witam mam takie pytanie w mojej 190 z 91 roku mam wszytsko do asd tylko brak bylo dyfra ktos zalozyl zwykly i teraz mam pytanie czy od 124 tak owy dyfer z asd bedzie pasowal do mnie i od razu pytanie jakim olejem go zalac
0
[w201] dyfer z ASD od 124 do 190??
Rozpoczęty przez Michalczewski, paź 09 2008 21:01
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 października 2008 - 21:01
#2
Napisano 09 października 2008 - 21:18
Michalczewski, z tego co pamiętam, to włożenie dyfra z bratniego modelu to niezła kombinatoryka z powodu różnic w wymiarach obudowy - moim zdaniem nie da się, bo nie wpasuje.
#3
Napisano 09 października 2008 - 21:41
Jeśli masz wszystko co potrzeba aby zamontować dyfer z ASD, średnica mocowania półosi, średnica przegubu met-gum, oraz wielkość gruszki się zgadza (aby nie było kłopotów z długością wału).
Różnica w dyferencjałach pomiędzy 190 a 124 to tylny dekiel - odkręcić i zakręcić kilka śrub.
Różnica w dyferencjałach pomiędzy 190 a 124 to tylny dekiel - odkręcić i zakręcić kilka śrub.
#4
Napisano 09 października 2008 - 23:02
o dyferencjalach i roznicach miedzy stosowanymi w W201 a W124 jest duzo napisane.
#5
Napisano 09 października 2008 - 23:04
Ukaniu napisał:
Różnica w dyferencjałach pomiędzy 190 a 124 to tylny dekiel
#6
Napisano 10 października 2008 - 08:08
W 124 i 190 są stosowane podstawowo takie same mosty - dwa typy. Rozrózniane są po dużej i małej gruszce. O średnicy koła talerzowego 168mm (mała gruszka) , 185mm (duża gruszka) .
Z wyłączeniem wersji mocarnych W124 (400-500 i bywa, że 320, niektóre 300 pewnie też) - które mają mosty od klasy S o średnicy koła (198mm i 210mm) - inna całkiem obudowa.
Nie ma czegoś takiego, że to co w 190 jest duże jest małe w 124. Bo podstawowe 2 typy są spotykane i tu i tu. Można jednak powiedzieć, że w 124 dochodzi jeszcze jeden typ do silników o największej mocy.
Z wyłączeniem wersji mocarnych W124 (400-500 i bywa, że 320, niektóre 300 pewnie też) - które mają mosty od klasy S o średnicy koła (198mm i 210mm) - inna całkiem obudowa.
Nie ma czegoś takiego, że to co w 190 jest duże jest małe w 124. Bo podstawowe 2 typy są spotykane i tu i tu. Można jednak powiedzieć, że w 124 dochodzi jeszcze jeden typ do silników o największej mocy.
#7
Napisano 10 października 2008 - 22:39
mysle ze skoro tu byl tu taki dyfer z asd i ktos go zmienil na zwykly to napewno robil to po jak najmniejszej lini oporu wiec podejrzewam ze ten z asd od 124 bedzie sie faktycznie tylko roznil tym tylnym deklem ktorego trzeba bedzie przekrecic bo o ile dobrze wiem do 190 ma cztery sruby a 124 ma dwie sruby z tylu glowki ;-)
#8
Napisano 10 października 2008 - 23:06
A wstawiony jest aktulanie bez ASD?
Jeśli tak to, zakładając identyczną gruszkę potrzeba jeszcze odpowiednie półośki, długość i średnica mocowania.
Jeśli tak to, zakładając identyczną gruszkę potrzeba jeszcze odpowiednie półośki, długość i średnica mocowania.
#9
Napisano 11 października 2008 - 22:26
z tego co widzialem tak pobieznie i mierzylem to srednica mocowania jest ta sama i dlugos polosiek tez,jednyne co to chyba bedzie trzeba zmienic tylna pokrywe
#10
Napisano 11 października 2008 - 22:30
Nic nie rozumiem, to teraz masz dyfer z ASD czy bez ASD?
Bo nie ma cudów te dwa współpracują z innymi półośkami.
Z racji wystających siłowników w mostach z ASD półosie są krótsze, nie pamiętam ile na oko ok 20mm
Bo nie ma cudów te dwa współpracują z innymi półośkami.
Z racji wystających siłowników w mostach z ASD półosie są krótsze, nie pamiętam ile na oko ok 20mm
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | TOM0808 |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|