Użytkownik woookie dnia 17 lipca 2016 - 13:25 napisał
4
880 odpowiedzi w tym temacie
#721
Napisano 17 lipca 2016 - 13:32
Od kupna samochodu mam go zalanego olejem (jeszcze poprzedni właściciel go zalał) Mobil Delvac 10w40, kiedy zapytałem mechanika co sądzi o tym oleju powiedział, że to olej do ciężarówek i że jest stosowany na długie przebiegi, z długimi przerwami między ponownym rozruchem (powiedział coś w tym stylu), polecił mi natomiast Mobil 1 10w40, którego do 2.0 benzyny w 190 również zalewałem i było wszystko git Więc gdy pojadę do mechanika ogarniać auto, zrobie wymianę oleju na tego Mobila 1 chyba, może zrobić jakąś płukankę, żeby troche oczyścić silnik, co mówicie?
#722
Napisano 06 sierpnia 2016 - 09:44
Dziś wlałem do silnika Valvoline Max Life Diesel 10W40 (był 15W40 Fuchs Titan Truck Plus), z wielkimi obawami co prawda, boje się że może być nieciekawie gdyż pierwsze wrażenia nie są pozytywne - głośniejsza praca silnika. Zalałem też Ceramizator jedną fiolkę i jadę w trasę 200km. Mam nadzieje że nie zostanę gdzieś po drodze. Pzdr
#723
Napisano 02 września 2016 - 12:14
Panowie a co polecicie do w201 2.0d 72konie skrzynia 4 biegowa, przebieg jakies 700kkm, nie wiadomo co bylo lane wczesniej..
#725
Napisano 02 września 2016 - 12:47
Zalej fuchs titan truck plus 15w40. Kontroluj po 1000/2000/3000 itd czy nie ubywa. To dobry olej z wysokim TBN.
Mój póki co zrobił 3 tyś na 10W40 i ma się dobrze. Po trasie i wyższych obrotach mam ciśnienie mniejsze niż na titan truck plusie 15w40 bo 1.2 bara a fuchs miał 1.5. Silnik nie bierze oleju mimo zmiany na polsyntetyk.
Mój póki co zrobił 3 tyś na 10W40 i ma się dobrze. Po trasie i wyższych obrotach mam ciśnienie mniejsze niż na titan truck plusie 15w40 bo 1.2 bara a fuchs miał 1.5. Silnik nie bierze oleju mimo zmiany na polsyntetyk.
#726
Napisano 02 września 2016 - 13:01
W przypadku OM601 i OM602 nie ma to dużego znaczenia. Byle był olej
#728
Napisano 02 września 2016 - 17:18
Użytkownik Deus dnia 02 września 2016 - 16:36 napisał
Czyli ogółem rzecz biorąc polecacie 15W40, dzięki
#729
Napisano 02 września 2016 - 17:25
Też radzę 15W/40 i zmieniaj co 8 góra 10 tys. km. albo co roku. Kup śmiało Orlena.
#730
Napisano 02 września 2016 - 19:27
A ja dzisiaj przy 340 tys km przebiegu zlałem Millersa 10W40 EE po 6 tys km. I zalałem Fuchs Titan Race Pro S 5W30 normy A3/B3 CF, SH, SJ, SL. Silnik suchutki, klekocze wesoło i jakoś tak cicho i wcale nie wybuchł Zrobię na nim pewnie z 10 tys. km.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|