrolki ABS na desce rozdzielczej?
4
96 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 grudnia 2007 - 15:58
#2
Napisano 10 grudnia 2007 - 16:07
moze byc slabe ladowanie alternatora i masz teraz odlaczony abs jak swieci zeby nie obciazac go
#3
Napisano 10 grudnia 2007 - 16:08
a obrotomierz dziala?
u mnie jak sie zapala to przestawal tez dzialac obrotomierz i to byla wina takiego malego przekaznika ktory jest za akumulatorem pod szyba. Elektryk mowil ze wymiana jest droga i naprawil mi go.
u mnie jak sie zapala to przestawal tez dzialac obrotomierz i to byla wina takiego malego przekaznika ktory jest za akumulatorem pod szyba. Elektryk mowil ze wymiana jest droga i naprawil mi go.
#4
Napisano 10 grudnia 2007 - 16:25
vronka napisał:
a obrotomierz dziala?
Jeżeli macie jeszcze jakieś diagnozy to proszę pisać
A i kontrolka pali się w sposób ciągły zarówno na postoju jak i w czasie jazdy
#5
Napisano 10 grudnia 2007 - 16:34
Cytat
Jeżeli macie jeszcze jakieś diagnozy to proszę pisać
Jak wiadomo ABS jest sprawdzany po ruszeniu, więc napisz czy kontrolka pali się od razu po zapaleniu czy dopiero po ruszeniu?
#6
Napisano 10 grudnia 2007 - 16:51
Rob napisał:
więc napisz czy kontrolka pali się od razu po zapaleniu czy dopiero po ruszeniu?
#7
Napisano 10 grudnia 2007 - 17:20
jedrus napisał:
kontrolka zapala się odrazu po odpaleniu silnika
Zacznij od kontroli magicznego przekaźnika tzn bezpiecznik, zimne luty itd. A jak jest z ładowaniem, nie masz problemów z prądem w aucie? (poniżej 10,5V ABS się wyłącza)
Jeżeli to jest ok to trzeba sprawdzać dalej, tzn czujniki przy kołach (nie wjechałeś w jakąś dużą dziurę?)
#8
Napisano 10 grudnia 2007 - 21:49
witam
Jeżeli kontrolka ABS świeci po uruchomieniu silnika, a samochód stoi w miejscu to świadczy o tym ,że moduł ABS nie ma zasilania + 12 V lub został odłączony przewód "-" zasilający ABS od masy. Przewód od "-" zasilania ABS jest dokręcony przy akumulatorze do karoserii
Jeżeli kontrolka ABS świeci po uruchomieniu silnika, a samochód stoi w miejscu to świadczy o tym ,że moduł ABS nie ma zasilania + 12 V lub został odłączony przewód "-" zasilający ABS od masy. Przewód od "-" zasilania ABS jest dokręcony przy akumulatorze do karoserii
#9
Napisano 10 grudnia 2007 - 22:07
dzięki za pomoc
jutro jade do mechanika (przy okazji odbioru Polówki) to zajrzy do
jutro jade do mechanika (przy okazji odbioru Polówki) to zajrzy do
#10
Napisano 11 grudnia 2007 - 05:20
Rob napisał:
Jeżeli to jest ok to trzeba sprawdzać dalej, tzn czujniki przy kołach (nie wjechałeś w jakąś dużą dziurę?)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Problem z Abs w w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|
|
Dokładka ABSU w201 |
Modyfikacje,Tuning | Gwiazda424 |
|