[C124] seweryn24 300 CE 24V
#1
Napisano 12 sierpnia 2016 - 14:59
Po długich poszukiwaniach w końcu kupiłem!
Niechętnie wyjeżdżam po samochód gdzieś dalej, bo w praktyce im dalej po niego jadę, tym większym okazuje się padłem. Ile to już razy słyszałem o tym jaki to sprzedawany egzemplarz nie jest "kolekcjonerski" i "idealny"...
Tym razem było inaczej, krótka treściwa rozmowa ze sprzedającym i byłem już w drodze do Wronek/k.Poznania. Podróż trwała prawie 5 godzin, nie chciałem nawet myśleć o tym jak bardzo będę wkru***ony gdy na miejscu zastane kolejny "kolekcjonerski" wrak.
Na miejscu byłem chwile po godzinie 23, przywitał mnie bardzo miły Pan o posturze faceta którego nie chciałbym spotkać w ciemnej uliczce . Szybka wymiana uprzejmości i otwarcie garażu - w nim widać już kształty Coupe okrytej pokrowcem z logo Mercedesa.
Po zdjęciu pokrowca i szybkich oględzinach wiedziałem że auto będzie już moje, dawno nie widziałem Mercedesa w takim stanie.
Jazda próbna tylko mnie w tym utwierdziła, samochód prowadzi się jak nowy, jestem pewien że przebieg 137 tyś jest autentyczny.
Zdekodowany VIN.
Model - 300 CE 24V
Kolor nadwozia - 199 Czarny
kolor wnętrza - 261 Czarne skóry
Nr. zamówienia - 0 0 571 12625 (Szwajcaria)
Silnik - 104.980
Skrzynia - 722.359
Lampy - Hella
Kierunki - Bosch
240 - Termometr zewnętrzny
241 - przedni lewy fotel regulowany elektrycznie, z pamięcią
258 - ?
260 - bez znaczka modelu na pokrywie bagażnika
300 - schowek w przednim panelu
301 - wykończony drewnem schowek z tyłu
412 - dach odsuwany i uchylany elektrycznie
420 - skrzynia automatyczna 4-biegowa
430 - zagłówki tylne
440 - tempomat (cruise control)
441 - elektrycznie regulowana kolumna kierownicza
471 - układ ASR
531 - antena elektryczna
540 - roleta elektryczna szyby tylnej
543 - zasłona przeciwsłoneczna z podświetlanym lusterkiem
552 - system ostrzegawczy przy próbie kradzieży dla Szwajcarii
570 - składany podłokietnik z przodu
580 - klimatyzacja
592 - szyby atermiczne, tylna ogrzewana, klejona (laminowana), przednia z paskiem przeciwsłonecznym
620 - system kontroli spalin
630 - trójkąt ostrzegawczy wg norm ECE
650 - ?
801 - rok modelowy 1991
814 - aktywny subwoofer
823 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Szwajcarii
#2
Napisano 12 sierpnia 2016 - 16:01
#3
Napisano 12 sierpnia 2016 - 20:33
#4
Napisano 12 sierpnia 2016 - 22:22
Użytkownik Leon90 edytował ten post 12 sierpnia 2016 - 22:41
#5
Napisano 12 sierpnia 2016 - 23:18
#6
Napisano 12 sierpnia 2016 - 23:28
Użytkownik Leon90 dnia 12 sierpnia 2016 - 22:22 napisał
Jak będę potrzebował wróża to wiem do kogo się odezwać
Użytkownik majsterus dnia 12 sierpnia 2016 - 23:18 napisał
Prawa strona była malowana, mi jednak ten przebieg zdaje się autentyczny. Od spodu samochód wygląda jak nowy, grama rdzy.
Co do ceny to powiem tylko tyle że była na tyle atrakcyjna, że gdyby kosztował 10 tyś więcej też bym go kupił
#7
Napisano 13 sierpnia 2016 - 00:06
#8
Napisano 13 sierpnia 2016 - 05:16
Użytkownik Leon90 edytował ten post 13 sierpnia 2016 - 05:18
#9
Napisano 13 sierpnia 2016 - 12:05
Byłem na oględzinach co najmniej setki Mercedesów, kilka razy nawet z wykwalifikowanym rzeczoznawcą. Potrafię odróżnić podpicowany samochód, od tego w którym nic nie było szykowane do sprzedaży.
Nie chce mi się pajacować ze zdjęciami. Byłem wczoraj na stacji kontroli pojazdów i diagnosta powiedział mi że samochód musi być po renowacji, bo od spodu wszystko wygląda jak nowe, wydech nie ma nawet rdzawego nalotu, wszystkie gumy łącznie z tymi od wózka wyglądają jak nowe wszystko ma logo mb. Dyfer się poci.. Tyle że kwota za jaką go kupiłem nie starczyła by na wymianę całego spodu i komplet nowych uszczelek wokół szyb na oryginalnych częściach.
Przeprowadzałem już u siebie w warsztacie kompleksową renowacje Coupe z silnikiem 320 (zapraszam do galerii na forum 124coupe), jak również beczki w Coupe z silnikiem 2.8. Wiem ile co kosztuje. Odnosząc się do tego co napisałeś kilka postów wyżej to myślę że z naszej dwójki to nie ja nie jestem teoretykiem.
#10
Napisano 13 sierpnia 2016 - 16:22
Użytkownik Leon90 edytował ten post 13 sierpnia 2016 - 16:26
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
W124 300 CE EMU CLASSIC PEŁNA SEKWENCJA. ZACZYNAMY. |
Modyfikacje,Tuning | Stuwka |
|
|