1
W124 300 CE EMU CLASSIC PEŁNA SEKWENCJA. ZACZYNAMY.
Rozpoczęty przez Stuwka, sie 25 2020 11:45
38 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 28 sierpnia 2020 - 07:24
wulkan68, masz foty silnika ? Jak masz zamontowane cewki? Znając życie muszą być przykręcone do silnika lub do jakiejś blachy Co by się nie spaliły?
#12
Napisano 28 sierpnia 2020 - 10:28
Użytkownik w0jta5 dnia 26 sierpnia 2020 - 06:41 napisał
Tu raczej masz na mysli m102. Kolega ma m103.
Rzeczywiście miałem na myśli M102 .
Użytkownik Stuwka dnia 26 sierpnia 2020 - 12:49 napisał
No to teraz panowie jestem delikatnym szoku. Może mi ktoś wytłumaczyć jak działa pełna sekwencja w silniku m104 3.2 jeżeli na kole impulsatora w tym silniku znajduje się tylko jeden ząb a w M50 BMW jest taki dziwny rozbudowany talerz?
Wystarczy Ci tylko jeden sygnał gdy 1 tłok jest w GMP resztę stopni przelicza się z obrotów wału korbowego. Na wałku możesz mieć 1, 4 sygnały na cykl to bez znaczenia o ile możesz to ustawić w sterowniku.
Cewki rozważyłbym z Audi R8 jeżeli podejdą. Cena nie jest duża a nie słyszałem żeby ktoś miał z nimi problemy. Oczywiście jak poradzisz sobie z sterowaniem lub Sterownik ogarnie.
Użytkownik RaQu edytował ten post 28 sierpnia 2020 - 10:30
#15
Napisano 30 sierpnia 2020 - 16:34
wulkan68, super robota. Powiedz mi jesteś w stanie powiedzieć coś więcej w technicznych sprawach Czy to jest jakaś wielka tajemnica. Chodzi mi głównie o to gdzie zaczyna się początek koła na wałku rozrządu. Czy to jest idealny punkt GMP czy coś innego? Jaki długi jest ten ząb? Co dokładnie dzieje się z zaworami?
#17
Napisano 01 września 2020 - 09:27
Stuwka
Tak to wygląda jeśli chodzi o czujniki. Najważniejsze jest ustawienie w programie parametrów koła na wale, jest to opisane w instrukcji EMU. Czujnik wałka wyznacza tylko od którego zdarzenia zapłonowego sterownik zaczyna liczyć pierwszy cylinder, więc mój ząb na aparacie jest ustawiony przed nim. Jeżeli masz jakieś pytania to śmiało.
Tak to wygląda jeśli chodzi o czujniki. Najważniejsze jest ustawienie w programie parametrów koła na wale, jest to opisane w instrukcji EMU. Czujnik wałka wyznacza tylko od którego zdarzenia zapłonowego sterownik zaczyna liczyć pierwszy cylinder, więc mój ząb na aparacie jest ustawiony przed nim. Jeżeli masz jakieś pytania to śmiało.
Użytkownik wulkan68 edytował ten post 01 września 2020 - 09:27
#18
Napisano 01 września 2020 - 16:38
wulkan68, na dniach będę mieć Emu także zaczynamy zabawę. Po prostu nie wiem jak dostosować początek zęba do wałka rozrządu. Czy ma być w gmp pierwszego cylindra? Czy mam ustawić tak aby początek zęba ma być na równo z otwierającym się zaworem ssącym na pierwszym cylindrze?
Użytkownik Stuwka edytował ten post 01 września 2020 - 16:39
#19
Napisano 02 września 2020 - 23:03
Stuwka, ja odpaliłem najpierw silnik bez czujnika wałka, sprawdziłem lampą stroboskopową czy konfiguracja czujnika wału jest dobra, a dopiero potem dołożyłem ten czujnik w miejscu aparatu. Z tego co pamiętam to ustawiłem silnik w GMP pierwszego cylindra i ząb tak żeby NIE pokrywał się z tym GMP. Gdyby EMU zaczynało synchronizację w złym miejscu to zawsze można mu zmienić "offset", jest to wszystko w instrukcji tak jak już wspominałem.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
CE 300 czy warto ? 124 |
HydePark | SLA |
|
||
[W124] 300D klekot po uszczelnieniu pompy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szymonides11 |
|