Cięgno było sporo odsunięte od tego kołeczka, zrobiłem tak jak mówiłeś i teraz na rozgrzanym silniku jest ok. Obroty nie falują czy faktycznie pomogło napisze jak ostygnie wtedy są największe problemy.
Dotankowalem gazu w sumie pierwszy raz po zakupie, i faktycznie na gazie samochód chodzi wzorcowo.
Na benzynie tez da się teraz jeździć, obroty na ciepłym nie falują tylko pracuje jakby mu czegoś brakowało lub miał czegoś nadmiar, bo przerywa, chodzi jakby na 3 cylindrach. Ale podczas przyspieszania czuć ze załapie i jedzie normalnie
0
481 odpowiedzi w tym temacie
#461
Napisano 29 grudnia 2018 - 14:06
#462
Napisano 29 grudnia 2018 - 15:52
To super ,jeśli na gazie jest ok ,a na pb tak jakby 3gary to może coś z wtryskiwaczem ,ale proponuję ci podjechać do Warszawy na ul.Szpacza gość wyreguluje i luknie co tam jeszcze poprawić itd.
#463
Napisano 02 stycznia 2019 - 07:55
A powiedz jeszcze facet ma warsztat czy tak naprawia?
Dzięki wszystkim za pomoc
Dzięki wszystkim za pomoc
#464
Napisano 02 stycznia 2019 - 08:12
Ma warsztat profesjonalny
#465
Napisano 11 kwietnia 2019 - 20:22
Witam wszystkich. Przeczytalem juz chyba wszystko co moglem znalesc na tym forum odnosnie za wysokich obrotach biegu jalowego I dalej nie wiem jak to naprawic.
Wiec Autko bylo sprawne I zachowywalo sie jak nalezy po wymianie linki gazu I kilku zarowek w liczniku ( nie wiem czy to moze miec cos z tym wspolnego) auto caly czas trzyma mi obroty na 1000 czy jest zimne czy rozgrzane.
Zastanawia mnie czy moze to byc wina tego wlacznika z kuleczkiem ktory jest prz ramieniu przepustnicy I czy jest jakis sposob zeby sprawdzic czy dziala prawidlowo. Z gory dzieki za odp
Wiec Autko bylo sprawne I zachowywalo sie jak nalezy po wymianie linki gazu I kilku zarowek w liczniku ( nie wiem czy to moze miec cos z tym wspolnego) auto caly czas trzyma mi obroty na 1000 czy jest zimne czy rozgrzane.
Zastanawia mnie czy moze to byc wina tego wlacznika z kuleczkiem ktory jest prz ramieniu przepustnicy I czy jest jakis sposob zeby sprawdzic czy dziala prawidlowo. Z gory dzieki za odp
#466
Napisano 11 kwietnia 2019 - 23:46
Z linką wszystko okej? Sugerujesz, że przed wykonaną operacją wszystko było jak należy?
#467
Napisano 12 kwietnia 2019 - 07:59
Użytkownik patrykwarszawa dnia 11 kwietnia 2019 - 23:46 napisał
Z linką wszystko okej? Sugerujesz, że przed wykonaną operacją wszystko było jak należy?
Niczego innego nie robilem. Jedyny sensor ktory byl najblizej tej operacji byl ten przelacznik z kuleczkiem o ktory opiera sie ramie przepustnicy. Wiesz moze jak sprawdzic poprawbe dzialanie tego mikrowlacznika???
#468
Napisano 12 kwietnia 2019 - 08:57
Sprawdzić przejście prądu na naciśniętym i wyłączonym włączniku.
#469
Napisano 12 kwietnia 2019 - 10:42
Panowie. Proponuję dodatkowo sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego czy nie przekłamuję oraz kabelków czy nie mają gdzieś przebicia. Ostatecznością jest regulacja wkrętem na zaworze powietrza dodatkowego, ale trzeba pamiętać ile razy przekręciło się tym wkrętem by w razie czego wrócić do tego samego położenia.
#470
Napisano 12 kwietnia 2019 - 12:48
Oj proszę Państwa.
Po pierwsze "kółeczko" nie pisze się przez "u".
Po drugie Szarik dobrze napisał, zamknięty włącznik ma mieć przejście na pinach, lekko otwarty już nie.
Po trzecie wątki o niepoprawnych obrotach już są, nie powielajmy ich tak lekko bo i tak forum jest obszerne. Potem pisze ktoś, że przeczytał "wszystko co na forum znalazł" a tak naprawdę 3 posty- bo tyle tego że przestał czytać i po raz 329 pisze takie samo pytanie. Bez urazy, po prostu o sprawdzeniu stycznika jest na forum łącznie kilka stron. I w tym gąszczu niech ktoś coś znajdzie...
Po pierwsze "kółeczko" nie pisze się przez "u".
Po drugie Szarik dobrze napisał, zamknięty włącznik ma mieć przejście na pinach, lekko otwarty już nie.
Po trzecie wątki o niepoprawnych obrotach już są, nie powielajmy ich tak lekko bo i tak forum jest obszerne. Potem pisze ktoś, że przeczytał "wszystko co na forum znalazł" a tak naprawdę 3 posty- bo tyle tego że przestał czytać i po raz 329 pisze takie samo pytanie. Bez urazy, po prostu o sprawdzeniu stycznika jest na forum łącznie kilka stron. I w tym gąszczu niech ktoś coś znajdzie...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|