Witam posiadam Mercedesa 124 2.0D w automacie, i to niestety z tym automatem sa problemy.
A dokladnie to za pozno je zmienia. Bieg wskakuje na wyzszy przy obrotach rzędu ok. 3500-4000Obr przy czym auto bardzo sie katuje. Olej w skrzyni wymieniony wiec nie wiem co moze byc jeszcze przyczyna. Jest moze mozliwosc wyregulowania tego jakos aby biegi zmienialy sie w przedziale 2000-2300Obr?
Bardzo prosilbym o pomoc w tej sprawie.
7
[W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki
Rozpoczęty przez liroy-1, paź 19 2009 22:08
1602 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 29 listopada 2009 - 18:47
#42
Napisano 29 listopada 2009 - 19:48
Jeżeli sytuacja występuje na wszystkich biegach to popuść trochę linkę od ASB. Wiesz która to? ;-)
#43
Napisano 29 listopada 2009 - 20:33
No wlasnie nie bardzo wiem ktora to:P
#44
Napisano 16 grudnia 2009 - 18:36
Masz dwie-jedna to linka od "gazu" a druga od ASB. Ta od skrzyni prowadzi od cięgien pompy wtryskowej prosto w kierunku skrzyni. Najlepiej to rusz dźwignią od "gazu" na pompie wtryskowej to bedziesz widzial która linka bedzie wyciagana z pancerza a która się w niego chowa. Ta co jest wyciągana albo stoi w miejscu to ta od ASB
[ Dodano: Sro Gru 16, 2009 18:36 ]
Dziś ja odebrałem swój zestaw sprężynek z ASO-zapłaciłem 19zł . Postaram sie jak najszybciej wymienić i napisać czy pomogło
[ Dodano: Sro Gru 16, 2009 18:36 ]
Dziś ja odebrałem swój zestaw sprężynek z ASO-zapłaciłem 19zł . Postaram sie jak najszybciej wymienić i napisać czy pomogło
#45
Napisano 16 grudnia 2009 - 21:37
Witam,ja dzis juz wymieniłem Kit K1 ,co moge poradzic to ze trzeba miec naprawde dobry śrubokręt lub lepiej nasadke na grzechotke bo śrubki za ktorymi jest nasz kit sa bardzo delikatne i mocno dokrecone do tego wiekszość scru jest zadługa, mam dwa pytania:
1. dlaczego mi rusza z 1 biegu czy to kwestia regulacji lub wymiany oleju i filtra
2. na dnie miski olejowej znalazlem magnez w kształecie prostokata czy mam go tam zostawic czy to nadgorliwość ,,mechanika,,?
1. dlaczego mi rusza z 1 biegu czy to kwestia regulacji lub wymiany oleju i filtra
2. na dnie miski olejowej znalazlem magnez w kształecie prostokata czy mam go tam zostawic czy to nadgorliwość ,,mechanika,,?
#46
Napisano 16 grudnia 2009 - 22:57
Róznie to bywa z tym skrzyniami, może akurat masz taką co rusza z 1 ;-) Ja w obydwu autach też takie miałem.
Magnes zostaw, wyłapuje ewentualne opiłki z oleju
No ale do sedna: wymiana tych sprężyn pomogła??
Magnes zostaw, wyłapuje ewentualne opiłki z oleju
No ale do sedna: wymiana tych sprężyn pomogła??
#47
Napisano 17 grudnia 2009 - 08:04
Odpisze Ci wieczorem bo czekalem na wyjasnienia z tym magnesem,jedyne co mnie dalej martwi to to ze wokoł magnesu uzbieralo sie 2-3 mm ciemnego szlamu chyba z opiłkami i wokoł tego magnesu tworzyly sie koła ciemnego oleju ,czy moze tak byc ze ten magnez maluje mi czerwony olej ...czy sie tym nie martwic?
#48
Napisano 17 grudnia 2009 - 09:48
pioery napisał:
2-3 mm ciemnego szlamu chyba z opiłkami i wokoł tego magnesu tworzyly sie koła ciemnego oleju ,czy moze tak byc ze ten magnez maluje mi czerwony olej
#49
Napisano 17 grudnia 2009 - 19:12
Witam,ja juz jestem po wszystkim i powiem tyle ze trzeba sie wsluchac w prace silnika i patrzec na obrotomierz poniewarz wcześniej ślizgał sie 2 biegu czasami nawet o 1000br/min (przed wymianą) , teraz (po wymianie) ślizg wystepoje dalej ale juz tylko 100-200obr/min ,jak za 19zł za cześci to mi sie podoba ,wiecej juz nie bede szukał-dlaczego mam minimalny poślizg,wmuwie sobie ze to poprostu 18 letnia skrzynia,pozdro
#50
Napisano 17 grudnia 2009 - 21:23
Może byc juz sprzęgło przyjarane od tego ślizgania. Jeździj, może za parę tyś km ślizganie ustąpi całkiem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|